Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Siedlce: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania:
Zadanie I. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3656W Gostchorz - Zabłocie - Zbuczyn na odcinku Grodzisk - Zbuczyn długości 3000 mb.
Zadanie II. - Przebudowa drogi powiatowej 3940W Krześlin - Nakory - Patrykozy na odcinku od drogi nr 3617W do miejscowości Krześlin długości 1720 mb.
Zadanie III. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3635W Siedlce - Domanice- granica województwa (Wólka Zastawska) na odcinku Domanice Kol. - Domanice długości 1200 mb
Numer ogłoszenia: 63079 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siedlecki , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025-6447216, faks 025-6447155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania: Zadanie I. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3656W Gostchorz - Zabłocie - Zbuczyn na odcinku Grodzisk - Zbuczyn długości 3000 mb. Zadanie II. - Przebudowa drogi powiatowej 3940W Krześlin - Nakory - Patrykozy na odcinku od drogi nr 3617W do miejscowości Krześlin długości 1720 mb. Zadanie III. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3635W Siedlce - Domanice- granica województwa (Wólka Zastawska) na odcinku Domanice Kol. - Domanice długości 1200 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania: Zadanie I. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3656W Gostchorz - Zabłocie - Zbuczyn na odcinku Grodzisk - Zbuczyn długości 3000 mb. Zadanie II. - Przebudowa drogi powiatowej 3940W Krześlin - Nakory - Patrykozy na odcinku od drogi nr 3617W do miejscowości Krześlin długości 1720 mb. Zadanie III. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3635W Siedlce - Domanice- granica województwa (Wólka Zastawska) na odcinku Domanice Kol. - Domanice długości 1200 mb. Zakres robót zawierają kosztorysy ofertowe ( dla każdego zadania odrębne) - dla Zadania I.- załącznik nr 2a do SIWZ, dla Zadania II.- załącznik nr 2b do SIWZ, dla Zadania. III. - załącznik nr 2c do SIWZ. Roboty drogowe objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) dla Zadania I., 20 000,00 zł . (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla Zadania II. i 9 000,00 zł . (słownie: dziewięć tysięcy złotych) dla Zadania III.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnianie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 roboty drogowej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto dla Zadania I., co najmniej 1 roboty drogowej o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto dla Zadania II. oraz co najmniej 1 roboty drogowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto dla Zadania III. z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnianie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna posiadanie lub dysponowanie w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu: - wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności min.120 Mg/h - 1szt., - zaplecze laboratoryjne oraz sprzęt do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych oraz podbudowy, - układarka do mas mineralno - bitumicznych elektronicznie sterowana - 1 szt., - walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - 2 szt., - walce stalowe 8-10 Mg i 11-14Mg - 2szt., - szczotka mechaniczna - 1 szt., - samochody wywrotki ocieplane - w ilości zapewniającej ciągłość robót (min.3 szt.) -skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - 1 szt., - frezarka - 1 szt.,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnianie tego warunku Zamawiający uzna dysponowanie osobami: - posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - kierownik wytwórni mas bitumicznych, - laborant (minimum jedna osoba), - majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), - operator układarki (minimum jedna osoba), - operator walca (minimum 2 osoby), - operator skrapiarki (minimum jedna osoba), - operator frezarki (minimum jedna osoba),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: a)posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) - dla Zadania I., 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) - dla Zadania II., i 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) - dla Zadania III. b)posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion ) brutto dla Zadania I., nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy ) brutto dla Zadania II. oraz nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy ) brutto dla Zadania III.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru ( dla każdego zadania odrębne)- dla Zadania I.- załącznik nr 2a do SIWZ, dla Zadania II.- załącznik nr 2b do SIWZ, dla Zadania. III. - załącznik nr 2c do SIWZ. 3.Kopia dokumentu wadialnego - dla każdego zadania odrębnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.w przypadku wystąpienia robót zaniechanych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego ze sztuką budowlaną i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 wzoru umowy - ( wówczas wartość robót ustalona zostanie wg kosztorysów ofertowych i wyłączona z wynagrodzenia umownego Wykonawcy, zgodnie zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5a - dla Zadania I. , załącznik nr 5b - dla Zadania II. i załącznik nr 5c - dla Zadania III. do SIWZ), 2.zmiany wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy (w przypadku robót zaniechanych), 3.zmiany w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych dokumentacją przetargową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego ze sztuką budowlaną i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 wzoru umowy (Załącznik nr 5a - dla Zadania I. , załącznik nr 5b - dla Zadania II. i załącznik nr 5c - dla Zadania III. do SIWZ), 4.zmiany w zakresie terminu realizacji w przypadku niemożności prowadzenia robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, (w szczególności w sytuacji, gdy wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie prac uznanych na piśmie przez Zamawiającego, termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Siedlcach.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, Kancelaria ogólna - pok. nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3656W Gostchorz - Zabłocie - Zbuczyn na odcinku Grodzisk - Zbuczyn długości 3000 mb..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3656W Gostchorz - Zabłocie - Zbuczyn na odcinku Grodzisk - Zbuczyn długości 3000 mb. Zakres robót zawiera kosztorys ofertowy- załącznik nr 2a do SIWZ, Roboty drogowe objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II. - Przebudowa drogi powiatowej 3940W Krześlin - Nakory - Patrykozy na odcinku od drogi nr 3617W do miejscowości Krześlin długości 1720 mb..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II. - Przebudowa drogi powiatowej 3940W Krześlin - Nakory - Patrykozy na odcinku od drogi nr 3617W do miejscowości Krześlin długości 1720 mb. Zakres robót zawiera kosztorys ofertowy - załącznik nr 2b do SIWZ, Roboty drogowe objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3635W Siedlce - Domanice- granica województwa (Wólka Zastawska) na odcinku Domanice Kol. - Domanice długości 1200mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III. - Przebudowa drogi powiatowej nr 3635W Siedlce - Domanice- granica województwa (Wólka Zastawska) na odcinku Domanice Kol. - Domanice długości 1200mb Zakres robót zawiera kosztorys ofertowy załącznik nr 2c do SIWZ. Roboty drogowe objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii.
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
- dostawa żywności dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.