Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Gdynia: sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych, kiszonek, owoców cytrusowych, owoców innych niz cytrusowe
Numer ogłoszenia: 63945 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4646 Gdynia, ul. M. C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265236; 0601 635737, fax 058 6265236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4646.sp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych, kiszonek, owoców cytrusowych, owoców innych niz cytrusowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych, kiszonek, owoców cytrusowych, owoców innych niz cytrusowe wg formularzy cenowych nr 2a i 2b dołączonych do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.43.00 - Dania gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.43.00 - Dania gotowe 01.13.13.21 - 01.13.13.21 01.13.13.13 - 01.13.13.13 01.13.13.22 - 01.13.13.22 01.13.13.34 - 01.13.13.34 01.13.13.33 - 01.13.13.33 01.13.12.20 - 01.13.12.20 01.13.11.11 - 01.13.11.11 01.13.13.41 - 01.13.13.41 01.13.12.10 - 01.13.12.10 01.13.12.40 - 01.13.12.40 01.13.13.32 - 01.13.13.32 01.13.13.30 - 01.13.13.30 Oryginalny kod CPV: 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (UPZP): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 w/w Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz.U. z 2005r nr 17 poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7, pkt a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz.U. z 2004r nr 33 poz. 288 z późn.zm.) w tym decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną wykonawcy (art. 27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 10 maja 2001r o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz.U. z 2005r. nr 32 poz. 265 z późn.zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. nr 171 poz. 1225) Nie dopuszcza się wykonawcy zakwalifikowanego przez cywilne organa urzędowej kontroli (Inspekcji Weterynaryjnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej) do sprzedaży bezpośredniej, do działalności marginalnej, lokalnej i ograniczonej. - dotyczy wyrobów garmażeryjnych 3. Dokument zgłoszenia do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o podjęciu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, właściwemu ze względu na siedzibę zgłaszającego - ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 44 z późniejszymi zmianami) - dotyczy kiszonek, owoców cytrusowych, owoców innych niż cytrusowe 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3). 5. Zaakceptowany wzór umowy W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dodatkowo załączyć do oferty: 1. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 2. Pisemne pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4646.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOWÓDCA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4646 ul. M.C. Skłodowskiej 2 81-209 GDYNIA TEL./FAX /O-58/ 626-52-36 e-mail: jw4646gdynia@wp.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego bud. Nr 3 pokój 10 - kancelaria ewidencji ilościowo - wartościowej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych wg formularza cenowego nr 2a dołączonego do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa kiszonek, owoców cytrusowych, owoców innych niż cytrusowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa kiszonek, owoców cytrusowych, owoców innych niż cytrusowe wg formularza cenowego nr 2b dołączonego do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0, 01.13.13.13-1, 01.13.13.22-7, 01.13.13.34-4, 01.13.13.33-7, 01.13.12.20-2, 01.13.11.11-5, 01.13.13.41-9, 01.13.12.10-9, 01.13.12.40-8, 01.13.13.32-0, 01.13.13.30-6, 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Przewrotnem od 02.09.2024r. do 29.08.2025r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.