eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekŚwiadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63509 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Turek: Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36907-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 30005000000, ul. ul. Poduchowne  1, 62-700   Turek, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 63 2805600, faks 63 2788400, e-mail zam-pub@szpital.turek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szital.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN IV/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku. Zakres usługi objętej zamówieniem obejmuje: - odbiór brudnej bielizny na podstawie spisu bielizny (Załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) - własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko, (druk - spis bielizna - sporządza i dostarcza Zamawiający), - dostawę czystej bielizny - własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko, - sortowanie, - dezynfekcję (w tym wstępną dezynfekcję), - pranie wodne, - usztywnienie, - suszenie, - prasowanie i maglowanie, - reperacje krawieckie (m.in. doszywanie guzików, wszywanie zamków), - szycie rożków dla oddziału noworodkowego w ramach napraw, - szycie w ramach napraw worków z uszami na rzeczy pacjenta o wymiarach 50cm x 40cm, woreczków na sztućce 10cm x 20cm - tolerancja + 3cm, - szycie w ramach napraw serwet operacyjnych z dziurą i bez dziury o wymiarach 80cm x 60cm, 100cm x 80cm, 40cm x 60cm, - obszywanie materacy w ramach napraw, - ważenie czystej bielizny na poszczególne komórki, ilości w kg umieszczane będą w protokole zdawczo odbiorczym prania czystego (Załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz zestawieniu ilościowym odzieży ochronnej czystej (Załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) sporządzonym i dostarczonym przez Wykonawcę wraz z praniem czystym. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług pralniczych objętych zamówieniem z zachowaniem następujących warunków: - usługa winna być wykonywana zgodnie z wymaganiami stawianymi przez Państwową Inspekcję Sanitarno - Epidemiologiczną dla tego typu usług, - bielizna będąca wyrobem medycznym musi być prana i dezynfekowana w środkach spełniających wymogi ustawy o wyrobach medycznych, - do prania bielizny ogólnego przeznaczenia wymagane jest stosowanie środków biobójczych posiadających dokumenty określone przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - zakres działania dezynfekcyjnego - bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy i sporobójczy, - działanie dezynfekcyjne musi być potwierdzone pozytywną opinią zakładu, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych została zaakceptowana przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - preparaty piorąco-dezynfekujące oraz środki dezynfekcyjne do wstępnej dezynfekcji bielizny muszą spełniać aktualne wymogi obowiązujące w służbie zdrowia i być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym - pielęgniarką epidemiologiczną, - Wykonawca winien dysponować oddzielnymi środkami transportu dla brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi podzieloną komorę załadunkową, tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną, - obiekt pralni winien mieć zapewnioną barierę higieniczną między stroną brudną i czystą, poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Pomieszczenia pralni winny być urządzone w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej, jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników tych dwóch stref. Pomiędzy strefą brudną, a czystą winna być usytuowana trójstopniowa śluza szatniowa oddzielającą oba obszary ścianami do pełnej wysokości pomieszczenia, - Wykonawca winien stosować technologię przystosowaną do prania bielizny szpitalnej, - obiekt pralni winien mieć w ścianie dzielącej pralnię na dwie strefy wmontowane urządzenia pralnicze z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze czystym i brudnym, - maszyny pralnicze Wykonawcy winny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji, - obiekt pralni winien posiadać dział mycia i dezynfekcji pojemników i wózków do transportu brudnej bielizny z zastosowaną barierą higieniczną oddzielającą strefę brudną od czystej, strefa brudna i czysta winny być podłączone do oddzielnych zespołów wentylacyjnych, w strefie brudnej należy przewidywać podciśnienie w stosunku do strefy czystej, - Wykonawca zapewni służbom epidemiologicznym Zamawiającego, możliwość kontroli warunków wykonania usługi, kontroli zakupu środków piorących i dezynfekujących, oraz na żądanie Zamawiającego udostępni protokoły kontrolne Państwowej Inspekcji Sanitarno - Epidemiologicznej, - Wykonawca zobowiązany jest do odbioru brudnej bielizny i dostarczenia czystej bielizny oraz odzieży ochronnej własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku najpóźniej do godziny 9:00, jednak nie wcześniej niż 8:45, - w