Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Katowice: OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, WYDRUK ORAZ DOSTAWA INFORMATORÓW PROMUJĄCYCH PO KL W ZAKRESIE DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP
Numer ogłoszenia: 63879 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, WYDRUK ORAZ DOSTAWA INFORMATORÓW PROMUJĄCYCH PO KL W ZAKRESIE DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład , wydruk oraz dostawa 5 różnych informatorów promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pięć różnych informatorów, każdy w innym zakresie tematycznym: - informator nr 1 - ogólny o działaniach PO KL wdrażanych przez WUP - 5 000 sztuk, - informator nr 2 - o wsparciu PO KL dla przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw - 4 000 sztuk, - informator nr 3 - o wsparciu PO KL dla osób nieaktywnych zawodowo - 6 000 sztuk, - informator nr 4 - o wsparciu PO KL dla osób niepełnosprawnych - 1 000 sztuk, - informator nr 5 - o wsparciu PO KL dla osób zamierzających podjąć działalność gospodarczą - 4 000 sztuk. Okładka: format wymiar 190 mm x 150 mm, co najmniej 250g m2, kolorystyka okładki 4+0, folia mat, lakier wybiórczy UV (tekst, logotypy oraz inne elementy wskazane przez Zamawiającego - maksimum 20% powierzchni okładki), pozostałe elementy - offset. środek: kolorystyka środka 4+4, papier kreda mat, co najmniej 130 g m2, nie więcej niż 170 g m2, lakier wybiórczy UV na maksimum 10 obiektach graficznych oraz na wszystkich tytułach i podtytułach - do akceptacji przez Zamawiającego; szycie sprężyną spiralą wzdłuż dłuższego lewego brzegu (parametry sprężyny spirali do akceptacji Zamawiającego). Objętość: 4 strony okładki + maksymalnie 20 stron środka (do akceptacji przez Zamawiającego), wysokość i rodzaj czcionki do ustalenia z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia. Zamówienie obejmuje również skład i projekt graficzny informatorów - przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu 3 różnych projektów do każdego z informatorów (łącznie 15 różnych projektów). Projekt ma zawierać kolorowe zdjęcia i grafiki o tematyce korespondującej z treścią stosownego informatora - zapewnione przez Wykonawcę (nabycie praw do wykorzystania zdjęć i grafik leży po stronie Wykonawcy), wszystkie elementy graficzne projektu przedstawione do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy treść każdego z informatorów oraz niezbędne logotypy. Projekty wszystkich informatorów w pokrewnej stylistyce, natomiast w każdym z informatorów należy zaproponować odrębne (niepowtarzalne) zestawienia grafik i zdjęć. Uwagi ogólne: -Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych przekaże Zamawiający w formie elektronicznej. -Skład materiałów wraz z projektami graficznymi jest uwzględniony w cenie usługi, a przed drukiem gotowy projekt musi być przedstawiony do ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. -Dostawa na koszt Wykonawcy. -Wykonawca przekaże gotowe (wydrukowane, zszyte i zapakowane) informatory w okresie 45 dni kalendarzowych od daty przekazania treści każdego z nich przez Zamawiającego, jednak nie później niż: w przypadku informatorów nr 1-4 do 15 czerwca 2012 r., w przypadku informatora nr 5 do 31 sierpnia 2012 r. -W ramach opakowania zbiorczego informatory pakowane po 100 szt. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania treści kolejnych informatorów w różnych, oddalonych w czasie terminach. -Nadruki na okładce zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL - logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, adres strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy, logotyp Śląskie. Pozytywna energia i logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Na ostatniej stronie okładki należy zamieścić informację o współfinansowaniu publikacji ze środków UE w ramach EFS oraz o bezpłatnym charakterze publikacji - treść informacji zostanie podana przez Zamawiającego. -W przypadku technicznej niemożliwości zastosowania w poszczególnych pozycjach wszystkich wymaganych w nich elementów (logotypów, grafik, zdjęć lub treści), Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich zakresu. -Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi, udzielając rocznej licencji na ich wykorzystanie na wszystkich polach eksploatacji. W ciągu 3 dni roboczych od przekazania ostatniego wydrukowanego informatora Wykonawca przekaże również wszystkie wykorzystane w informatorach grafiki w formacie .cdr, .pdf (graficzny) oraz .eps, jak również przekaże wersje elektroniczne wydrukowanych informatorów w formacie .pdf..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.50 - 79.82.25.50 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do ZSTiO nr 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa przystawki do badań tensometrycznych
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji, CBŚP, BSWP i CBZC
- "Usługi serwisowe urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacji oraz CO."
- Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w X Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana Paderewskiego Akademickie w Katowicach
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.11.2025 Świadczenie usługi druku offsetowego i dystrybucji czasopism FRSE: "Europa dla Aktywnych" (i wydania specjalnego) i "Języki Obce w Szkole" oraz dodatku "Twój Eurodesk".
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.