eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaPrzebudowa drogi powiatowej nr 1488 D, na odcinku 1,926 km, gm. Międzybórz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Oleśnica: Przebudowa drogi powiatowej nr 1488 D, na odcinku 1,926 km, gm. Międzybórz
Numer ogłoszenia: 97968 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63038 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1488 D, na odcinku 1,926 km, gm. Międzybórz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1488 D, na odcinku 1,926 km, gm. Międzybórz CPV - 45.23.32.20-7; 45.11.12.00-0 1. Cel i zakres Celem jest przebudowa drogi powiatowej nr 1488 D o nawierzchni asfaltowej na odcinku Kamień - Klonów o długości 1,926 km. Zakres obejmuje remont istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez wyrównanie jej profilu masą asfaltową oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej grubości 5,0 cm oraz usunięcie drzew i krzaków z pobocza jezdni. 2. Parametry techniczne: Klasa techniczna - L Prędkość projektowa - Vp = 40 km/h Przewidywalny ruch - KR2 Szerokość korony - 12 ÷ 20 m Szerokość jezdni - 5,1 m Szerokość poboczy - 2 x 1,0 m Spadek jezdni dwustronny 2% 3. Stan istniejący i projektowany W stanie istniejącym przedmiotowym odcinek drogi powiatowej posiada przekrój drogowy o zmiennej szerokości od 3,60 m do 4,80 m. Jezdnia w przekroju drogowym posiada pobocza gruntowe oraz dwustronne rowy odwadniające na przemian z obniżeniami terenowymi. Nawierzchnia jezdni na odcinku objętym remontem jest w bardzo złym stanie technicznym. Występują nierówności profilu, łaty, spękania i ubytki jezdni głównie na odcinku bez zachowanego spadku podłużnego i poprzecznego oraz odcinkowo występują również koleiny i wyboje. Na długości opisywanego odcinka występuje sześć łuków poziomych, których lokalizacja i parametry są opisane na mapie sytuacyjno-wysokościowej i na profilu podłużnym. Pobocza miejscami są zawyżone co powoduje zastoiska wody. Projektowany remont drogi określony przez Inwestora jako Etap III rozpoczyna się na końcowym odcinku krawędzi jezdni asfaltowej Etap II tj. km 0+000 a kończy się w km 1+926 na skrzyżowaniu do miejscowości Cieszyn. Na przeważającej długości droga przebiega wśród zwartych kompleksów leśnych należących do Nadleśnictwa Syców. W granicy opracowania występują skrzyżowania z drogami gruntowymi śródleśnymi. Zjazdy na istniejące drogi gruntowe, śródleśne projektuje się wykonać do granicy ewidencyjnej pasa drogowego, jako zjazdu o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z tłucznia kamiennego sortowanego. 4. Niweleta Niweletę drogi należy wykonać zgodnie z profilem podłużnym. Projektowaną niweletę dowiązuje się do istniejącej nawierzchni bitumicznej na początku i końcu opracowania. Szczegółowy przebieg niwelety jej rzędne i spadki przedstawia profil podłużny. 5. Przekroje normalne Przyjęto przekroje normalne o następujących parametrach: Szerokość jezdni bitumicznej - 5,1 m wg tabeli powierzchni jezdni - Tabela I, Szerokość poboczy - 2 x 1,0 m, Spadki poprzeczne - projektuje się spadek dwustronny 2%, spadki poboczy 4 ÷ 6%, spadek terenu 4 ÷ 10%. Konstrukcja nawierzchni jezdni na istniejącej nawierzchni bitumicznej: Istniejąca nawierzchnia bitumiczna wykorzystana jako podbudowa, Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową 50% w ilości 1,2 kg/m2, Ułożenie warstwy profilującej z masy mineralno - bitumicznej w ilości zgodnej z tabelą wyrównań profilu poprzecznego - Tabela II, Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniu: Podbudowa - warstwa dolna o grubości 15 cm - tłuczeń kamienny o granulacji 0/63,0 mm, Podbudowa - warstwa górna o grubości 10 cm - tłuczeń kamienny o granulacji 0/31,5 mm, Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 1,2 kg/m2, Warstwa profilująca z masy mineralno - bitumicznej w ilości zgodnej z tabelą wyrównania mieszanką mineralno - bitumiczną, Warstwa jezdna o grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm. Konstrukcja nawierzchni jezdni na zjazdach na drogi śródleśne: Podbudowa - warstwa dolna o grubości 15 cm - tłuczeń kamienny o grubości 0/63,0 mm, Podbudowa - warstwa górna o grubości 10 cm - tłuczeń kamienny o grubości 0/31,5 mm, Skropienie podbudowy emulsją asfaltową 50% w ilości 1,2 kg/m2, Warstwa wiążąca z masy mineralno - asfaltowej grubości 4 cm, Warstwa ścieralna grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm. Szczegółowo parametry przekroju normalnego przedstawiono na przekroju konstrukcyjnym. 