To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Czarne: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, tytuł projektu: Sprawnie funkcjonująca administracja samorządowa gwarancją konkurencyjności gmin powiatu bytowskiego i człuchowskiego.
Numer ogłoszenia: 64538 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14500 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Moniuszki 12, Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332078, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, tytuł projektu: Sprawnie funkcjonująca administracja samorządowa gwarancją konkurencyjności gmin powiatu bytowskiego i człuchowskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń pracowników samorządowych, realizowanych w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, tytuł projektu: Sprawnie funkcjonująca administracja samorządowa gwarancją konkurencyjności gmin powiatu bytowskiego i człuchowskiego na terenie województwa pomorskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w następujących zadaniach tematycznych: Zadanie I. Efektywne zarządzanie czasem pracy urzędnika,Termin: luty 2009, szkolenie 2-dniowe po 8 godzin lekcyjnych dziennie. Łączna liczba osób: 23, dla 2 grup szkoleniowych w miejscowościach: Bytów, Lipnica. Program szkolenia:1.Aktywne podejście do zarządzania czasem pracy w urzędzie; 2.Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym; 3.Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów; 4.Sposoby ustalania priorytetów; 5.Eisenhower; 6.Metoda ABC; 7.Zysk i strata w planowaniu zadań - szacowanie czasu; 8.Analiza celów i kontrola ich realizacji; 9.Metoda wyznaczania celów - SMART; 10.Obrany cel a elastyczność w działaniu; 11.Złodzieje czasu - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu; zarządzaniu czasem i mogą stać się problemem w pracy urzędnika; 12.Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu; 13.Wpływ na pojawianie się złodziei czasu; 14.Analiza własnego stylu zarządzania czasem (jak zarządzam czasem); 15.Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie planów działań; 16.Tworzenie planu pracy i jego kontrola; 17.Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem; 18.Odwlekanie; 19.Konflikty pomiędzy doborem celów; 20.Nieporozumienia interpersonalne; 21.Lęk przed ryzykiem i odpowiedzialnością; 22.Otoczenie fizyczne; 23.Brak taktyki; 24.Określanie i wykorzystywanie indywidualnego rytmu aktywności w planowaniu zajęć dostosowanego do rytmu pracy urzędu; Zadanie II. Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi w urzędzie.Termin: marzec 2009, szkolenie 2-dniowe po 8 godzin lekcyjnych dziennie. Łączna liczba osób: 27, dla 2 grup szkoleniowych w miejscowościach: Bytów, Miastko. Program szkolenia: 1. Nabór pracowników - metodologia przeprowadzania, a w tym:1)zasady konkurencyjnego naboru pracowników, 2)przygotowanie procesu rekrutacji i selekcji (budowa profilu kompetencji, metody selekcji, rodzaje wywiadów selekcyjnych i stosowane metody oraz testy). 2. Wprowadzenie na miejsce pracy, a w tym: 1) zasady przeprowadzania procesu adaptacyjnego oraz korzyści z prawidłowo przeprowadzonego procesu adaptacyjnego, 2) etapy procesu adaptacyjnego. 3. Szkolenia pracowników - metodologia przeprowadzania, a w tym: 1)projektowanie działań szkoleniowych, wyznaczanie celów, 2)analiza potrzeb szkoleniowych - metody, 3)wybór firmy szkoleniowej - analiza czynników decydujących, 4)ocena efektywności szkoleń, stosowane metody i ich efektywność, 5)dokumenty wykorzystywane w procesie szkoleń pracowników. 4. Ocena pracownika - metodologia przeprowadzania, a w tym: 1)cele i rodzaje systemów oceniających, 2)rozwój a ewaluacja, 3)metody wykorzystywane w ocenianiu pracowników, przeszkody w skutecznym ocenianiu - jak je pokonywać, wykorzystywana dokumentacja, 4)rozmowa oceniająca - etapy, zasady jej prowadzenia, 5)obiektywność oceny, eliminowanie typowych błędów oceny. 5. Program rozwoju zawodowego i awansowania pracownika - metodologia przeprowadzania:1)znaczenie kultury organizacyjnej dla zarządzania kadrami, 2)kryteria uwzględniane przy tworzeniu planu rozwoju pracownika, 3)czynniki decydujące o planowaniu kariery, 4)diagnoza potencjału rozwojowego pracownika, 5)sporządzanie planu ścieżki kariery zawodowej (cechy planu, korzyści dla urzędu i pracownika). Zadanie III. Techniki radzenia sobie ze stresem. Termin: kwiecień 2009, szkolenie 2-dniowe po 8 godzin lekcyjnych dziennie. Łączna liczba osób: 68, dla 4 grup szkoleniowych w miejscowościach: Czarne, Tuchomie, Bytów, Miastko. Program szkolenia: 1. Pojęcie stresu, kategorie stresorów, sposoby radzenia sobie - w kontekście własnych doświadczeń. 