eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › dostawa nici chirurgicznych dla SPZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN/51/XII/06

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-15

POZYCJA 63249

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kędzierzyn-Koźle: dostawa nici chirurgicznych dla SPZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN/51/XII/06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Anna Hentsch-Żdanowicz, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4062566, fax 077 4062544, e-mail: zamowienia@zdrowie-kk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdrowie-kk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nici chirurgicznych dla SPZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN/51/XII/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : apteka szpitala zespolonego przy SPZOZ w Kędzierzynie-Koźlu, ul. 24 Kwietnia 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: I pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, plecione, powlekane z kwasu glikolowego i mlekowego wchłaniające się około 2-ch miesięcy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tygodni. II pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, plecionkowe z kwasu glinkolowego i mlekowego, wchłaniające się około 6 tygodni i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni, III pakiet - nici chirurgiczne, monofilamentowe syntetyczne wchłaniające się około 3 miesiące, oczasie podtrzymania tkankowego do 28 dni, IV pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, monofilamentowe wchłaniające się około 6 miesięcy, V pakiet - nici chirurgiczne, niewchłanialne, syntetyczne, plecionkowe, poliestrowe, powlekane, VI pakiet - nici chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe POLIAMIDOWE, VII pakiet - nici chirurgiczne, nie wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe, VIII pakiet - nici chirurgiczne, plecione, powlekane o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni, podtrzymanie węzła 0% - do 18 dni, IX pakiet - nici okulistyczne, X pakiet - nici chirurgiczne - specjalistyczne, XI pakiet - preparat do szybkiej atraumatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek, XII pakiet - siatka celulozowa- przeciw krwotoczna, XIII pakiet - nici chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe POLIAMIDOWE, XIV pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne plecione, powlekane kwasem poliglikolowym i mlekowym o czasie wchłaniania od 56 do 70 dni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej siwz. A.9) dokument potwierdzający, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) lub dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z przepisów ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne /Dz. U. z 2004r. Nr 53, poz. 533/. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do niniejszej siwz . C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do niniejszej siwz . D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3), A.5), A.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. - D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: F.1) Należy dołączyć próbki po 1 sztuce z każdego asortymentu, na który wykonawca złoży ofertę. UWAGA: Ocena zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem wynikającym z SIWZ odbywać się będzie na podstawie zapisu na opakowaniu dostarczonych próbek. W przypadku braku takiego zapisu na opakowaniu ocena zgodności odbywać się będzie na podstawie dołączonych do oferty katalogów, ulotek lub folderów. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. G. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz; - formularz cenowy - załączniki 1/2 do 1/14 do siwz; - oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do siwz; - projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.24 - Szwy wchłanialne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamawiający dopuszcza skladanie ofert częściowych - zamowienie obejmuje 14 pakietów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do niniejszej siwz . C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do niniejszej siwz . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej siwz. A.9) dokument potwierdzający, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) lub dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z przepisów ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne /Dz. U. z 2004r. Nr 53, poz. 533/. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do niniejszej siwz . C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do niniejszej siwz . D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3), A.5), A.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: F.1) Należy dołączyć próbki po 1 sztuce z każdego asortymentu, na który wykonawca złoży ofertę. UWAGA: Ocena zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem wynikającym z SIWZ odbywać się będzie na podstawie zapisu na opakowaniu dostarczonych próbek. W przypadku braku takiego zapisu na opakowaniu ocena zgodności odbywać się będzie na podstawie dołączonych do oferty katalogów, ulotek lub folderów. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. G. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz; - formularz cenowy - załączniki 1/2 do 1/14 do siwz; - oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do siwz; - projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Jakość 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.12.2006, godzina 12:30, Dyrekcja SPZOZ, ul.24 Kwietnia 5, pokój nr 19, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: I pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, plecione, powlekane z kwasu glikolowego i mlekowego wchłaniające się około 2-ch miesięcy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tygodni. 1) Krótki opis: I pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, plecione, powlekane z kwasu glikolowego i mlekowego wchłaniające się około 2-ch miesięcy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tygodni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: 32 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: II pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, plecionkowe z kwasu glinkolowego i mlekowego, wchłaniające się około 6 tygodni i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni,. 1) Krótki opis: II pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, plecionkowe z kwasu glinkolowego i mlekowego, wchłaniające się około 6 tygodni i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: 14 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: III pakiet - nici chirurgiczne, monofilamentowe syntetyczne wchłaniające się około 3 miesiące, o czasie podtrzymania tkankowego do 28 dni. 1) Krótki opis: III pakiet - nici chirurgiczne, monofilamentowe syntetyczne wchłaniające się około 3 miesiące, o czasie podtrzymania tkankowego do 28 dni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: 9 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: IV pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, monofilamentowe wchłaniające się około 6 miesięcy. 1) Krótki opis: IV pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne, monofilamentowe wchłaniające się około 6 miesięcy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: 7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: V pakiet - nici chirurgiczne, niewchłanialne, syntetyczne, plecionkowe, poliestrowe, powlekane,. 1) Krótki opis: V pakiet - nici chirurgiczne, niewchłanialne, syntetyczne, plecionkowe, poliestrowe, powlekane,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: VI pakiet - nici chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe POLIAMIDOWE. 1) Krótki opis: VI pakiet - nici chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe POLIAMIDOWE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: nici chirurgiczne, nie wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe,. 1) Krótki opis: nici chirurgiczne, nie wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: VIII pakiet - nici chirurgiczne, plecione, powlekane o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni, podtrzymanie węzła 0% - do 18 dni. 1) Krótki opis: VIII pakiet - nici chirurgiczne, plecione, powlekane o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni, podtrzymanie węzła 0% - do 18 dni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: IX pakiet - nici okulistyczne. 1) Krótki opis: IX pakiet - nici okulistyczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 5 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: X pakiet - nici chirurgiczne - specjalistyczne,. 1) Krótki opis: X pakiet - nici chirurgiczne - specjalistyczne,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: XI pakiet - preparat do szybkiej atraumatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek. 1) Krótki opis: XI pakiet - preparat do szybkiej atraumatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: XII pakiet - siatka celulozowa- przeciw krwotoczna. 1) Krótki opis: XII pakiet - siatka celulozowa- przeciw krwotoczna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: XIII pakiet - nici chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe POLIAMIDOWE. 1) Krótki opis: XIII pakiet - nici chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe POLIAMIDOWE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: XIV pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne plecione, powlekane kwasem poliglikolowym i mlekowym o czasie wchłaniania od 56 do 70 dni. 1) Krótki opis: XIV pakiet - nici chirurgiczne, syntetyczne plecione, powlekane kwasem poliglikolowym i mlekowym o czasie wchłaniania od 56 do 70 dni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.