Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-01
Rybnik: Roboty budowlane w budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 w zakresie: Przebudowy części pomieszczeń segmentu A, B dla potrzeb Sali Obsługi Klientów oraz remontu pokrycia dachu, odwodnienia i obróbek blacharskich segmentu A
Numer ogłoszenia: 64491 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 w zakresie: Przebudowy części pomieszczeń segmentu A, B dla potrzeb Sali Obsługi Klientów oraz remontu pokrycia dachu, odwodnienia i obróbek blacharskich segmentu A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Inspektoracie ZUS w Tychach, ul. Ch. de Gaulle a 16 w zakresie: I.Przebudowy części pomieszczeń segmentu A, B dla potrzeb Sali Obsługi Klientów II.Remontu pokrycia dachu, odwodnienia i obróbek blacharskich segmentu A Zakres zamówienia obejmuje: I. Zakres - Przebudowa części pomieszczeń segmentu A, B dla potrzeb Sali Obsługi Klientów 1) roboty ogólnobudowlane a)wyburzenia istniejących ścianek działowych (w całości oraz fragmentarycznie, wyburzenia fragmentów ścian nośnych), rozbiórka części dachu (pokrycie z papy + płyty korytkowe), demontaż okładzin ceramicznych czapy komina, b)demontaż istniejących posadzek, częściowo wraz z wylewkami, obudowy ścian i grzejników, białego montażu wraz z oprzyrządowaniem, sufitów podwieszanych, ślusarki, stolarki wraz z ościeżnicami, parapetów, belek nadprożowych, c)wykonanie niezbędnych przekuć na potrzeby robót instalacyjnych wraz z demontażem części instalacji, wykonanie stalowych belek nadprożowych, wykonanie podkonstrukcji pod elementy klimatyzacji, wentylacji, wykonanie fragmentu dachu (blacha trapezowa + płyta żelbetowa + nadbeton + papa termozgrzewalna NRO), d)montaż stolarki oraz ślusarki drzwiowej wewnętrznej, zewnętrznej, montaż ślusarki okiennej zewnętrznej, montaż ślusarki wewnętrznej, e)montaż parapetów, wycieraczki systemowej, obudowy słupów, odbojnic ściennych, kasetonowych sufitów podwieszanych, f)wykonanie tynków, gładzi, lekkich ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych, malowanie ścian, sufitów, g)wykonanie posadzki z płytek gresowych, cokołów, okładzin ściennych z płytek w pomieszczeniach gabinetów lekarskich, 2) roboty instalacyjne a)centralne ogrzewanie: montaż rurociągów i armatury instalacji c.o. wraz z regulacją systemu, płukania, próby, regulacja, rozruch, prace izolacyjne, b)wod-kan: instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej w gabinetach lekarskich, montaż armatury, przyborów sanitarnych oraz urządzeń kanalizacyjnych oraz skrzynki hydrantowej, c)wentylacja i klimatyzacja: montaż kanałów wentylacyjnych, nawiewników, wywiewników, elementów regulacyjnych, montaż central wentylacyjnych i wentylatorów, agregatów skraplających, jednostek wewnętrznych klimatyzatorów, montaż instalacji chłodniczych pomiędzy jednostkami wewnętrznymi a agregatami skraplającymi, odprowadzenie skroplin z urządzeń wewnętrznych, d)instalacja elektryczna ogólnego stosowania: wykonanie zasilania urządzeń, oświetlenia i gniazd wtyczkowych, instalacje niskoprądowe: system sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, domofonu, instalacji odgromowej, system wykrywania i sygnalizacji pożaru, e)instalacja okablowania komputerowego, instalacja elektryczna dedykowana. II. Zakres - Remontu pokrycia dachu, odwodnienia i obróbek blacharskich segmentu A 1)wymiana obróbek blacharskich attyki, gzymsu, okapu, 2)wymiana rynny z włączeniem do istniejących rur spustowych, 3)wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia przy kominach, attykach i urządzeniach na dachu, 4)wymiana pokrycia papą termozgrzewalną - pas szerokości 50 cm na długości okapu, 5)miejscowe usunięcie nierówności istniejącego pokrycia, przez naklejenie łat z papy podkładowej termozgrzewalnej, 6)pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wentylowaną wraz z montażem kominków wentylacyjnych na połaci dachu, 7)wymiana zwodów poziomych instalacji odgromowej, 8)pomiar powykonawczy instalacji odgromowej, 9)wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. Szczegółowy zakres określają niżej wymienione dokumenty stanowiące załączniki nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Zakres I - Projekty Wykonawcze: Tom I Architektura, Tom III Konstrukcja, Tom IV Wewnętrzne instalacje sanitarne, Tom V część 5.1 Instalacje elektryczne część 5.2 Dedykowana sieć zasilania urządzeń komputerowych część 5.3 System sygnalizacji pożaru Tom VI okablowanie strukturalne - Przedmiary robót, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - Projekt budowlany, - decyzja administracyjna, Zakres II - Przedmiar robót, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.40 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wpłaty wadium w wysokosci 20 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) robot budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej*, każda o wartości co najmniej 800 000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi tj. kierownika budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b)dysponuje jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami tj. kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; c)dysponuje jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami tj. kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja jakości - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz ust. 3, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz Strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Niezależnie od treści innych zapisów Umowy, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową b)niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w Dokumentacji, c)przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, d)koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających albo wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji. 2)zmiana wynagrodzenia, o której mowa w § 6 ust. 4 z zastrzeżeniem § 6 ust. 5.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, pokój nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, pokój nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu i aktualizacji oprogramowania oraz subskrypcji dla systemu zabezpieczającego sieć informatyczną dla 2 urządzeń firewall PA-3220 przez okres 12 miesięcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków technicz.
- Usługi żurawiem samochodowym o udźwigu min 15 ton dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych sprzęgieł i układów hamulcowych produkcji Voith i Tuschen-Zimmermann dla Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MURKAMI OPOROWYMI, INSTALACJĄ KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, ELEKTROENERGETYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU w m. Sejny
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.