Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-02-24
Zakopane: staplery- A.ZP/3/11
Numer og³oszenia: 64199 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób P³uc im. dr O. Soko³owskiego , ul. G³adkie 1, 34-500 Zakopane, woj. ma³opolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalsokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: staplery- A.ZP/3/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów i ³adunków do staplerów na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc w Zakopanem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³. nr 1 do specyfikacji (kalkulacja cenowa oferty). 2. Przedmiot dostawy musi posiadaæ wpis do Rejestru wyrobów medycznych, wystawion± dla nich deklaracjê zgodno¶ci i musi byæ oznaczone znakiem zgodno¶ci CE zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) 3. Przedmiot zamówienia ma byæ dostarczany w opakowaniu producenta. 4. Opakowanie zewnêtrzne i wewnêtrzne ma zawieraæ nazwê towaru, nr serii, datê produkcji i datê wa¿no¶ci. 5. Wykonawca musi zagwarantowaæ odpowiednio d³ugi okres wa¿no¶ci dostarczanych produktów ( min. 1 rok), liczony od dnia dostawy. 6. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podane w opisie przedmiotu zamówienia (za³. nr 1 do siwz) przewidywane ilo¶ci dostaw s³u¿± do obliczenia warto¶ci zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ci±gu roku uzale¿niony bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego (zwi±zanych z ilo¶ci± hospitalizowanych pacjentów) oraz posiadanych ¶rodków finansowych, st±d te¿ mo¿e ró¿niæ siê od ilo¶ci okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednak¿e zmniejszenie ilo¶ci zamówionego asortymentu nie przekroczy 20% ca³o¶ci zamówienia 7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilekroæ przedmiot zamówienia okre¶lony w za³±czniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. posiadaj±ce cechy, parametry, nie gorsze ni¿ opisane w przedmiocie zamówienia Wykazanie równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje, co najmniej 2 dostawy staplerów i ³adunków do staplerów, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia , z których ka¿da by³a o warto¶ci co najmniej 80% warto¶ci z³o¿onej oferty. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku bêdzie dokonywana metod± 0 - 1, tj. spe³nia lub nie spe³nia, w oparciu o wykaz dostaw o którym mowa w pkt III.4.1 og³oszenia i o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e dysponuje kompletem dokumentów dopuszczaj±cych przedmiot zamówienia do obrotu i u¿ywania na terytorium RP (tj. posiada wpis do Rejestru wyrobów medycznych, wystawion± dla nich deklaracjê zgodno¶ci i jest oznaczone znakiem zgodno¶ci CE) oraz, ¿e na ka¿de ¿±danie zamawiaj±cego przedstawi po¶wiadczone kserokopie tych dokumentów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- orygina³ pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw), je¿eli oferta bêdzie podpisana przez pe³nomocnika; - wype³niony formularz oferty stanowi±cy za³±cznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na w³asnym formularzu, lecz jej tre¶æ musi byæ zgodna z tre¶ci± formularza za³±czonego do specyfikacji) wraz z kalkulacj± cenow± stanowi±c± za³±cznik nr 1 do siwz
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
W trakcie obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê cen z uwagi na ustawow± zmianê stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolowski.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób P³uc
im. dr O. Soko³owskiego
ul. G³adkie 1
34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób P³uc im. dr O. Soko³owskiego ul. G³adkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok 03.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa staplerów i ³adunków do staplerów, pakiet sk³ada siê z 5 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa uchwytów endostaplera uniwersalnego oraz ³adunków do endostaplera, pakiet sk³ada siê z 6 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup pojazdu 6-cio ko³owego wraz z g±sienicami dla zespo³u do zadañ infrastrukturalnych
- "¦wiadczenie us³ug cateringowych dla SP nr 4 im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z mo¿liwo¶ci± skorzystania z prawa opcji"
- Sukcesywna dostawa produktów spo¿ywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podzia³em na 6 czê¶ci
- Administrowanie nieruchomo¶ciami gminnymi - 2 czê¶ci
- Sukcesywna dzier¿awa koncentratorów tlenu
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Centralnego O¶rodka Sportu - O¶rodka Przygotowañ Olimpijskich w Zakopanem
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.