eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaPrzebudowa drogi powiatowej nr 1488 D, na odcinku 1,926 km, gm. Międzybórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Oleśnica: Przebudowa drogi powiatowej nr 1488 D, na odcinku 1,926 km, gm. Międzybórz
Numer ogłoszenia: 63038 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1488 D, na odcinku 1,926 km, gm. Międzybórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1488 D, na odcinku 1,926 km, gm. Międzybórz CPV - 45.23.32.20-7; 45.11.12.00-0 1. Cel i zakres opracowania Celem opracowania jest sporządzenie projektu wykonawczego przebudowy drogi powiatowej o nawierzchni asfaltowej relacji Bąków - Kamień - Klonów etap III długości 1,926 km, który będzie podstawą do zgłoszenia robót. Opracowanie obejmuje remont istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez wyrównanie jej profilu masą asfaltową oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej grubości 5,0 cm oraz usunięcie drzew i krzaków z pobocza jezdni. 2. Parametry techniczne: Klasa techniczna - L Prędkość projektowa - Vp = 40 km/h Przewidywalny ruch - KR2 Szerokość korony - 12 ÷ 20 m Szerokość jezdni - 5,1 m Szerokość poboczy - 2 x 1,0 m Spadek jezdni dwustronny 2% 3. Stan istniejący i projektowany W stanie istniejącym przedmiotowym odcinek drogi powiatowej posiada przekrój drogowy o zmiennej szerokości od 3,60 m do 4,80 m. Jezdnia w przekroju drogowym posiada pobocza gruntowe oraz dwustronne rowy odwadniające na przemian z obniżeniami terenowymi. Nawierzchnia jezdni na odcinku objętym remontem jest w bardzo złym stanie technicznym. Występują nierówności profilu, łaty, spękania i ubytki jezdni głównie na odcinku bez zachowanego spadku podłużnego i poprzecznego oraz odcinkowo występują również koleiny i wyboje. Na długości opisywanego odcinka występuje sześć łuków poziomych, których lokalizacja i parametry są opisane na mapie sytuacyjno-wysokościowej i na profilu podłużnym. Pobocza miejscami są zawyżone co powoduje zastoiska wody. Projektowany remont drogi określony przez Inwestora jako Etap III rozpoczyna się na końcowym odcinku krawędzi jezdni asfaltowej Etap II tj. km 0+000 a kończy się w km 1+926 na skrzyżowaniu do miejscowości Cieszyn. Na przeważającej długości droga przebiega wśród zwartych kompleksów leśnych należących do Nadleśnictwa Syców. W granicy opracowania występują skrzyżowania z drogami gruntowymi śródleśnymi. Zjazdy na istniejące drogi gruntowe, śródleśne projektuje się wykonać do granicy ewidencyjnej pasa drogowego, jako zjazdu o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z tłucznia kamiennego sortowanego. 4. Niweleta Niweletę drogi należy wykonać zgodnie z profilem podłużnym. Projektowaną niweletę dowiązuje się do istniejącej nawierzchni bitumicznej na początku i końcu opracowania. Szczegółowy przebieg niwelety jej rzędne i spadki przedstawia profil podłużny. 5. Przekroje normalne Przyjęto przekroje normalne o następujących parametrach: Szerokość jezdni bitumicznej - 5,1 m wg tabeli powierzchni jezdni - Tabela I, Szerokość poboczy - 2 x 1,0 m, Spadki poprzeczne - projektuje się spadek dwustronny 2%, spadki poboczy 4 ÷ 6%, spadek terenu 4 ÷ 10%. Konstrukcja nawierzchni jezdni na istniejącej nawierzchni bitumicznej: Istniejąca nawierzchnia bitumiczna wykorzystana jako podbudowa, Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową 50% w ilości 1,2 kg/m2, Ułożenie warstwy profilującej z masy mineralno - bitumicznej w ilości zgodnej z tabelą wyrównań profilu poprzecznego - Tabela II, Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniu: Podbudowa - warstwa dolna o grubości 15 cm - tłuczeń kamienny o granulacji 0/63,0 mm, Podbudowa - warstwa górna o grubości 10 cm - tłuczeń kamienny o granulacji 0/31,5 mm, Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 1,2 kg/m2, Warstwa profilująca z masy mineralno - bitumicznej w ilości zgodnej z tabelą wyrównania mieszanką mineralno - bitumiczną, Warstwa jezdna o grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm. Konstrukcja nawierzchni jezdni na zjazdach na drogi śródleśne: Podbudowa - warstwa dolna o grubości 15 cm - tłuczeń kamienny o grubości 0/63,0 mm, Podbudowa - warstwa górna o grubości 10 cm - tłuczeń kamienny o grubości 0/31,5 mm, Skropienie podbudowy emulsją asfaltową 50% w ilości 1,2 kg/m2, Warstwa wiążąca z masy mineralno - asfaltowej grubości 4 cm, Warstwa ścieralna grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm. Szczegółowo parametry przekroju normalnego przedstawiono na przekroju konstrukcyjnym. 6. Odwodnienie Odwodnienie jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jezdni spadków podłużnych i poprzecznych oraz nadanie spadków poboczom. Wodę projektuje się odprowadzić na pobocza i do istniejących rowów przydrożnych i do obniżeń terenowych. 