Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Pszczyna: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.:
Przebudowa ul. Pszczyńskiej w Warszowicach
Numer ogłoszenia: 63200 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32260 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Pszczyńskiej w Warszowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa ul. Pszczyńskiej w Warszowicach. Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót wykonywanych na ul. Pszczyńskiej w Warszowicach na odcinku od DK81 do rejonu posesji nr 109 polegających na: - przebudowie jezdni o szerokości od 6 -7 m na długości 2033,5m, - przebudowie chodnika wraz ze ścieżką rowerową o szerokości 2-3 m na długości 2153m, - demontażu i montażu kanalizacji deszczowej fi 315 i fi 400 o łącznej długości 733 m, - wykonaniu wygrodzenia dla pieszych o łącznej długości ok. 1040m, - przebudowie zjazdów wraz z przepustami, - oraz wykonaniu pozostałych robót towarzyszących. Zadania i obowiązki Inspektora nadzoru - wymagania szczegółowe (w okresie od rozpoczęcia realizacji robót do zakończenia okresów gwarancyjnych): Etap poprzedzający budowę Przed planowanym terminem rozpoczęcia robót Inspektor nadzoru zapozna się z dokumentacją Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na tę dokumentację wymaganych dokumentów. Wykonawca przeprowadzi inspekcję terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową. Etap budowy Inspektor nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do: - reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z robotami; - nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; - uczestniczenia w przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy; - prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz zasadami wiedzy budowlanej; - kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; - udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu; - kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; - wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy; - wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; - organizacji oraz przewodniczenia comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron; - organizowania narad technicznych oraz sporządzania protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni od dnia narady; - monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji robót harmonogramem; - kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; - nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót; - zalecania Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości; - zalecania wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów Laboratorium wskazanemu przez Zamawiającego; - zatwierdzania rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; - weryfikowania rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; - dokonywania obmiaru wykonanych robót; - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę robót wad; - przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - przygotowania i sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do wniosku o pozwolenie na użytkowanie oraz uczestnictwo w kontroli robót przeprowadzonej przez organy nadzoru budowlanego; - sprawdzenia częściowych zestawień ilości i wartości wykonanych robót; - poświadczenia terminu zakończenia robót; - dostarczenia Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego; - powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; - sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót; - rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; - wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; - wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego; - udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu; - do udzielenia odpowiedzi na pisemne zapytania Wykonawcy robót w terminie 3 dni. Inspektor nadzoru będzie decydować o: - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót; - dopuszczeniu do pracy wytwórni mas bitumicznych i betonowych, wytwórni prefabrykatów oraz sprzętu i środków transportu Wykonawcy robót; - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu; - sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. Inspektor nadzoru będzie wnioskować o : - wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; - przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora; - zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; - zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót; - zlecenie wykonania robót dodatkowych; - zatwierdzenie wprowadzonych zmian projektowych i ilościowych. Inspektor nadzoru będzie akceptować: - przedstawiony przez Wykonawcę robót Program Zapewnienia Jakości, harmonogram rzeczowo-finansowy robót w terminie 3 dni od daty ich złożenia; - propozycję Wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy robót; - laboratorium Wykonawcy robót, o ile nie zostało wskazane w jego ofercie, po sprawdzeniu kwalifikacji personelu, kompletności i sprawności sprzętu i urządzeń laboratoryjnych oraz propozycję Wykonawcy robót odnośnie zmiany Laboratorium na inne niż wskazane w ofercie Wykonawcy robót; - sprzęt i urządzenia pomiarowe Wykonawcy robót, o ile nie zostały wskazane w ofercie Wykonawcy Robót oraz propozycję Wykonawcy Robót odnośnie zmiany sprzętu lub urządzeń; - źródła pozyskania materiałów miejscowych, o ile nie zostały wskazane w ofercie Wykonawcy robót. Etap po zakończeniu robót W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim oraz w okresie gwarancyjnym, do zadań Inspektora nadzoru będzie należało: - nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad; - odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; - wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALDA" S.C. HANNA FRANICZEK, JANUSZ FRANICZEK
jakie przetargi wygrała firma
"ALDA" S.C. HANNA FRANICZEK, JANUSZ FRANICZEK
- Biuro Projektowo-Usługowe Alda s.c. Hanna i Janusz Franiczek, ul. Skrzyszowska 39c, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10245,90
Oferta z najniższą ceną: 10245,90 / Oferta z najwyższą ceną: 112000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych na okres 01.05.2025 r. - 30.04.2027 r.
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5.
- "Parking przy cmentarzu komunalnym PBO"
- Remont placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pszczynie - etap II
- Bieżące utrzymanie barier drogowych w ciągu dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 16 w msc. Grzegorze i Prawdziska, dk 58 w msc. Kaliszki, dk 57 w msc. Ciemna Woda i Lutry"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego i sprawowanie nadzoru autorskiego na drodze wojewódzkiej nr 544 - odcinek nr 6
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.