To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-04-11
Og³oszenie nr 63379 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.
¦widnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Rozbudowa ulicy Janusza Korczaka i Le¶nej w ¦widnicy"
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 28462-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny
57958900000, ul.
ul. Armii Krajowej
49,
58100
¦widnica, pañstwo
Polska, woj.
dolno¶l±skie, tel.
748 562 850, faks
748 523 110, e-mail
mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Rozbudowa ulicy Janusza Korczaka i Le¶nej w ¦widnicy"
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):P-21/III/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Rozbudowa ulicy Janusza Korczaka i Le¶nej w ¦widnicy". 2. Przedmiot niniejszego zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o umowê, projekty: budowlany i wykonawcze, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz decyzjê nr 1040/2016 z dnia 26 sierpnia 2016 r. o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej (dalej: decyzja zrid), a tak¿e zgodnie z wiedz± budowlan± oraz przepisami szczególnymi. 3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e ubiega siê o dofinansowanie inwestycji w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020.W przypadku podpisania przez Gminê Miasto ¦widnica umowy o dofinansowanie Wykonawca zobowi±zany jest do podjêcia wszelkich dzia³añ w tym organizacyjnych w celu zapewnienia terminowego, w ka¿dym aspekcie zgodnego z niniejszym SIWZ wykonania przedmiotu umowy. Ponadto realizacja i rozliczenie w/w zadania odbywaæ siê bêdzie z uwzglêdnieniem warunków umowy o finansowe wsparcie, któr± Gmina Miasto ¦widnica zawrze z Urzêdem Marsza³kowski Województwa Dolno¶l±skiego. 4. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w dokumentacji projektowej, sporz±dzonej w maju 2016 r. przez BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI "PROGRESS", mgr in¿. Mariusz Szyrner, z siedzib±: ul. Lipowa 23, 58-173 Roztoka, obejmuj±cej: 1) Projekt budowlany (PB) 2) Projekt wykonawczy (PW) - bran¿a drogowa ETAP I, 3) PW - bran¿a drogowa ETAP II, 4) PW - bran¿a sanitarna - kanalizacja deszczowa, 5) PW - bran¿a sanitarna - likwidacja kolizji, 6) PW - bran¿a elektryczna, 7) PW - bran¿a elektryczna - likwidacja kolizji SN, 8) Projekt sta³ej organizacji ruchu, 9) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 5. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 4 powy¿ej , stanowi±ca Za³±cznik nr 9 do SIWZ znajduje siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Dróg - pok. 311. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje ETAP I i II inwestycji. UWAGA! U¿yte w dokumentacji projektowej nazwy w³asne urz±dzeñ i materia³ów okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard i wygl±d. Mog± byæ zast±pione przez inne równowa¿ne, z tym, ¿e obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci nale¿y do Wykonawcy. UWAGA! ? Za³±czone przedmiary robót (Za³±cznik nr 10 do SIWZ) nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, nie s³u¿±cy do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materia³em pomocniczym i pogl±dowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). ? Przedmiary robót za³±czone s± w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. 7. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o: 1) dokumentacjê projektow±, o której mowa w ust. 4 powy¿ej, 2) dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SIWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. 8. Zakres robót do wykonania wynika z za³±czonej Dokumentacji, stanowi±cej Za³±cznik 9 do SIWZ. Przedmiary robót maj± charakter pomocniczy. Wykonawca zobowi±zany jest do ustalenia dok³adnej ilo¶ci robót. Z uwagi na wynagrodzenie rycza³towe, w przypadku, w którym oka¿e siê, ¿e rzeczywista ilo¶æ robót jest wiêksza od wcze¶niej za³o¿onej, Wykonawca nie bêdzie móg³ ¿±daæ dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji, nie zwalnia Wykonawcy od ich wykonania. Ilo¶æ robót w przedmiarze Wykonawca winien skorygowaæ do wielko¶ci rzeczywistej, obliczonej na podstawie Dokumentacji, w³asnych pomiarów i analiz. 9. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) opracowania na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729); projekt tymczasowej organizacji ruchu nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym, 2) zorganizowania placu budowy (( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 3) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy, 4) umieszczenia na terenie budowy w widocznym miejscu og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia oraz w przypadku uzyskania przez Zamawiaj±cego dofinansowania inwestycji uzgodni i udostêpni miejsce na umieszczenie tablic informacyjnych o wspó³finansowaniu inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020. 5) obs³ugi geodezyjnej budowy a w szczególno¶ci wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, której orygina³ nale¿y zg³osiæ do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy, a kopiê do Zamawiaj±cego, 6) bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km), 7) utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarz±dcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê kontraktow±. 8) wykonania we w³asnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyleg³ego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeñ w³a¶cicieli dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami - je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt; 9) uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem, 10) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót, 11) sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, 12) zawarcia na w³asny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej na czas realizacji roboty objêtej umow±, przy czym ubezpieczeniu podlegaæ maj± w szczególno¶ci: a) roboty objête umow±, urz±dzenia oraz wszelkie mienie ruchome zwi±zane bezpo¶rednio z wykonawstwem robót b) odpowiedzialno¶æ cywilna za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich a powsta³e w zwi±zku z prowadzonymi robotami, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych. 13) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów nie wytypowanych do wycinki, w pobli¿u których bêd± prowadzone roboty ziemne 14) wykonywania wszelkich, innych czynno¶ci wynikaj±cych ze specyfiki danych robót. Uwaga ! ? Prace budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych przez ca³y okres trwania budowy a tak¿e, w miarê mo¿liwo¶ci technologicznych, do umo¿liwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru; je¿eli ze wzglêdów technologicznych zaistnieje konieczno¶æ wstrzymania dojazdu do nieruchomo¶ci - Wykonawca ka¿dorazowo zobowi±zany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony. ? Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. 4.2 LOKALIZACJA 1. Teren inwestycji zlokalizowany jest pó³nocnej czê¶ci miasta ¦widnicy. 2. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na dzia³kach nr: 1800, 1732, 1731, 1835, 1837, 1835; Obrêb geodezyjny: 0005 Zachód. 3. Projektowany ci±g pieszo-rowerowy zlokalizowany jest w przebiegu dróg gminnych w ¦widnicy: 1) droga gminna - 111909D - ul. Janusza Korczaka, 2) droga gminna 111938D - ul. Le¶na 4. W obszarze inwestycji zlokalizowane s± istniej±ce sieci uzbrojenia terenu: sieæ elektroenergetyczna, sieæ gazowa, sieæ teletechniczna, sieæ kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieæ wodoci±gowa. 4.3 WSPÓLNY S£OWNIK ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania, 45232130-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych 4.3. INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 2 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotê nie wiêksz± ni¿ 100.000,00 z³. netto. Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to roboty zwi±zane z budow± ci±gów pieszo-rowerowych (w tym z ich odwodnieniem, o¶wietleniem i usuwaniem kolizji z infrastruktur± techniczn±), takie jak: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, uk³adanie podbudów i nawierzchni ci±gów pieszo-rowerowych i zjazdów, uk³adanie krawê¿ników i obrze¿y, oznakowanie poziome i pionowe drogi, monta¿ i kana³ów, przewodów i urz±dzeñ kanalizacji deszczowej, uk³adanie kabli o¶wietlenia ulicznego, instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego, roboty konserwacyjno-naprawcze. W/w roboty budowlane zostan± udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego 4 Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi. 5 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) przygotowanie terenu pod budowê, 2) roboty rozbiórkowe 3) roboty ziemne, 4) roboty monta¿owe sieci kanalizacji deszczowej, 5) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników i ¶cie¿ek rowerowych, zjazdów 6) ustawienie ¶cieków krawê¿ników i obrze¿y ³awach betonowych, 7) roboty w zakresie wykonania o¶wietlenia ulicznego, 8) roboty w zakresie kszta³towania terenu, 9) roboty naprawczo-konserwacyjne, 10) oznakowanie ulic 6 Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przed³o¿enia najpó¼niej w dniu podpisania umowy z³±cznika zawieraj±cego sk³ad osobowy tych¿e pracowników; za³±cznik musi byæ aktualizowany na bie¿±co tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powy¿sze zwiera równie¿ "Wzór umowy" - Za³±cznik nr 8 do SIWZ 7 Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 5, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z pó¼n. zm.). 8 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek i nale¿nych podatków z tytu³u zatrudnienia w/w osób, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w za³±czniku nr 4 do umowy, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 9 Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w §12, ust. 1, pkt 12 i 13 wzoru umowy za³±czonego do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 10 Kontrola, o której mowa w ust. 8 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1 Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia: 30 wrze¶nia 2017 r. 2 Terminy przej¶ciowe wykonania poszczególnych elementów robót bêd± obowi±zywaæ wg ustaleñ dokonanych przez strony w harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji stanowi±cym za³±cznik nr 5 do umowy z zastrze¿eniem, ¿e: 1) Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu szczegó³owy Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót i uzgodni go z Zamawiaj±cym w ci±gu 14 dni od dnia podpisani umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia, 2) Harmonogram winien zawieraæ okre¶lenie elementów dla robót, kolejno¶æ w jakiej Wykonawca proponuje je realizowaæ oraz czê¶ciowe ceny rycza³towe za wykonanie elementów robót. 3) Zamawiaj±cy ma prawo wnie¶æ uwagi do projektu harmonogramu, które Wykonawca jest zobowi±zany uwzglêdniæ w ostatecznej wersji harmonogramu 4) Harmonogram stanowi za³±cznik nr 5 do umowy o roboty budowlane. Zamawiaj±cy, na wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianê wzoru harmonogramu. 5) Terminy po¶rednie zawarte w harmonogramie s± wi±¿±ce dla Wykonawcy. Przesuniêcie terminów po¶rednich z harmonogramu mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci z powodu których ich dotrzymanie nie by³o mo¿liwym, po uprzedniej, pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego dla zmian w harmonogramie. Zmiany nie mog± zostaæ wprowadzone z uwagi na okoliczno¶ci le¿±ce po stronie Wykonawcy lub podwykonawców. 6) przesuniêcia elementów robót w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz wprowadzenie zmian dotycz±cych danego elementu robót zarówno pod wzglêdem rzeczowym, terminowym jak i finansowym w ramach danego kwarta³u kalendarzowego, nie wymagaj± zmiany umowy w formie aneksu. 7) terminy wyszczególnione w harmonogramie bêd± na roboczo monitorowane przez osobê upowa¿nion± w tym zakresie przez Zamawiaj±cego. Je¶li Wykonawca nie dotrzyma postanowieñ harmonogramu, koszty wszelkich opó¼nieñ poniesione przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z opó¼nieniem poniesie Wykonawca, niezale¿nie od obowi±zku zap³aty kary, zgodnie z zapisami § 13 wzoru umowy. 3. Wykonawca do dnia wprowadzenia na budowê sporz±dzi plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia. 4. Wykonawca rozpocznie roboty budowlane bez zbêdnej zw³oki i nastêpnie bêdzie prowadzi³ roboty z nale¿ytym pospiechem i bez opó¼nienia , aby ukoñczyæ je w terminie oznaczonym w ust. 2, wliczaj±c w to czas konieczny na przeprowadzenie z powodzeniem prób, sprawdzeñ, pomiarów itp.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45316110-9,
45314300-4,
45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT796134.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 779266.19 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.