Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Poznań: MATERIAŁY SZEWNE - powtórzenie (Nr rejestru A/10/10)
Numer ogłoszenia: 63732 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, faks 061 8310242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MATERIAŁY SZEWNE - powtórzenie (Nr rejestru A/10/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup materiałów szewnych usystematyzowanych w 4 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia bezpłatnych próbek przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełniania określonych wymagań oraz dokonania oceny jakości przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia otwarcia ofert. Zamawiający wymaga załączenia do oferty bezpłatnych próbek w następujących ilościach: Pakiet nr 1 - poz. 7 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) - poz. 16 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) Pakiet nr 2 - poz. 1 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) - poz. 3 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) Pakiet nr 3 - poz. 2 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) - poz. 5 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) Pakiet nr 4 - poz. 2 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) - poz. 3 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje. - dostarczania materiałów do zespoleń tkanek sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych od złożonego przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu/faksu zamówienia, określającego rodzaj i ilość materiałów do zespoleń tkanek, które mają być dostarczone; - zachowania zgodności deklarowanych cech produktu (np.: terminu rozpuszczalności) do końca trwania umowy. Jeśli obserwacje kliniczne ww. deklaracji nie zostaną potwierdzone, będzie to powód do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający wymaga aby: - oferowane materiały posiadały Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego - na opakowaniu jednostkowym przedmiotu zamówienia był zamieszczany w języku polskim opis produktu, nazwa handlowa, producent, rozmiary produktu, seria oraz termin ważności. Powyższe dotyczy także próbek wyrobów przedstawionych w ofercie. - termin ważności dostarczanych produktów w dniu dostawy do apteki był nie krótszy niż 12 miesięcy; - zamówienie było realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) bezpłatne próbki oferowanych materiałów szewnych w następujących ilościach: Pakiet nr 1 - poz. 7 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) - poz. 16 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) Pakiet nr 2 - poz. 1 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) - poz. 3 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) Pakiet nr 3 - poz. 2 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) - poz. 5 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) Pakiet nr 4 - poz. 2 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) - poz. 3 - min. 6 sztuk sterylnych opakowań (saszetek) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność próbek do określonego numeru pakietu i pozycji, którą reprezentuje; 2) Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego przyporządkowane do poszczególnych wyrobów. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji Cennika. 3) Katalogi potwierdzające spełnianie parametrów oferowanych produktów. (w języku polskim). (Katalog winien być dołączony do oferty osobno tzn., że nie powinien być spięty z ofertą).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem właściwego rejestru. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 2 do SIWZ). 4) Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawców, którzy mają zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 175 i 175A).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, plecione, wchłanialne z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego wchłaniające się w terminie 56-70 dni w pozycjach 2,3,4,5,6,7,8,9,10 wchłaniające się w terminie 54 -70 dni pokryte substancją antybakteryjną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, monofilamentowe, wchłanialne o okresie absorbcji 180-210 dni, zachowujące 50% siły podtrzymania tkanki po 48 dniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, jednowłóknowe z poliamidu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, jednowłóknowe z polipropylenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Realizacja usługi w zakresie opracowania scenariusza, produkcji, nagrania, montażu i emisji dwóch odcinków o czasie około 22 minuty, stanowiących audycję w telewizji publicznej poświęconą żywieniu.
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Materiały szewne
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.