eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie napraw rewizyjnych oraz napraw rewizyjnych z modernizacją wagonów osobowych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-02

POZYCJA 64200

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: wykonanie napraw rewizyjnych oraz napraw rewizyjnych z modernizacją wagonów osobowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "PKP Przewozy Regionalne" Spółka z o.o., do kontaktów: Jerzy Mazurkiewicz, tel. /022/ 47-32-684, ul. Grójecka 17, 02-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5244318; 4742589, fax 022 5241496; 4742589, e-mail: pbl2@pkp.com.pl, www.pr.pkp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., Adam Kaczmarek, Wiesława Kędziora, ul. Kolejowa 5, 60-715 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. /061/ 63-31-236; /022/ 47-33-971, fax /061/ 63-31-551, e-mail: pbu@pkp.com.pl; pbu2@pkp.com.pl, www.pr.pkp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., Jerzy Mazurkiewicz, ul. Wileńska 14, pok. 101, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. /022/ 47-32-684, fax /022/ 47-33-422, e-mail: pbl2@pr.pkp.pl, www.pr.pkp.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., Jerzy Mazurkiewicz, ul. Wileńska 14, pok. 101, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. /022/ 47-32-684, fax /022/ 47-33-422, e-mail: pbl2@pr.pkp.pl, www.pr.pkp.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie napraw rewizyjnych oraz napraw rewizyjnych z modernizacją wagonów osobowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 1030 napraw wagonów osobowych, w tym: a) 925 napraw rewizyjnych, b) 105 napraw rewizyjnych z modernizacją. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1030 napraw wagonów osobowych, w tym: a) 925 napraw rewizyjnych, b) 105 napraw rewizyjnych z modernizacją. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca składający ofertę na wszystkie zadania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 309 000,00 PLN. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za naprawę będzie realizowana po wykonaniu naprawy w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wpływu faktury VAT do użytkownika, który wystawił zamówienie. Za datę uregulowania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I) Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek wyżej opisany muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę. II) Warunki szczegółowe. 1) Niezbędne doświadczenie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 50 napraw okresowych (głównych lub rewizyjnych) wagonów osobowych lub elektrycznych zespołów trakcyjnych, w okresie ostatnich 36 miesięcy (ostatnim miesiącem, jaki należy brać pod uwagę przy wykazywaniu doświadczenia jest miesiąc poprzedzający termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę - warunek wymieniony w pkcie 1) muszą spełniać łącznie wykonawcy składający wspólną ofertę. 2) Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać się: a) wskaźnikiem płynności szybkiej o wartości nie mniejszej niż 0,8 za rok obrotowy 2004 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wskaźnik ten zostanie wyliczony jako iloraz wartości aktywów obrotowych minus zapasy przez zobowiązania krótkoterminowe; b) dysponowaniem środkami finansowymi lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 15 % ceny oferty; c) posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki określone w pkcie 2) ppkt. a) i b) wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wskaźnik określony w pkt. a) zostanie wyliczony po uprzednim zsumowaniu wartości aktywów obrotowych, zapasów i zobowiązań krótkoterminowych poszczególnych wykonawców. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek określony w pkt. 2) ppkt. c) musi spełniać każdy z wykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2004 lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres; Sprawozdanie finansowe powinno zawierać: a) bilans, b) rachunek zysków i strat, c) informację dodatkową, obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia. Jednostki określone w art. 64, ust.1 ustawy o rachunkowości wykazują dodatkowo zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym oraz rachunek przepływów pieniężnych. 2) Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 36 miesięcy (ostatnim miesiącem, jaki należy brać pod uwagę przy wykazywaniu doświadczenia jest miesiąc poprzedzający termin składania ofert) napraw okresowych (głównych lub rewizyjnych) wagonów osobowych lub elektrycznych zespołów trakcyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PBL2-0241-P/54/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.01.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 23.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej, wykonawcy, obserwator wyznaczony przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, osoby zainteresowane. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.01.2006, godzina 12:30, Warszawa, ul. Wileńska 14, pokój nr 101.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne wagonów typu 111A. 3) Zakres lub wartość: 130 napraw rewizyjnych wagonów typu 111A 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne wagonów typu 111A. 3) Zakres lub wartość: 130 napraw rewizyjnych wagonów typu 111A 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne wagonów typu 111A. 3) Zakres lub wartość: 130 napraw rewizyjnych wagonów typu 111A 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Wykonanie napraw rewizyjnych z modernizacją wagonów typu 111A, wykonanie napraw rewizyjnych wagonów typu Specjalne oraz wykonanie napraw rewizyjnych wagonów typu 113A. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie 146 napraw wagonów, w tym: a) 105 napraw rewizyjnych z modernizacją wagonów typu 111A; b) 14 napraw rewizyjnych wagonów typu Specjalne; c) 27 napraw rewizyjnych wagonów typu 113A 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne wagonów typu 112A. 3) Zakres lub wartość: 151 napraw rewizyjnych wagonów typu 112A 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne wagonów typu 120A. 3) Zakres lub wartość: 118 napraw rewizyjnych wagonów typu 120A 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Wykonanie napraw rewizyjnych wagonów typu 140A, wykonanie napraw rewizyjnych wagonów typu 141A oraz wykonanie napraw rewizyjnych wagonów typu YB. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie 135 napraw wagonów, w tym: a) 20 napraw rewizyjnych wagonów typu 140A; b) 70 napraw rewizyjnych wagonów typu 141A; c) 45 napraw rewizyjnych wagonów typu YB 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne: wagonów Bdhpumn, zespołów 4-czł. Bhp, zespołów 3-czł. Bhp, zespołów 2-czł. Bhp, zespołów 3-czł. Bhp (likwidacja 1 członu), zespołów 2-członowych Bhp (likwidacja 2 członów). 3) Zakres lub wartość: 90 napraw rewizyjnych, w tym: a) wagonów Bdhpumn (30); b) zespołów 4-czł. Bhp (37); c) zespołów 3-czł. Bhp (3); d) zespołów 2-czł. Bhp (2); e) zespołów 3-czł. Bhp (13; likwidacja 1 członu); f) zespołów 2-członowych Bhp (5; likwidacja 2 członów) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.