2. Wymiar psychiczny i fizyczny stresu - autodiagnoza. 3. Skuteczne i nieskuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem. 4. Wachlarz technik radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia z elementami teoretycznymi dotyczącymi metody):1) ćwiczenia oddechowe; 2) elementy muzykoterapii i choreoterapii; 3) koncentracja - medytacja; 4) twórcza wizualizacja 5) trening autogenny Schulza. 5. Stworzenie własnego repertuaru metod radzenia sobie, z uwzględnieniem nowo poznanych. Zadanie IV. Komunikacja i praca w zespole. Termin: maj 2009, szkolenie 2-dniowe po 8 godzin lekcyjnych dziennie. Łączna liczba osób: 59, dla 4 grup szkoleniowych w miejscowościach: Bytów (2 grupy), Miastko (2 grupy). Program szkolenia: 1.Proces komunikacji - zasady komunikacji, rola nadawcy i odbiorcy. Zwrócenie uwagi na trzy kanały komunikacyjne. 2.Komunikacja ustna i pisemna- jak być zrozumianym i skutecznie przekazywać informacje. 3.Rodzaje pytań - nabycie umiejętności zadawania różnego rodzaju pytań w zależności od oczekiwanego efektu. 4.Interpretacja komunikatu nadawcy- praca z tekstem, mająca na celu uświadomienie uczestnikom, jak często popełniają błąd nadinterpretacji. 5.Bariery w komunikacji. Odszukiwanie barier w procesie komunikacji i ich wpływu na poprawność przekazu informacji. Scenariusze, dzięki którym uczestnicy nauczą się rozpoznawania i pokonywania barier komunikacyjnych. Zadanie V. Kontrola i rozliczanie dotacji UE w JST. Termin: maj 2009, szkolenie 3-dniowe. Łączna liczba osób: 19, dla 1 grupy szkoleniowej w miejscowości Człuchów. Program szkolenia: 1. Przepisy prawa regulujące udzielanie i rozliczanie dotacji. 2. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 3. Sposób i forma rozliczania udzielonych dotacji: 1) kontrola i monitoring wykorzystania dotacji, 2) zgodność wydatków z przeznaczeniem określonym przez udzielającego dotacje. 4. Terminowość realizacji. 5. Metody przeprowadzania kontroli. 6. Monitorowanie wykonywania zadań. 7. Rozliczenie dotacji: 1)sprawozdania z realizacji dotacji, 2)weryfikacja sprawozdań, 3)ewidencja księgowa. 8. Zwrot dotacji niewykorzystanej lub wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem: 1)terminy rozliczeń, 2)ustalenie wielkości kwoty podlegającej zwrotowi. Zadanie VI. Techniki autoprezentacji. Termin: czerwiec 2009, szkolenie 2-dniowe. Łączna liczba osób: 21, dla 1 grupy szkoleniowej w miejscowości Zakopane. Program szkolenia:1. Tajniki korzystnej autoprezentacji. 2. Formy wystąpień publicznych i medialnych. 3. Struktura i oprawa dobrej prezentacji - dostosowanie do odbiorcy. 4. Sztuka kontaktu z publicznością. 5. Mowa ciała. 6. Techniki redukcji stresu i tremy. 7. Efektywna praca głosem. 8. Retoryka i erystyka. 9. Formy prowadzenia spotkań i dyskusji. 10. Asertywne reakcje na inwazyjne zachowania słuchaczy. 11. Profesjonalizm w trudnych sytuacjach medialnych. 12. Trening z zastosowaniem kamery - analiza poprawności merytorycznej i metodologicznej prezentowanych treści i form dyskusji. Zadanie VII. Motywowanie pracowników. Termin: czerwiec 2009, szkolenie 2-dniowe. Łączna liczba osób: 23, dla 2 grup szkoleniowych w miejscowościach: Człuchów, Bytów. Program szkolenia: 1. Motywacja - wprowadzenie:1) podstawowe pojęcia, 2) motywacja jako funkcja kierowania ludźmi i zarządzania sobą, 3) zmotywowanie jako proces, strategiczne podejście do systemu motywacyjnego, 4) mity dotyczące motywacji. 2. Teorie motywacji i ich praktyczne zastosowania: 1) dwuczynnikowa teoria Herzberga, 2) hierarchia potrzeb Maslowa, 3) teoria D. McClellanda, 4) teorie wzmocnienia i potrzeba osiągnięć, 5) motywacja zewnętrzna i wewnętrzna. 3. Indywidualna motywacja pracownika:1)co motywuje pracowników 2)umiejętność rozpoznawania wiodącej potrzeby pracownika i umotywowania jej, 3)osobowość pracownika a motywatory (przykłady podane przez uczestników), 4)motywacja finansowa i poza finansowa, 5)metody motywowania a poziom rozwoju zawodowego. 4. Wpływ automotywacji kierowników na podwładnych: 1) analiza własnej motywacji,2) jak motywować samego siebie, 3) styl kierowania a motywacja. 5. Motywowanie zespołu. 