To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ
Numer ogłoszenia: 64257 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52725 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, polegającej na przygotowaniu, wykonaniu i ekspozycji plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących tylko na obszarze województwa śląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Plakaty wewnątrz komunikacji publicznej -Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego Miejsce ekspozycji plakatów: - w autobusach ilub tramwajach ilub trolejbusach komunikacji publicznej kursujących w co najmniej 3 różnych miastach województwa śląskiego ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego. Plakaty eksponowane będą w 50 autobusach ilub trolejbusach ilub tramwajach przez cały okres trwania kampanii. Rodzaj i format reklam: - plakat A4 lub A3 (w zależności od standardu wielkości plakatu umieszczanego w pojeździe, który obowiązuje u danego operatora) , - papier błyszczący, - gramatura papieru co najmniej 130 g, - plakaty w pełnym kolorze,. Liczba plakatów - łącznie 50. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego Łącznie eksponowane będą 2 różne plakaty (każdy w innym zakresie tematycznym i szacie graficznej), po 25 plakatów w każdym rodzaju. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta woj. śląskiego oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego pojazdu oraz trasy na której kursuje). Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnie całego plakatu. Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środki komunikacji publicznej. Okres ekspozycji reklamy wewnętrznej nieprzerwanie od 01.06.2014 r. do 30.06.2014 r. Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Wszystkie plakaty oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania plakatów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od zawarcia umowy co najmniej 2 różne projekty przypadających na każdy z 2 eksponowanych wzorów plakatów, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru dla każdej z nich. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Koszt zaprojektowania i wydruku eksponowanych plakatów uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego 10 plakatów (po 5 z każdego wzoru) po zrealizowanej kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: a) Papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował), b) Zapisanych na płycie DVD,CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi). c) Pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych. W treści oświadczeń musi znajdować się informacja na temat: - faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa, - ilość autobusów lub trolejbusów lub tramwajów w których zostały umieszczone plakaty - numery linii ww. pojazdów. Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3373,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2367,75
Oferta z najniższą ceną: 2367,75 / Oferta z najwyższą ceną: 4280,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej "VIII turystyczne mistrzostwa Vlogerów"
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Usługi w zakresie promocji - kampania promocyjna na automatach paczkowych
- Promocja miasta Łańcuta poprzez sport
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.