eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Dzierżoniów: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW
Numer ogłoszenia: 63996 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. , ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8344168, faks 74 8344179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do szpitala w Dzierżoniowie, endoprotez, implantów szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 A - opis przedmiotu zamówienia- formularze cenowe, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach. 2. Informacje dodatkowe: 1) Zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie jako przedmiot zamówienia produkty muszą być zgodne z wymogami; -Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE, 2) Wykonawca na czas trwania umowy zobowiązuje się do: -w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy do utworzenia depozytu, -uzupełnienia zużytego wszczepu na podstawie przesłanej faksem karty wszczepu do 2 dni roboczych od daty wysłania zamówienia. -użyczenia instrumentarium do implantacji endoprotezy stawu biodrowego, -użyczenia do pozycji na endoprotezy cementowe i bezcementowe instrumentarium, -użyczenia pompy oraz pistoletu do próżniowego systemu mieszania cementu kostnego, -przeprowadzenia szkolenia z zakresu implantacji endoprotezy stawu biodrowego dla lekarzy oraz instrumentariuszek w formie warsztatów, oraz uczestnictwa w zabiegach pokazowych, 3) dostawy sukcesywnie zgodnie z zamówieniami składanymi przez zamawiającego; 4) zamówienia będą składane telefonicznie lub za pomocą faksu przez osoby do tego upoważnione. Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia (za pomocą faksu) zamówienia przyjętego do realizacji, a w przypadku braku możliwości dostarczenia jakiegokolwiek produktu ze złożonego przez zamawiającego zamówienia, wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o zaistniałej sytuacji zamawiającego; 5) termin dostawy wynosi do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w przypadku zamówień pilnych 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia, 6) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Szpitala w Dzierżoniowie na blok operacyjny lub w miejsce wskazane przez zamawiającego w godzinach 8 00 - 15 00 oraz wniesienia do pomieszczeń zamawiającego produktów w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. W przypadku, gdy dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, 7) data ważności produktów (przy każdej dostawie) minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy; 8) przy każdej dostawie, każdy zamawiany produkt musi posiadać etykietę zawierającą opis produktu, serię, termin ważności, a opakowanie zbiorcze powinno być szczegółowo opisane w sposób umożliwiający identyfikację towaru bez konieczności otwierania opakowań zbiorczych w momencie dostawy (nazwa produktu, wielkość opakowania, seria, data ważności); 9) w momencie dostawy wykonawca zapewni materiały informacyjne, np. ulotki, katalogi producenta produktu w języku polskim, instrukcja użytkowania w języku polskim przynajmniej po jednym egzemplarzu do opakowania zbiorczego; 10) w przypadku zaprzestania w okresie obowiązywania umowy produkcji artykułu dostarczanego zgodnie z ofertą wykonawcy stanowiącą załącznik do umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę produktu oferowanego na produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się artykuły opisane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny. Do wykonawcy należy obowiązek udowodnienia równoważności produktu. Zmiana dostarczanego artykułu wymaga uprzedniej zgody zamawiającego; 11) wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku oraz odpowiada za stan produktów do czasu dostarczenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego; 12) zamawiający informuje, że wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości zaoferowanej w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia, wykonawca wyraża na to zgodę oraz oświadcza, że w stosunku do zamawiającego nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu; 13) w rubryce Producent/Typ/ Kod Produktu zamawiający wymaga podania nazwy i producenta proponowanego produktu. W okresie trwania umowy, wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą, wg Załącznika nr 1A do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia- formularze cenowe, 14) zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ofercie wyrobów/ produktów(równoważnych) o parametrach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się produkty opisane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, 15) w przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania. 16) Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych na każde zdarzenie, której kopię zobowiązany jest dostarczyć w dniu podpisania umowy oraz kontynuować ubezpieczenie na czas trwania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; 5 000,00 zł Słownie: pięć tysięcy złotych Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3 ) Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3) - Wykonawca wykaże (na załączniku nr 5); że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną dostawę, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość składanej oferty, z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodów, o których mowa w rozporządzeniu, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie (dowodem tym jest m.in. poświadczenie) (w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3) Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3) Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (na załączniku nr 3) Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie na załączniku nr 7 o treści: oświadczam/y, że wszystkie proponowane w ofercie produkty posiadają odpowiednie dokumenty uprawniające do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniają wymagania przewidziane przepisami prawa. Na potwierdzenie powyższego posiadamy niezbędne dokumenty w zakresie uregulowanym przepisami ustawy o wyrobach medycznych. Niezbędne dokumenty zobowiązujemy się dostarczyć na każde wezwanie zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz ofertowy- (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 1 wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z załącznikiem nr 1 A (opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy) wypełnionym i podpisanym przez wykonawcę. -Pełnomocnictwo, (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). -Projekt Umowy podpisany przez wykonawcę załącznik nr 2 -Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatnosci - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/spspwd/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 10:30, miejsce: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. ul. Cicha 1; 58-200 Dzierżoniów Sekretariat Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.