eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa implantów ortopedycznych do zabiegów artroskopowych, sterylnych zestawów do PRP, płytek i śrub DSB i DSK, elektrod i kabli do diatermii chirurgicznej, optyki do laparoskopu, pasków do glukometrów, osłon na głowicę USG, opasek do identyfikacji, wiader na odpady serologiczne, środków czystości, woreczków śniadaniowych, worków foliowych, ręczników, koców, poduszek, bielizny i pościeli szpitalnej, papieru termoczułego, kartek informacyjnych, materacy do stołu operacyjnego w podziale na 16 części. Sprawa znakZP.3520/10/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-05

Biała Podlaska: Dostawa implantów ortopedycznych do zabiegów artroskopowych, sterylnych zestawów do PRP, płytek i śrub DSB i DSK, elektrod i kabli do diatermii chirurgicznej, optyki do laparoskopu, pasków do glukometrów, osłon na głowicę USG, opasek do identyfikacji, wiader na odpady serologiczne, środków czystości, woreczków śniadaniowych, worków foliowych, ręczników, koców, poduszek, bielizny i pościeli szpitalnej, papieru termoczułego, kartek informacyjnych, materacy do stołu operacyjnego w podziale na 16 części. Sprawa znak: ZP.3520/10/15
Numer ogłoszenia: 64077 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych do zabiegów artroskopowych, sterylnych zestawów do PRP, płytek i śrub DSB i DSK, elektrod i kabli do diatermii chirurgicznej, optyki do laparoskopu, pasków do glukometrów, osłon na głowicę USG, opasek do identyfikacji, wiader na odpady serologiczne, środków czystości, woreczków śniadaniowych, worków foliowych, ręczników, koców, poduszek, bielizny i pościeli szpitalnej, papieru termoczułego, kartek informacyjnych, materacy do stołu operacyjnego w podziale na 16 części. Sprawa znak: ZP.3520/10/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów ortopedycznych do zabiegów artroskopowych, sterylnych zestawów do PRP, płytek i śrub DSB i DSK, elektrod i kabli do diatermii chirurgicznej, optyki do laparoskopu, pasków do glukometrów, osłon na głowicę USG, opasek do identyfikacji, wiader na odpady serologiczne, środków czystości, woreczków śniadaniowych, worków foliowych, ręczników, koców, poduszek, bielizny i pościeli szpitalnej, papieru termoczułego, kartek informacyjnych, materacy do stołu operacyjnego w podziale na 16 części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.18.31.00-7, 33.14.00.00-3, 33.16.22.00-5, 33.12.41.31-2, 19.52.00.00-7, 33.74.11.00-7, 39.14.31.12-4, 30.19.20.00-1, 22.00.00.00-0, 39.50.00.00-7, 44.17.40.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 1000,00 PLN; Część 2 - 200,00 PLN; Część 3 - 200,00 PLN; Część 4 - 200,00 PLN; Część 5 - 100,00 PLN; Część 6 - 700,00 PLN; Część 7 - 200,00 PLN; Część 8 - 250,00 PLN; Część 9 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 10 - 500,00 PLN; Część 11 - 250,00 PLN; Część 12 - 700,00 PLN; Część 13 - 100,00 PLN; Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 16 - 100,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Dotyczy części 1-12, 14 i 15: Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: a) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b) w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego, dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 4) Dotyczy części 6: Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w załączniku nr 6 do siwz (np. prospekty ulotki, instrukcje, katalogi). 5) Dotyczy części 6: Dokument potwierdzający, że zaoferowane (użyczone) glukometry spełniają wymagania co do dokładności oznaczeń stężenia glukozy we krwi, zgodnie z wymaganiami określonymi w normie PN-EN ISO 15197 lub równoważnej (np. certyfikat, publikacja zamieszczona w czasopismach naukowych). 6) Dotyczy części 6: Dokumenty dopuszczające zaoferowane paski oraz glukometry do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7) Dotyczy części nr 8 i 12: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III pkt. 8 siwz. 8) Dotyczy części nr 11: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III pkt. 9 siwz. 9) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1, 1A, 1B, 1C, 1D i 1E do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Zamaw. udostępni siwz w formie papier.,cena 15zł, pok.104,bud. CDA, ul.Terebelska 57-65 lub za zal. poczt.15zł+koszt przesyłki.Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno-Administarcyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. 12. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty ortopedyczne i inne wyroby do zabiegów artroskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy sterylne do zabiegów PRP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sterylny j. uż. do czynników wzrostu, otrzymywanego z krwi obwodowej autologicznej - 20 zest..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płytki i śruby DSB i DSK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrody i kable do diatermii chirurgicznej EXCALIBUR PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Optyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka do laparoskopu firmy STORZ, autoklawowalna - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Paski do glukometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski testowe do pomiaru glukozy we krwi, a 50 szt. wraz z nieodpłatnym użyczeniem 40 szt. glukometrów, spełniające wymagania określone w załączniku nr 6 do siwz - 1800 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Osłona na głowicę USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona na głowicę USG, jałowa o wym. 14 x 91,5 cm z jałowym żelem do USG oraz 2 gumkami do utrzymania osłony, a 24 szt. - 16 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opaski do identyfikacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wiadra na odpady serologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadra o pojemności 10 litrów muszą posiadać uchwyty (uszy) z materiału nadającego się do utylizacji poprzez spalanie. Wiadra o podstawie w kształcie koła. Wiadra muszą posiadać szczelne (hermetyczne) zamknięcie uniemożliwiające ponowne otwarcie pojemnika po jego zamknięciu. Wiadra powinny być oznakowane etykietą z treścią jak we wzorze (załącznik nr 9 do siwz) - 450 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki czystości, woreczki śniadaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ręczniki, ścierki, koce, poduszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bielizna i pościel szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kartki informacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materac do stołu operacyjnego SCHMITZ, OPX 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Papier termoczuły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termoczuły do bileterki parkingowej 57 mm x 150 m śred wew. 27 mm - 120 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.