Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Kraków: Prowadzenie nadzoru merytorycznego, działań informacyjno-promocyjnych oraz zarządzania w Projekcie POIS-05.02.00-00-182/09-00 pn. Przywrócenie drożności korytarza ekologicznego rzeki Wisłoki i jej dopływów
Numer ogłoszenia: 64248 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6284106, faks (012) 4232153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru merytorycznego, działań informacyjno-promocyjnych oraz zarządzania w Projekcie POIS-05.02.00-00-182/09-00 pn. Przywrócenie drożności korytarza ekologicznego rzeki Wisłoki i jej dopływów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wybranych zadań Projektu POIS-05.02.00-00-182/09-00 pn. Przywrócenie drożności korytarza ekologicznego rzeki Wisłoki i jej dopływów wg numeracji narzuconej przez harmonogram realizacji: Zadanie 8. Nadzór merytoryczny nad projektem. Zadanie 12. Promocja i informacja o projekcie - działania informacyjne. Zadanie 13. Promocja i informacja o projekcie - działania promocyjne. Zadanie 14. Zarządzanie projektem. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia (netto): 505 975,61 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 5 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się należytą koordynacją/ nadzorem merytorycznym lub uczestnictwem w programach w skali kraju lub województwa związanych z programami środowiskowymi co najmniej jednego projektu obejmującego swym zakresem co najmniej jednej z dziedzin: ocena stanu ekologicznego wód na podstawie ichtiofauny, restytucja zagrożonych gatunków ryb, renaturyzacja ekosystemów wodnych, hydrobiologia, bliska naturze zabudowa hydrotechniczna rzek i potoków, urządzenia umożliwiające oraz służące migracji organizmów wodnych, sieć Natura 2000 w dolinach rzek - korytarze ekologiczne, ostoje organizmów wodnych w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o wartości minimum 30 000,00 zł. Mogą to być również projekty w toku realizacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zapewni udział w wykonaniu zamówienia kluczowych koordynatorów: Głównego koordynatora merytorycznego oraz Koordynatora ds. zarybień o następujących kwalifikacjach: a) Główny koordynator merytoryczny ekspert z zakresu co najmniej jednej z dziedzin: ocena stanu ekologicznego wód na podstawie ichtiofauny, restytucja zagrożonych gatunków ryb, renaturyzacja ekosystemów wodnych, hydrobiologia, bliska naturze zabudowa hydrotechniczna rzek i potoków, urządzenia umożliwiające oraz służące migracji organizmów wodnych, sieć Natura 2000 w dolinach rzek - korytarze ekologiczne, ostoje organizmów wodnych. Kwalifikacje zawodowe powinny zostać potwierdzone minimum 2 opracowaniami/publikacjami w tym zakresie opublikowanymi w recenzowanych, objętych listą filadelfijską czasopismach naukowych. W skład zespołu Głównego koordynatora wykonującego zadanie wchodzi co najmniej jeden samodzielny pracownik naukowy specjalizujący się w zakresie jednej z ww. dziedzin, posiadający tytuł naukowy co najmniej doktora habilitowanego. b) Koordynator ds. zarybień (jedna osoba) posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w zakresie ichtiobiologii/rybactwa: - osoba posiadająca tytuł naukowy, co najmniej doktora habilitowanego, - doświadczenie potwierdzone minimum 2 opracowaniami/publikacjami opublikowanymi w recenzowanych, objętych listą filadelfijską czasopismach naukowych, - doświadczenie w realizacji projektów dotyczących restytucji/ochrony zagrożonych gatunków ryb, monitoringu siedlisk i gatunków ryb. Ponadto Wykonawca musi wykazać dysponowanie, co najmniej następującymi osobami: c) Specjalista ds. obsługi projektu (jedna osoba) posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - wykształcenie wyższe, - co najmniej roczne doświadczenie przy obsłudze projektu infrastrukturalnego. d) Specjalista ds. finansowo-księgowych (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie: - wykształcenie wyższe ekonomiczne, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze finansowej projektów współfinansowanych z różnych źródeł. e) Koordynator ds. udrożnień (jedna osoba) posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - wykształcenie wyższe z zakresu nauk przyrodniczych, - doświadczenie z zakresu co najmniej jednej z dziedzin: urządzenia umożliwiające oraz służące migracji organizmów wodnych, monitoring siedlisk i gatunków ryb; korytarze ekologiczne potwierdzone minimum 2 opracowaniami/publikacjami. f) Koordynator ds. siedlisk (jedna osoba) posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii wodnej, inżynierii środowiska, - doświadczenie z zakresu co najmniej jednej z dziedzin: modelowanie jedno- i dwuwymiarowe warunków hydraulicznych, hydromorfologia potwierdzone minimum 2 opracowaniami/ publikacjami. g) Specjalista ds. promocji i informacji (jedna osoba) posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem działań marketingowych, w szczególności związanych z organizacją eventów, nadzorowaniem produkcji materiałów marketingowych (druk ulotek, plakatów, raportów), opracowywaniem materiałów drukowanych (kompilacja tekstów, zdjęć, grafiki, współpraca z drukarnią). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt. V.2.2 SIWZ, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, wymienione oświadczenie składa co najmniej jeden z wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia - w wypadku, gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy). 5. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym samodzielnym pracownikiem naukowym specjalizującym się w zakresie co najmniej jednej z dziedzin: ocena stanu ekologicznego wód na podstawie ichtiofauny, restytucja zagrożonych gatunków ryb, renaturyzacja ekosystemów wodnych, hydrobiologia, bliska naturze zabudowa hydrotechniczna rzek i potoków, urządzenia umożliwiające oraz służące migracji organizmów wodnych, sieć Natura 2000 w dolinach rzek - korytarze ekologiczne, ostoje organizmów wodnych, posiadającym tytuł naukowy co najmniej doktora habilitowanego. 6. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą tytuł naukowy co najmniej doktora habilitowanego, w zakresie ichtiobiologii i/lub rybactwa. 7. Oświadczenie, że Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji projektów dotyczących restytucji/ochrony zagrożonych gatunków ryb, monitoringu siedlisk i gatunków ryb. 8. Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z wymienionymi w pkt. IV. 1.3. ppkt. c), d), e), f), g), SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany postanowień umowy (art. 144 ust. 1 ustawy). 1. Zmiana wartości umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.rzgw.gov.pl/zamówienia publiczne/ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 - pok. 117 w godz. 8:00 - 14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 - Kancelaria pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest częścią projektu -Przywrócenie drożności korytarza ekologicznego rzeki Wisłoki i jej dopływów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej- zarządzanie przedsięwzięciem"
- Promocja Miasta Piły w roku 2025 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej "VIII turystyczne mistrzostwa Vlogerów"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.