Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Warszawa: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO.
Numer ogłoszenia: 63788 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Ochrony Rządu, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6065404, fax 022 6065408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO. Część I zamówienia: 1. Kurtka wyjściowa oficera z podpinką wz. 31/BOR w ilości 80 kpl. Część II zamówienia: 1. Skarpety zimowe koloru czarnego w ilości 3000 par. Część III zamówienia: 1. Sweter oficera wz. 18/BOR w ilości 100 szt.; 2. Szalik zimowy oficera koloru granatowego wz. 26/BOR w ilości 100 szt. Część IV zamówienia: 1. Ręcznik frotte w ilości 1000 szt. Część V zamówienia: 1. Ubranie treningowe wz. 14/BOR w ilości 160 kpl. Część VI zamówienia: 1. Pochewki na naramienniki z oznakami stopni koloru granatowego wz. 33/BOR w ilości 200 par. 2. Taśma otokowa z oznakami stopni wz. 29/BOR w ilości 100 szt. Część VII zamówienia: 1. Ubranie warsztatowca 2 - częściowe wz. 44/BOR w ilości 50 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 17.28.11.30 - Skarpety Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.70.00 - Skarpety Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki Oryginalny kod CPV: 17.28.21.30 - Swetry Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.53.00 - Swetry Oryginalny kod CPV: 18.42.20.00 - Szale Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.20.00 - Szale Oryginalny kod CPV: 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza Kod CPV wg słownika 2008: 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza Oryginalny kod CPV: 17.21.41.00 - Ręczniki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.41.00 - Ręczniki Oryginalny kod CPV: 18.41.21.00 - Odzież treningowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.41.21.00 - Odzież treningowa Oryginalny kod CPV: 17.26.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych Kod CPV wg słownika 2008: 39.56.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE PRZEWIDUJE SIĘ WNIESIENIA WADIUM.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana dla poszczególnych części zamówienia wg formuły (spełnia) - (nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument wymieniony w ppkt. 2 może posiadać formę kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ppkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski, Wykonawca składa te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Robert Kozłowski, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, tel. (0-22) 606 50 34, fax (0-22) 606 52 64..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Ochrony Rządu, Kancelaria Ogólna, budynek nr 1 część B, pok. Nr 7, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka wyjściowa oficera z podpinką wz.31/BOR w ilości 80 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skarpety zimowe koloru czarnego w ilości 3000 par..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.28.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sweter oficera wz.18/BOR w ilości 100 szt.; 2.Szalik zimowy oficera koloru granatowego wz.26/BOR w ilości 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.28.21.30-2, 18.42.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik frotte w ilości 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie treningowe wz.14/BOR w ilości 160 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pochewki na naramienniki z oznakami stopni koloru granatowego wz. 33/BOR w ilości 200 par. 2. Taśma otokowa z oznakami stopni wz. 29/BOR w ilości 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.26.11.32-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie warsztatowca 2- częsciowe wz.44/BOR w ilości 50 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.