eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu PGKiM Spółka z o. o. w Krotoszynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Krotoszyn: Zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu PGKiM Spółka z o. o. w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 630 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348338 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, faks 062 7228000.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu PGKiM Spółka z o. o. w Krotoszynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu PGKiM Sp. z o. o. w Krotoszynie w poniższych szacunkowych ilościach: a) benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości 5 000 litrów, zgodnie z normą PN-EN 228:2009 b) olej napędowy o liczbie cetanowej min. 51 w ilości 145 000 litrów, zgodnie z normą 590+A1:2011 2.Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. 3.Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostaw paliwa. Tankowanie odbywać się będzie bezgotówkowo, bezpośrednio do zbiorników pojazdów samochodowych i sprzętowych w wybranej stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Tankowanie do kanistrów i beczek odbywać się będzie na podstawie jednorazowego upoważnienia Zamawiającego lub wystawionej przez Wykonawcę karty paliwowej wystawionej na okaziciela. 4.Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy przed podpisaniem umowy wykaz typów i marek, nr rejestracyjne pojazdów i sprzętu oraz nazwiska kierowców i operatorów uprawnionych do tankowania, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. 5.Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów i sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego, jak również kierowców i operatorów uprawnionych do tankowania w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 6.Cyklicznie 2 razy w miesiącu Wykonawca wystawi zbiorczą fakturę VAT regulującą należności za zakupione paliwa i nie objęte niniejszym postępowaniem materiały eksploatacyjne. Zamawiający ustala następujące okresy rozliczeniowe: pierwszy od 1 do 15 dnia miesiąca, drugi od 16 do ostatniego dnia miesiąca, z okresem płatności 30 dni od daty wystawienia faktury. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Do każdej faktury Wykonawca dołączy niżej wymienione informacje: data i nr karty drogowej, rodzaj pobranego paliwa, ilość pobranego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, operatora dzienną cenę sprzedaży paliwa, elektroniczne zestawienie kwitów WZ w wersji edytowalnej. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przy użyciu kart paliwowych, jako narzędzia rejestrowania transakcji Zamawiającego. Wykonawca wystawi wówczas karty bezpłatnie w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy. Karty, zabezpieczone kodem PIN stanowiące narzędzie rejestrowania zakupów oraz kontroli kierowców i kosztów wraz z elektronicznym rejestrem prowadzonym bez ingerencji pracowników stacji i nieupoważnionych pracowników Zamawiającego. 8.Realizacja zamówienia przy użyciu kart paliwowych nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wydawania tradycyjnego potwierdzenia transakcji w postaci kwitu WZ. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo w okresie trwania umowy do żądania świadectwa jakości dla wszystkich oferowanych paliw wraz z dowodem ich dostawy do wskazanej w ofercie stacji Wykonawcy. 10.Stacja paliw Wykonawcy, którą wskaże w ofercie musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U.2014.1853 z dnia 2014.12.22) 11.Stacja paliw, którą wskaże w ofercie Wykonawca musi być zlokalizowana w granicach administracyjnych miasta Krotoszyn lub w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną oraz powinna być czynna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 12.Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 z dnia 2015.10.23) 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości paliwa w stosunku do wartości określonej w umowie. Obniżenie to może nastąpić tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przez które rozumie się zmianę rodzaju i zakresu świadczonych usług przez spółkę, wycofanie z eksploatacji pojazdów i sprzętu lub reorganizację zakładu. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Projekt umowy stanowi załącznik A do SIWZ 14.Kod CPV : Kod główny: 09134100-8 - olej napędowy Kody dodatkowe: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO OCHMAN Adam Ochmann, ul. Rolnicza 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 446650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 439100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 445100,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.