eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówDOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Dzierżoniów: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW.
Numer ogłoszenia: 98034 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63996 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o., ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8344168, faks 74 8344179.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do szpitala w Dzierżoniowie, endoprotez, implantów szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 A - opis przedmiotu zamówienia- formularze cenowe, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach. 2. Informacje dodatkowe: 1) Zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie jako przedmiot zamówienia produkty muszą być zgodne z wymogami; -Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz dyrektywami UE, 2) Wykonawca na czas trwania umowy zobowiązuje się do: -w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy do utworzenia depozytu, -uzupełnienia zużytego wszczepu na podstawie przesłanej faksem karty wszczepu do 2 dni roboczych od daty wysłania zamówienia. -użyczenia instrumentarium do implantacji endoprotezy stawu biodrowego, -użyczenia do pozycji na endoprotezy cementowe i bezcementowe instrumentarium, -użyczenia pompy oraz pistoletu do próżniowego systemu mieszania cementu kostnego, -przeprowadzenia szkolenia z zakresu implantacji endoprotezy stawu biodrowego dla lekarzy oraz instrumentariuszek w formie warsztatów, oraz uczestnictwa w zabiegach pokazowych, 3) dostawy sukcesywnie zgodnie z zamówieniami składanymi przez zamawiającego; 4) zamówienia będą składane telefonicznie lub za pomocą faksu przez osoby do tego upoważnione. Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia (za pomocą faksu) zamówienia przyjętego do realizacji, a w przypadku braku możliwości dostarczenia jakiegokolwiek produktu ze złożonego przez zamawiającego zamówienia, wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o zaistniałej sytuacji zamawiającego; 5) termin dostawy wynosi do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w przypadku zamówień pilnych 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia, 6) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Szpitala w Dzierżoniowie na blok operacyjny lub w miejsce wskazane przez zamawiającego w godzinach 8 00 - 15 00 oraz wniesienia do pomieszczeń zamawiającego produktów w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. W przypadku, gdy dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, 7) data ważności produktów (przy każdej dostawie) minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy; 8) przy każdej dostawie, każdy zamawiany produkt musi posiadać etykietę zawierającą opis produktu, serię, termin ważności, a opakowanie zbiorcze powinno być szczegółowo opisane w sposób umożliwiający identyfikację towaru bez konieczności otwierania opakowań zbiorczych w momencie dostawy (nazwa produktu, wielkość opakowania, seria, data ważności); 9) w momencie dostawy wykonawca zapewni materiały informacyjne, np. ulotki, katalogi producenta produktu w języku polskim, instrukcja użytkowania w języku polskim przynajmniej po jednym egzemplarzu do opakowania zbiorczego; 10) w przypadku zaprzestania w okresie obowiązywania umowy produkcji artykułu dostarczanego zgodnie z ofertą wykonawcy stanowiącą załącznik do umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę produktu oferowanego na produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się artykuły opisane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny. Do wykonawcy należy obowiązek udowodnienia równoważności produktu. Zmiana dostarczanego artykułu wymaga uprzedniej zgody zamawiającego; 11) wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku oraz odpowiada za stan produktów do czasu dostarczenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego; 12) zamawiający informuje, że wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości zaoferowanej w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia, wykonawca wyraża na to zgodę oraz oświadcza, że w stosunku do zamawiającego nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu; 13) w rubryce Producent/Typ/ Kod Produktu zamawiający wymaga podania nazwy i producenta proponowanego produktu. W okresie trwania umowy, wykonawca jest obowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą, wg Załącznika nr 1A do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia- formularze cenowe, 14) zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ofercie wyrobów/ produktów(równoważnych) o parametrach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się produkty opisane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, 15) w przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania. 16) Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych na każde zdarzenie, której kopię zobowiązany jest dostarczyć w dniu podpisania umowy oraz kontynuować ubezpieczenie na czas trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMO Polska Sp. z o.o., ul. Wenecka 12, 03-244 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 458000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 489639,60

  • Oferta z najniższą ceną: 489639,60 / Oferta z najwyższą ceną: 489639,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.