Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Niemodlin: Wymiana pokrycia dachu w gotyckim kościele parafialnym p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Niemodlinie
Numer ogłoszenia: 63170 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny , Rynek 29, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 0-77 460 62 25, faks 0-77 460 62 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: Strona internetowa Urzędu Miejskiego w Niemodlinie: www.niemodlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościół katolicki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu w gotyckim kościele parafialnym p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Niemodlinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki, podwójnie, w koronkę, w kolorze naturalnym za wyjątkiem znaku krzyża maltańskiego na połaci południowej nad nawą, wykonanie niezbędnych obróbek rynien i rur spustowych, remont więźby dachowej, wywóz dachówki z rozbiórki, remont pomostów komunikacyjnych, wg przedmiaru robót stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Znak krzyża maltańskiego na połaci południowej dachu nad nawą należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym układając go jako znak geometryczny z dachówki ceramicznej karpiówki angobowanej, w kolorze granatowo - sinym, jak istniejący.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców zaproszonych do składania ofert wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jedn. Dz.U.2007 nr 223 poz.1655 z póżń. zm.) tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 roboty budowlane na obiektach zabytkowych, które były prowadzone pod ochroną konserwatorską o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł. odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. b)Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, spełniających następujące wymagania: Kierownik budowy posiada niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - wykształcenie i praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, zgodnie z wymogami określonymi Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U nr 150 z 2004r. poz. 1579) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł b)Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada polisę w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jedn. Dz.U.2007 nr 223 poz.1655 z póżń. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostaną złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, wniosek podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.,W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy 3)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; 6) wykaz wykonanych, robót budowlanych na obiektach objętach ochroną konserwatorską o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców dokument może być złożony przez któregokolwiek z podmiotów występujących wspólnie. 7) Informacja o realizacjach w toku. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców dokument może być złożony przez któregokolwiek z podmiotów występujących wspólnie. 8) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców dokument może być złożony przez któregokolwiek z podmiotów występujących wspólnie, 9) Stosowne uprawnienia budowlane kierownika budowy tj. uprawnienia do kierowania pracami na obiektach zabytkowych, zaświadczenie potwierdzające aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców dokument może być złożony przez któregokolwiek z podmiotów występujących wspólnie. 10)Wykonawcy wspólnie składający ofertę zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść Pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszystkie pełnomocnictwa składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Forma składanych dokumentów: Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z późn. zm), dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty składane przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający prześle zakwalifikowanym wykonawcom do udziału w postępowaniu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny ul. Rynek 29, 49-100 Niemodlin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.3.4 w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Przetarg ograniczony - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zad. p.n: Wymiana pokrycia dachu w gotyckim kościele parafialnym p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Niemodlinie - nie otwierać przed dniem 24.03.2009r. do godz. 09.10 2) Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Inwestor Zastępczy tj. Powiatowy Zakład Obsługi Inwestycji Starostwa Powiatowego, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, p.o Kierownika Zakładu-Joanna Pustelnik tel./fax (077) 416 44 89..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Remont dachu budynku gospodarczego OSP w Goszczynie
- Nadbudowa budynku nowych warsztatów w Zespole Szkół im. A. Fredry w Nienadowej
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wymiana pokrycia dachowego, remont parkietu oraz łazienek w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gzowie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.