Ogłoszenie z dnia 2015-03-20
Trzebnica: DOSTAWA I MONTAŻ KOMPLETNEGO SYSTEMU ODWADNIANIA OSADU NADMIERNEGO
W OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW KOMUNALNYCH W TRZEBNICY
Z ZASTOSOWANIEM WIRÓWKI DEKANTACYJNEJ.
Numer ogłoszenia: 63440 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzebnicki Zakład Gospodarki Komunalnej ERGO Sp. z o.o. , Pl. M. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 310 99 92, faks 71 312 38 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ KOMPLETNEGO SYSTEMU ODWADNIANIA OSADU NADMIERNEGO W OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW KOMUNALNYCH W TRZEBNICY Z ZASTOSOWANIEM WIRÓWKI DEKANTACYJNEJ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w istniejącym budynku stacji odwad-niania osadów kompletnego systemu odwadniania surowego osadu ściekowego nadmiernego z zastosowaniem wirówki dekantacyjnej w Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Trzebnicy przy ul. Milickiej 47. W zakres zamówienia wchodzą: 1.1. Przystosowanie wnętrza pomieszczenia budynku do potrzeb nowych urządzeń z możliwością wykorzystania istniejących fundamentów po prasie lub wykonania nowego fundamentu pod wirówkę, w tym niezbędne rozbiórki i wyburzenia (z wyłączeniem elementów konstrukcyjnych budynku), montaż okablowania energetycznego i sterowniczego, konieczne przebudowy instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz technologicznej 1.2. Dostawę i montaż wirówki dekantacyjnej zgodnej z ofertą, 1.3. Dostawę i montaż nowej pompy osadów o wydajności dostosowanej do potrzeb oferowanej wirówki (w granicach 3 - 11m3/h). 1.4. Dostawę i montaż urządzenia pomiarowego ilości osadów do wirówki (przepływomierz). 1.5. Dostawę i montaż nowej kompletnej stacji przygotowania polielektrolitów dostosowanej do potrzeb oferowanej wirówki z możliwością przygotowywania roztworu z emulsji i proszku. 1.6. Dostawę i montaż urządzenia pomiarowego na linii polimeru. 1.7. Dostawę i montaż instalacji rozcieńczania polimeru do roztworu roboczego. 1.8. Dostawę i montaż pompy dozowania polimerów o wydajności dobranej do wydajności wirówki, 1.9. Dostawę i montaż instalacji odbioru wody odciekowej z oferowanej wirówki. 1.10. Wykonanie instalacji higienizacji odwodnionego osadu przy pomocy wapna podawanego 1.11. Dostawę i montaż systemu ewakuacji osadu odwodnionego poza budynek stacji odwadniania z możliwością bezpośredniego załadunku na środki transportu (przenośnik śrubowy), przenośnik ma zapewnić załadunek na przyczepę ciągnikową o wymiarach 6,0 x 2,5 x 2,4 m (dł. x szer. x wys.), część na zewnątrz budynku powinna sięgać 3,0 m od ściany, w części na zewnątrz budynku podnośnik powinien być wyposażony w ogrzewanie, umożliwiające pracę w temperaturach do -20 oC, 1.12. Dostosowanie instalacji dostarczania osadów do oferowanej wirówki. 1.13. Podłączenie instalacji wody do płukania oferowanej wirówki. 1.14. Dostosowanie obecnej instalacji elektrycznej do zasilania szafy sterowniczej oferowanego systemu odwadniania. Zasilanie energetyczne dostępne w budynku. 1.15. Wykonanie nowych posadzek z płytek antypoślizgowych, wodo- i mrozoodpornych na powierzchni hali tj. 39,90 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.10.00 - Wirówki 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości: 10 000,00 PLN /słownie: dziesięć tysięcy PLN/, które powinno być wniesione przez Oferenta w jednej z form: 1. w pieniądzu na konto bankowe Zamawiającego (z dopiskiem: wadium w przetargu na dostawę i montaż wirówki dekantacyjnej wraz ze sterowaniem) 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedstawić wykaz dostaw i montażu wirówek dekantacyjnych wraz z sterowaniem do odwadniania osadów ściekowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw wraz z montażem będące przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, rodzaju osadu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. uprawnienia elektryczne SEP)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeśli Wykonawca przedstawi: 1. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.90
- 2 - Wiedza i dośwaidczenie - 0.10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ergo.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trzebnicki Zakład Gospodarki Komunalnej ERGO Sp. z o.o. w Trzebnicy
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
woj. dolnośląskie
Pokój nr 46.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2015 godzina 09:45, miejsce: Trzebnicki Zakład Gospodarki Komunalnej ERGO Sp. z o.o. w Trzebnicy pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1 55-100 Trzebnica woj. dolnośląskie Pokój nr 46.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.05.2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy
- 2025 r. Całodobowa usługa ochrony obiektów, osób i mienia realizowana dla Sądu Rejonowego w Trzebnicy przy ul. Parkowej 4 oraz w dni robocze przez 8 godzin przy ul. Parkowej 4 i ul. Św. Jadwigi 25a
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Gminnego Przedszkola nr 2 w Trzebnicy w roku 2025"
- "Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Wirówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.