przypadku kumulacji kilku dni wolnych od pracy przerwa w odbiorze brudnej bielizny i dostarczeniu czystej bielizny, nie może być dłuższa niż jeden dzień, o wystąpieniu przerwy decydują wspólnie obie strony, - odbiór brudnej bielizny oraz dostarczenie czystej bielizny odbywać się będzie w tzw. punkcie zbiorczym wskazanym przez Zamawiającego, - rozliczenie przekazanej do prania bielizny brudnej odbywać będzie się na podstawie Spisu bielizny - Załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oryginał tego druku przekazywany jest przez osobę zdającą bieliznę u Zamawiającego osobie odbierającej bieliznę pralni - Wykonawcy, kopia tego dokumentu pozostaje u Zamawiającego, - dokument - Spis bielizny powraca do Zamawiającego w dniu zwrotu czystej bielizny szpitalnej zgodnie asortymentowo i ilościowo wykazanej w spisie, - Zamawiający nie dokonuje ważenia brudnej bielizny (Wykonawca zobowiązany jest do ważenia prania), - opakowania do transportu czystej i brudnej bielizny, w tym do zbierania z oddziałów dostarcza Wykonawca na swój koszt, opakowania te winny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące w służbie zdrowia w określonym zakresie, opakowania dostarcza Wykonawca na swój koszt i w ilościach wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego, - odbiór brudnej bielizny pochodzącej od Zamawiającego odbywać się będzie w punkcie zbiorczym, gdzie bielizna jest gromadzona w opakowaniach. Opakowania te są zamykane i opisane przez Zamawiającego, tj. SP ZOZ Turek i nazwa komórki organizacyjnej, pranie z izolacji jest opisywane: SP ZOZ Turek, oddział, zawartość asortymentowa i ilościowa, - bielizna brudna pochodząca z izolacji winna być gromadzona i transportowana w workach samorozpuszczalnych w procesie prania, worki dostarcza Wykonawca na swój koszt w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, - czysta odzież ochronna powinna być transportowana na wieszakach zabezpieczona przed zabrudzeniem folią przezroczystą, - bielizna czysta (z podziałem na oddziały) winna być pakowana rodzajami po 10 sztuk, ubrania lekarskie i pielęgniarskie winny być pakowane kompletami. Przez pakowanie bielizny rozumie się: poukładanie bielizny w sposób jednorodny, posegregowanie bielizny po 10 sztuk lub kompletów, ścisłe umieszczenie w opakowaniu i zabezpieczenie przed wypadnięciem i zabrudzeniem bielizny z opakowania w czasie transportu, - czysta bielizna operacyjna musi być składana w odpowiedni sposób, - opakowania bielizny winny spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące z służbie zdrowia w określonym zakresie, - bielizna z sal biegunkowych, oddziałów dziecięcego i noworodkowego i prosektorium oraz pozostała bielizna zanieczyszczona krwią, wydalinami i wydzielinami musi być poddana wstępnej dezynfekcji, - bieliznę z oddziałów noworodkowego i położniczego, bloku operacyjnego i prosektorium należy prać każdą osobną, - w przypadku posiadania przez Zamawiającego bielizny barierowej na bloku operacyjnym należy prać ją osobno zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie bielizny barierowej, - Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek, - każda sztuka bielizny oznaczona będzie przez Zamawiającego symbolem SP ZOZ Turek - symbol oddziału z którego pochodzi, - bielizna nie oznaczona lub oznaczona nieczytelnie przesłana będzie przez Wykonawcę w osobnym worku z wyraźnym opisem bielizna nieoznaczona, - bielizna uznana przez Wykonawcę do kasacji będzie pakowana w osobny worek, odrębnie dla każdego oddziału z opisem: Bielizna do kasacji, - w przypadku zaginięcia, zniszczenia bielizny (nie wynikającego z naturalnego zużycia), zwłaszcza odzieży pracowników Wykonawca pokrywa realne koszty konieczności zakupu na podstawie pisemnego protokołu reklamacji, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, prasowania, jak również w czasie transportu. - Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z punktu, do czasu przekazania czystej bielizny do punktu. Wszelkie szkody powstałe na skutek świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany usunąć, a w razie potrzeby pokryć powstałe koszty. Pod pojęciem bielizna należy rozumieć wszelkie rzeczy przekazane do prania, a w szczególności: pościele, prześcieradła, koce, zasłony, firany, obrusy, ubrania lekarskie, pielęgniarskie i pracowników medycznych, pieluchy niemowlęce, bielizna noworodkowa, ręczniki, ściereczki do naczyń, poduszki, odzież ochronna i robocza, piżamy i koszule nocne, worki na rzeczy pacjentów, woreczki na sztućce, serwety operacyjne, pokrowce oraz mopy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT305640.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HTS Medij Sp. z o. o. ,  ,  ul. Kobylińska 12,  63-830,  Pępowo,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 375937.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 375937.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 375937.20
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.