eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja obiektów zlokalizowanych na wodzie oraz linii brzegowej Toru Regatowego Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań (61-131)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Poznań: Modernizacja obiektów zlokalizowanych na wodzie oraz linii brzegowej Toru Regatowego Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań (61-131)
Numer ogłoszenia: 6294 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji , ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8357901, faks 061 8334651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektów zlokalizowanych na wodzie oraz linii brzegowej Toru Regatowego Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań (61-131).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja obiektów zlokalizowanych na wodzie oraz linii brzegowej Toru Regatowego Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań (61-131). W związku z faktem, iż roboty budowlane prowadzone będą w warunkach szczególnych - z wody, przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów związanych z powyższymi utrudnieniami. Modernizacji nie podlegają obiekty nr 211, 212, 210, 202/1, wykazane w dokumentacji projektowej, nie należy ich uwzględniać przy dokonywaniu wyceny realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa- zał. nr 1a,1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h do siwz; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h do siwz; przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz. Wymagana gwarancja: 24 miesiące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie trzydzieścitysięcy 00/100 zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub modernizacji obiektu budowlanego, obejmującą branże: ogólnobudowlaną, elektryczną, instalacji wodno- kanalizacyjnych, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca dysponuje osobami: Minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane (wymagane ustawą Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego. Minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane (wymagane ustawą Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego. Minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane (wymagane ustawą Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego. 4)Sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł rocznie. Sposób dokonywania oceny warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, opisanych w pkt 5 siwz (art. 22 ust. 1 ustawy) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z art. 44 ustawy - załącznik nr 4 do siwz; 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do siwz wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z opisem warunku z pkt 5 ppkt 3 siwz. 3) Wykaz robót budowlanych załącznik nr 6 do siwz, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgdnie z opisem warunku w pkt 5 ppkt 2 siwz. 4) Opłaconej polisy, a wprzypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z opisem warunku w pkt 5 ppkt 4 siwz. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczegolności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przestawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 7 do siwz, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane oraz zastosowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie wykonawcy, że oferowane roboty budowlane, dostawy oraz zastosowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do siwz. Forma i wymagania zamawiającego dla składanych dokumentów. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można także w siedzibie Zamawiającego: ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań - pok. 106 i 107 lub za zaliczeniem pocztowym, za zapłatą 300,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać sekretariacie zamawiającego, I piętro, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.