eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › remont barier ochronnych stalowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu pieszych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-01

POZYCJA 63890

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: remont barier ochronnych stalowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu pieszych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Dominikowska, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500, fax 052 3234504, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Dominikowska, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Dominikowska, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont barier ochronnych stalowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu pieszych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont barier ochronnych stalowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu pieszych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe administrowane przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy: Rejony w Bydgoszczy, Nakle, Toruniu i Włocławku. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: naprawę uszkodzonych barier ochronnych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu pieszych, uzupełnianie barier ochronnych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu pieszych o brakujące elementy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 16000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2, oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3. dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż: dla Części I 10000 PLN dla Części II 10000 PLN dla Części III 20000 PLN dla części IV 10000 PLN 4. Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 200000 PLN 5. Do realizacji zamówienia wymagany jest personel: - majster robót z uprawnieniami - 1 osoba 6. Do realizacji zamówienia wymagany jest sprzęt: - urządzenie specjalistyczne do wbijania słupka lub wiertnica, - zagęszczarka płytowa 7. Wymagane udokumentowane doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia - wykonał w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zadania o charakterze i złożoności jak przedmiot zamówienia. Za zadanie porównywalne uznaje się remont barier ochronnych przy drogach publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.01.2006, cena - 18. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.01.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.01.2006, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego pok. nr 6 (sala konferencyjna).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.