6. Odwodnienie Odwodnienie jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jezdni spadków podłużnych i poprzecznych oraz nadanie spadków poboczom. Wodę projektuje się odprowadzić na pobocza i do istniejących rowów przydrożnych i do obniżeń terenowych. 7. Powierzchnia projektowanej inwestycji drogowej Powierzchnia prac remontowych składa się z następujących elementów: 7.1 Zjazdy na drogi gruntowe śródleśne km 0+225 zjazd lewostronny na drogę śródpolną na dz. nr 117 dr. - obręb Kamień długość zjazdu L = 4 m szerokość jezdni b = 3 m powierzchnia zjazdu P1 = 12 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+225 P = 24 m2 km 0+253 zjazd lewostronny na drogę śródleśną długość zjazdu L = 5 m szerokość jezdni b = 4 m powierzchnia zjazdu P1 = 20 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R =5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+253 P = 32 m2 km 0+370 zjazd prawostronny na drogę śródleśną długość zjazdu L = 4 m szerokość jezdni b = 4 m powierzchnia zjazdu P1 = 16 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+370 P = 28 m2 km 0+875 zjazd lewostronny na drogę śródleśną - obręb Kamień długość zjazdu L = 5 m szerokość jezdni b = 3 m powierzchnia zjazdu P1 = 15 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+875 P = 27 m2 km 1+340 zjazd prawostronny na drogę śródleśną długość zjazdu L = 5 m szerokość jezdni b = 4 m powierzchnia zjazdu P1 = 20 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+340 P = 23 m2 km 1+356 zjazd lewostronny na drogę śródleśną długość zjazdu L = 5 m szerokość jezdni b = 4 m powierzchnia zjazdu P1 = 20 m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej łukami R = 5 m, P2 = 12 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+356 P = 32 m2 Łączna powierzchnia zjazdów P = 175 m2 7.2 Rozjazd przy zjeździe do miejscowości Cieszyn Rozjazd dwukierunkowy z wysepką zieloną o łącznej długości 50 m - km 1+880 i km 1+910. Istniejąca szerokość jezdni średnio b = 4,0 m. Konstrukcja nawierzchni jak jezdni drogi głównej na istniejącej nawierzchni bitumicznej. Razem powierzchnia rozjazdu - P = 50 m x 4 m = 200 m2 7.3 Droga główna Powierzchnia jezdni drogi głównej wyliczona jest w tabeli nr I i wynosi P = 9.885,60 m2 Łącznie powierzchnia inwestycji drogowej wynosi P = 10.200,60 m2 w tym: droga główna P = 9.885,60 m2 zjazdy na drogi gruntowe śródleśne P = 175 m2 rozjazd P = 200 m2 8. Uzbrojenie terenu W rozpatrywanym pasie drogowym nie występują media mogące kolidować z projektowanymi robotami przy przebudowie przedmiotowego odcinka. 9. Organizacja i zabezpieczenie robót O terminie rozpoczęcia prac należy powiadomić organa nadzoru budowlanego, jednostki będące właścicielami urządzeń obcych oraz służby geodezyjne, które powinny przekazać w dozór wykonawcy na okres trwania robót elementy uzbrojenia oraz stałe punkty geodezyjne. Należy zastosować właściwe oznakowanie robót w trakcie wykonawstwa, zgodnie z opracowanym w tym celu projektem organizacji ruchu. 10. Roboty rozbiórkowe Nie przewiduje się robót rozbiórkowych budowli. Podczas porządkowania istniejącej nawierzchni może pojawić się gruz asfaltowo - betonowy, który należy wywieźć na odkład, na zawodowe wysypiska odpadów. Drzewa, zgodnie z planem wyrębu, należy wyciąć, a pnie wykarczować wraz z korzeniami. Dłużyce należy złożyć na Obwodzie drogowym w Sycowie, ul. Kolejowa 17. 11. Podstawowe materiały Zestawienie podstawowych materiałów beton asfaltowy 0/12,8 mm T = 1.275,08 Mg mieszanka mineralno - bitumiczna T = 1.338,29 Mg 12. Wpływ inwestycji na środowisko Zastosowane materiały oraz zachowanie wszystkich obowiązujących przepisów i norm sprawiają, że inwestycja nie ma negatywnego wpływu na środowisko oraz glebę. Przyjęte rozwiązania techniczne, technologiczne i organizacyjne gwarantują dotrzymanie standardów jakości środowiska poza terenem inwestycji, do której Inwestor posiada tytuł prawny. Na placu budowy oraz w miejscu wykonywania zadania, Inwestor wydzieli miejsce do czasowego składowania wytworzonych odpadów. Wytworzone odpady poza ziemią z profilowania będą gromadzone a następnie zostaną odwiezione w miejsce wskazane przez Inwestora lub przekazane firmom posiadającym stosowne zezwolenie na transport odpadów do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwienia. 