Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Bolesławiec: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2294D - Suszki - Stare Jaroszowice na odcinku od skrzyżowania z drogą do kopalni, do Starych Jaroszowic.
Numer ogłoszenia: 63736 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Modłowa 8c, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6446935, faks 075 6446935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpboleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2294D - Suszki - Stare Jaroszowice na odcinku od skrzyżowania z drogą do kopalni, do Starych Jaroszowic..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ścinka poboczy gr. 20cm - 2000m2. 2. Ścinka poboczy gr.10cm - 3750m2. 3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 100kg/m2 z wbudowaniem mechanicznym - 1050 T. 4. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - grysowych - warstw ścieralna asfaltowa gr.4cm - 10290m2. 5. Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm gr 7cm - 253m3. 6. Oczyszczenie rowów namułu - gr.10cm z wyprofilowaniem skarp - 1070mb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15.000,00 słownie: piętnaście tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią zawarte w art.22 ustawy Pzp następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dysponują Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności drogi i opłacającym składki RIIB. 6. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty tożsame z przedmiotem zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 7. Posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymagane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed złożeniem oferty), c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty), d) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty), e) uprawnienia budowlane Kierownika Budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaceniu składek, g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, min. 3 roboty zgodne co do rodzaju z przedmiotem zamówienia - potwierdzone dokumentami, iż zostały one wykonane należycie, h) zaakceptowany (wypełniony i podpisany) projekt umowy, i) dowód wniesienia wadium, j) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.100.000,00zł, k) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, l) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, ł) wykaz osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpboleslawiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
59-700 Bolesławiec
ul. Modłowa 8 c.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe Plac Piłsudskiego 2 59-700 Bolesławiec Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD I DO XII 2025 ROKU."
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.