7. Powierzchnia projektowanej inwestycji drogowej Powierzchnia prac remontowych składa się z następujących elementów: 7.1 Zjazdy na drogi gruntowe śródleśne km 0+225 zjazd lewostronny na drogę śródpolną na dz. nr 117 dr. - obręb Kamień długość zjazdu L = 4 m szerokość jezdni b = 3 m powierzchnia zjazdu P1 = 12 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+225 P = 24 m2 km 0+253 zjazd lewostronny na drogę śródleśną długość zjazdu L = 5 m szerokość jezdni b = 4 m powierzchnia zjazdu P1 = 20 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R =5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+253 P = 32 m2 km 0+370 zjazd prawostronny na drogę śródleśną długość zjazdu L = 4 m szerokość jezdni b = 4 m powierzchnia zjazdu P1 = 16 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+370 P = 28 m2 km 0+875 zjazd lewostronny na drogę śródleśną - obręb Kamień długość zjazdu L = 5 m szerokość jezdni b = 3 m powierzchnia zjazdu P1 = 15 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+875 P = 27 m2 km 1+340 zjazd prawostronny na drogę śródleśną długość zjazdu L = 5 m szerokość jezdni b = 4 m powierzchnia zjazdu P1 = 20 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+340 P = 23 m2 km 1+356 zjazd lewostronny na drogę śródleśną długość zjazdu L = 5 m szerokość jezdni b = 4 m powierzchnia zjazdu P1 = 20 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R=5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+356 P = 32 m2 Łączna powierzchnia zjazdów P = 175 m2 7.2 Rozjazd przy zjeździe do miejscowości Cieszyn Rozjazd dwukierunkowy z wysepką zieloną o łącznej długości 50 m - km 1+880 i km 1+910. Istniejąca szerokość jezdni średnio b = 4,0 m. Konstrukcja nawierzchni jak jezdni drogi głównej na istniejącej nawierzchni bitumicznej. Razem powierzchnia rozjazdu - P = 50 m x 4 m = 200 m2 7.3 Droga główna Powierzchnia jezdni drogi głównej wyliczona jest w tabeli nr I i wynosi P = 9.885,60 m2 Łącznie powierzchnia inwestycji drogowej wynosi P = 10.200,60 m2 w tym: droga główna P = 9.885,60 m2 zjazdy na drogi gruntowe śródleśne P = 175 m2 rozjazd P = 200 m2 8. Uzbrojenie terenu W rozpatrywanym pasie drogowym nie występują media mogące kolidować z projektowanymi robotami przy przebudowie przedmiotowego odcinka. 9. Organizacja i zabezpieczenie robót O terminie rozpoczęcia prac należy powiadomić organa nadzoru budowlanego, jednostki będące właścicielami urządzeń obcych oraz służby geodezyjne, które powinny przekazać w dozór wykonawcy na okres trwania robót elementy uzbrojenia oraz stałe punkty geodezyjne. Należy zastosować właściwe oznakowanie robót w trakcie wykonawstwa, zgodnie z opracowanym w tym celu projektem organizacji ruchu. 10. Roboty rozbiórkowe Nie przewiduje się robót rozbiórkowych budowli. Podczas porządkowania istniejącej nawierzchni może pojawić się gruz asfaltowo - betonowy, który należy wywieźć na odkład, na zawodowe wysypiska odpadów. Drzewa, zgodnie z planem wyrębu, należy wyciąć, a pnie wykarczować wraz z korzeniami. Dłużyce należy złożyć na Obwodzie drogowym w Sycowie, ul. Kolejowa 17. 11. Podstawowe materiały Zestawienie podstawowych materiałów beton asfaltowy 0/12,8 mm T = 1.275,08 Mg mieszanka mineralno - bitumiczna T = 1.338,29 Mg 12. Wpływ inwestycji na środowisko Zastosowane materiały oraz zachowanie wszystkich obowiązujących przepisów i norm sprawiają, że inwestycja nie ma negatywnego wpływu na środowisko oraz glebę. Przyjęte rozwiązania techniczne, technologiczne i organizacyjne gwarantują dotrzymanie standardów jakości środowiska poza terenem inwestycji, do której Inwestor posiada tytuł prawny. Na placu budowy oraz w miejscu wykonywania zadania, Inwestor wydzieli miejsce do czasowego składowania wytworzonych odpadów. Wytworzone odpady poza ziemią z profilowania będą gromadzone a następnie zostaną odwiezione w miejsce wskazane przez Inwestora lub przekazane firmom posiadającym stosowne zezwolenie na transport odpadów do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwienia. 13. Uwagi końcowe Wszystkie prace związane z powyższymi robotami należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i sztuką budowlaną. Przed wykonaniem warstw konstrukcyjnych należy wykonać zagęszczenie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy. Materiały wykorzystywane do realizacji zadania powinny być dopuszczone przez Inspektora Nadzoru po przedłożeniu odpowiednich certyfikatów. Roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych, zgodnie z normami technicznymi, przy zachowaniu przepisów i warunków BHP i Informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zawiadomić właścicieli istniejących sieci o fakcie rozpoczęcia robót. W terenie natomiast, wyznaczyć istniejące uzbrojenie i zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Należy powiadomić z odpowiednim wyprzedzeniem mieszkańców i użytkowników budynków przyległych do miejsca robót oraz służby komunalne o trudnościach w ruchu spowodowanych prowadzeniem robót. Niezbędne uściślenia projektowe dotyczące usytuowania elementów drogowych odwodnienie powierza się do wdrożenia przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 14. