To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Warszawa: Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w obszarze front office tj. bezpośredniej obsługi klientów, realizowanej w salach obsługi klientów (SOK) wraz z niezbędnymi obszarami back-office, w tym wybrane zadania realizowane w ramach Programu Obsługi Płatnika Strategicznego, opracowanie lub optymalizacja istniejących procedur określających standardy obsługi klientów ZUS, wykonanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników objętych SZJ oraz przeprowadzenie auditu przedcertyfikacyjnego
Numer ogłoszenia: 64394 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13770 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w obszarze front office tj. bezpośredniej obsługi klientów, realizowanej w salach obsługi klientów (SOK) wraz z niezbędnymi obszarami back-office, w tym wybrane zadania realizowane w ramach Programu Obsługi Płatnika Strategicznego, opracowanie lub optymalizacja istniejących procedur określających standardy obsługi klientów ZUS, wykonanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników objętych SZJ oraz przeprowadzenie auditu przedcertyfikacyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w obszarze front office tj. bezpośredniej obsługi klientów, realizowanej w salach obsługi klientów (SOK) wraz z niezbędnymi obszarami back-office, w tym wybrane zadania realizowane w ramach Programu Obsługi Płatnika Strategicznego, opracowanie lub optymalizacja istniejących procedur określających standardy obsługi klientów ZUS, wykonanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników objętych SZJ oraz przeprowadzenie auditu przedcertyfikacyjnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców, Projekt współfinansow ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zadanie 5 Opracowanie i optymalizacja procedur określających standardy obsługi klientów w ZUS, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet V - Dobre rządzenie; Działanie 5.1 - Wzmocnienie potencjału administracji rządowej; Poddziałanie 5.1.1 - Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenia kompetencji kadr..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Umbrella Consulting Sp. z o.o., ul. Konstancińska 11, 02-942 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 494500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 396418,00
Oferta z najniższą ceną: 396418,00 / Oferta z najwyższą ceną: 396418,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.