13. Uwagi końcowe Wszystkie prace związane z powyższymi robotami należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i sztuką budowlaną. Przed wykonaniem warstw konstrukcyjnych należy wykonać zagęszczenie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy. Materiały wykorzystywane do realizacji zadania powinny być dopuszczone przez Inspektora Nadzoru po przedłożeniu odpowiednich certyfikatów. Roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych, zgodnie z normami technicznymi, przy zachowaniu przepisów i warunków BHP i Informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zawiadomić właścicieli istniejących sieci o fakcie rozpoczęcia robót. W terenie natomiast, wyznaczyć istniejące uzbrojenie i zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Należy powiadomić z odpowiednim wyprzedzeniem mieszkańców i użytkowników budynków przyległych do miejsca robót oraz służby komunalne o trudnościach w ruchu spowodowanych prowadzeniem robót. Niezbędne uściślenia projektowe dotyczące usytuowania elementów drogowych odwodnienie powierza się do wdrożenia przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 14. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Strona tytułowa projektu wykonawczego zawiera informacje wymienione w §2.2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego podany jest w opisie technicznym. Kolejność realizacji poszczególnych obiektów zostanie określona przez Wykonawcę robót. Generalnie w pierwszej kolejności należy wykonać nawierzchnie, następnie wyprofilować pobocza. Wykaz istniejących obiektów budowlanych. Istniejące obiekty budowlane to: droga, zjazdy i skrzyżowania. Elementy zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stwarzać zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Elementem zagospodarowania działki lub terenu, który może stwarzać zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi jest ruch drogowy odbywający się po drodze. Przewidywane zagrożenia występujące podczas realizacji robót budowlanych, określające ich skalę i rodzaje zagrożeń oraz miejsce i czas ich wystąpienia. Podczas realizacji robót budowlanych będą występowały typowe dla wielobranżowych inwestycji drogowych rodzaje zagrożeń wynikające m. in. z wykonywania robót ziemnych, z wykonywania robót bitumicznych, z użyciem sprzętu zmechanizowanego. Skala zagrożeń jest ograniczona do placu budowy (zagrożenie lokalne). Miejsce i czas wystąpienia zagrożeń: każdorazowo podczas wykonywania robót budowlanych w obszarze i w czasie wykonywania. Wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych. Przed przystąpieniem do realizacji robót szczególnie niebezpiecznych należy przeprowadzić instruktaż pracowników w sposób zgodny z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. Instruktaż powinien określać: zasady postępowania w przypadku wystąpienia zagrożenia, konieczność stosowania przez pracowników środków ochrony indywidualnej, zabezpieczającej przed skutkami zagrożeń, zasady bezpośredniego nadzoru nad pracami szczególnie niebezpiecznymi przez wyznaczone w tym celu osoby. Wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających niebezpieczeństwom wynikającym z wykonywania robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie, w tym zapewniających bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. Nie przewiduje się wykonywania robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych-Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój ; Ze środków Gm. Międzybórz zgodnie z um. nr OR.032.133.2011.IR z dn.03.10.2011r. w sprawie partnerstwa przy realizacji inw. Przebudowa drogi powiatowej nr 1488D na odcinku 1,926km, gmina Międzybórz ; Z budżetu Województwa Dolnośląskiego na zadanie rekultywacyjne pod tytułem BĄKÓW-KLONÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych zgodnie z um. nr III.1404.11.06.11 z dn.30.12.2011r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KĘPIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO - MOSTOWE S.A. w Kępnie, ul. Przemysłowa 8, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1139733,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1077002,24

  • Oferta z najniższą ceną: 1077002,24 / Oferta z najwyższą ceną: 1339056,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.