Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Katowice: Montaż nawiewników w stolarce okiennej w lokalach administrowanych przez KZGM Katowice
Numer ogłoszenia: 63345 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż nawiewników w stolarce okiennej w lokalach administrowanych przez KZGM Katowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż nawiewników w stolarce okiennej w lokalach administrowanych przez KZGM w Katowicach zlecane sukcesywnie. Poszczególne zlecenia realizowane będą w terminach wskazanych przez Zamawiającego w zleceniach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy).Usługi wykonywane będą w budynkach mieszkalnych, w związku z tym należy przyjąć 8% stawkę podatku od towarów i usług (VAT)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać wykonanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na: wymianie stolarki okiennej o wartości brutto minimum 30.000,00 zł oraz co najmniej dwie usługi polegające na: montażu nawiewników w stolarce okiennej w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na: wymianie stolarki okiennej o wartości brutto minimum 30.000,00 zł oraz co najmniej dwóch usług polegających na: montażu nawiewników w stolarce okiennej w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk każda.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powinien również dołączyć następujące dokumenty: wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ - jeśli dotyczy, pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, oświadczenie, o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz w zakresie: zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy, terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, 40-877 Katowice, ul. Mieszka I 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 08:45, miejsce: KZGM w Katowicach, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.4.1) punktor 2 Dowodami zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013r. oprócz poświadczenia mogą być inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający (KZGM w Katowicach) jest podmiotem, na rzecz, którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie wykonanych usług (załącznik nr 6), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dopuszcza się możliwość złożenia w miejsce poświadczenia, o którym mowa wyżej dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub sa wykonywane należycie (np. referencje) zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury anestezjologicznej
- Zakup i dostawa staplerów chirurgicznych
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń merytoryczno-kompetencyjnych dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Druk i oprawa wraz z usługą introligatorską nakładu książki typu pop-up w pudełku
- ROPS.PZP.332.13.2024 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby RPOT nr 1 i 2 oraz RCWPZ w Bytomiu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.
- Przebudowa, modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemów zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy Harasiuki
- Rozbudowa dwóch budynków oświatowych o windy - poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa, montaż, wymiana witryn aluminiowych wraz z drzwiami w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.