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Strona tytułowa projektu wykonawczego zawiera informacje wymienione w §2.2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego podany jest w opisie technicznym. Kolejność realizacji poszczególnych obiektów zostanie określona przez Wykonawcę robót. Generalnie w pierwszej kolejności należy wykonać nawierzchnie, następnie wyprofilować pobocza. Wykaz istniejących obiektów budowlanych. Istniejące obiekty budowlane to: droga, zjazdy i skrzyżowania. Elementy zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stwarzać zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Elementem zagospodarowania działki lub terenu, który może stwarzać zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi jest ruch drogowy odbywający się po drodze. Przewidywane zagrożenia występujące podczas realizacji robót budowlanych, określające ich skalę i rodzaje zagrożeń oraz miejsce i czas ich wystąpienia. Podczas realizacji robót budowlanych będą występowały typowe dla wielobranżowych inwestycji drogowych rodzaje zagrożeń wynikające m. in. z wykonywania robót ziemnych, z wykonywania robót bitumicznych, z użyciem sprzętu zmechanizowanego. Skala zagrożeń jest ograniczona do placu budowy (zagrożenie lokalne). Miejsce i czas wystąpienia zagrożeń: każdorazowo podczas wykonywania robót budowlanych w obszarze i w czasie wykonywania. Wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych. Przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych należy przeprowadzić instruktaż pracowników w sposób zgodny z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. Instruktaż powinien określać: zasady postępowania w przypadku wystąpienia zagrożenia, konieczność stosowania przez pracowników środków ochrony indywidualnej, zabezpieczającej przed skutkami zagrożeń, zasady bezpośredniego nadzoru nad pracami szczególnie niebezpiecznymi przez wyznaczone w tym celu osoby. Wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających niebezpieczeństwom wynikającym z wykonywania robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie, w tym zapewniających bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. Nie przewiduje się wykonywania robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonali min. 2 zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi o wartości brutto min. 1.000.000,00 zł każde zadanie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika Robót, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Winni oświadczyć, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z oświadczeniem, że nie podlega wykluczeniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: 1) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; 2) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; 3) zmiana w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub jego opóźnienia lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku gdy zmiany będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a. nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego; b. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; c. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; przedłużenie nastąpi o czas nieterminowego przekazania, czas wstrzymania robót czy czas usunięcia błędów. d. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, mrozy poniżej -10 stopni C. 2. w stosunku do osób: 1) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; 2) zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 3. inne: 1) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji). 2) zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a. konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań było niemożliwe do zastosowania, groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót lub zaprzestano produkcji danych towarów, b. konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3) zmiany nazwy zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane: - W ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój; - Ze środków Gminy Międzybórz zgodnie z umową nr OR.032.133.2011.IR z dnia 03.10.2011 r. w sprawie partnerstwa przy realizacji inwestycji Przebudowa drogi powiatowej nr 1488 D na odcinku 1,926 km, gmina Międzybórz; - Z budżetu Województwa Dolnośląskiego na zadanie rekultywacyjne pod tytułem BĄKÓW - KLONÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych zgodnie z umową nr III.1404.11.06.11 z dnia 30.12.2011 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.