1) rola lidera i jego stylu kierowania grupą, 2) współzawodnictwo w zespole - budowanie kultury najlepszego, 3) rozwijanie sukcesu jako wartości, 4) budowanie atmosfery zaangażowania i współpracy między pracownikami, 5) budowanie lojalności pracowników. 6. Komunikacja motywująca: 1)udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej jako podstawa budowania relacji Przełożony - Pracownik, 2)konstruktywna krytyka, 3)jak motywować chwaląc, 4)rozmowy rozwojowe i oceniające z pracownikami, 5)rozmowy korygujące zachowania, stopniowanie reakcji. 7. Skuteczne motywowanie pracowników przy użyciu narzędzi niematerialnych zasady systemów motywacyjnych: 1) motywacja wewnętrzna a zewnętrzna wśród pracowników, 2) kiedy stosować nagrody a kiedy kary, 3) formowanie efektywnych systemów motywacyjnych. 8. Delegowanie i coaching jako narzędzia szefa w motywowaniu pracowników. 9. Błędy motywowania: 1) najpopularniejsze demotywatory, 2) jak nie popełniać błędów innych w tworzeniu sposobów motywowania podwładnych, 3) jak zarządzać aby nie de motywować podwładnych. Zadanie VIII. Kodeks Postępowania Administracyjnego. Termin: wrzesień - październik 2009, szkolenie 3-dniowe.Łączna liczba osób: 115, dla 6 grup szkoleniowych w miejscowościach: Czarne, Bytów, Lipnica, Tuchomie, Miastko, Człuchów. Program szkolenia:1.Postępowanie administracyjne:1) zasady ogólne KPA, 2) podmioty postępowania administracyjnego, 3) organ prowadzący postępowanie. 2.Przepisy Porządkowe i środki oddziałujące na przebieg postępowania:1) doręczenia, wezwania, protokoły, 2) udostępnianie akt postępowania, 3) terminy załatwiania spraw. 3.Postępowanie przed organem I instancji: 1) wszczęcie postępowania, 2) środki dowodowe, 3) zawieszenie i umorzenie postępowania. 4.Akty kończące postępowanie: 1) decyzja, 2) ugoda administracyjna, 3) postanowienie. 5.Postępowanie przed organem II instancji: 1) środki prawne w postępowaniu administracyjnym (odwołanie, zażalenie), 2) postępowanie odwoławcze. 6.Nadzwyczajne postępowanie administracyjne: 1) wznowienie postępowania 2) zmiana decyzji ostatecznej bez nabycia prawa 3) zmiana decyzji ostatecznej z nabyciem prawa 4) stwierdzenie nieważności decyzji administracyjnej 5) stwierdzenie wygaśnięcia decyzji. 7. Punkty od 1-6 w praktyce i w świetle orzecznictwa. Zadanie IX. Nabycie praktycznych umiejętności w procesie ubiegania się o dotację z funduszy strukturalnych UE. Termin: październik - listopad 2009, szkolenie 4-dniowe. Łączna liczba osób: 24, dla 2 grup szkoleniowych w miejscowościach: Czarne, Tuchomie. Program szkolenia: 1. Omówienie Programów Operacyjnych pod kątem specyfiki JST. 2. Przygotowanie wniosku aplikacyjnego. 3. Przygotowanie studium wykonalności. 4. Zarządzanie cyklem życia projektu. Zadanie X. Analiza ekonomiczno-finansowa jako element projektu unijnego. Termin: grudzień 2009, szkolenie 3-dniowe po 8 godzin lekcyjnych dziennie. Łączna liczba osób: 24, dla 2 grup szkoleniowych w miejscowościach: Czarne, Lipnica. Program szkolenia oparty o wytyczne dla Regionalnych Programów Operacyjnych dla analiz ekonomiczno -finansowych projektów inwestycyjnych: 1.Przychody i koszty a przepływy pieniężne projektu. 2.Płynność finansowa, wykonalność i trwałość finansowa projektu. 3.Czas i ryzyko a efektywność projektu inwestycyjnego. 4.Proste i dyskontowe metody oceny efektywności projektów inwestycyjnych. 5.Podstawowe zasady oceny efektywności ekonomiczno-finansowej projektów. 6.Analiza finansowa a analiza ekonomiczna projektu, uwzględnienie korzyści społecznych. Zadanie XI. Kontrola i audyt w urzędzie Termin: styczeń 2010, szkolenie 2-dniowe. Łączna liczba osób: 14, dla 1 grupy szkoleniowej w miejscowości Miastko. Program szkolenia: 1. Audyt wewnętrzny i kontrola wewnętrzna elementem zarządzania w jednostce sektora finansów publicznych: 1)uregulowania prawne kontroli i audytu w jednostce sektora finansów publicznych, 2)organizacja i funkcjonowanie kontroli wewnętrznej i audytu wewnętrznego w jednostce, 3)funkcje i zadania kontroli wewnętrznej i audytu wewnętrznego w organizacji. 2. Rola kontroli wewnętrznej w wykrywaniu nieprawidłowości: 1)zakres podmiotowy i przedmiotowy kontroli wewnętrznej, 2)zasady i metody postępowania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, 3)wyjaśnianie przyczyn stwierdzonych nieprawidłowości i sposób dokumentowania, 4)komunikowanie kierownictwu jednostki wyników poczynionych ustaleń. 3. Audyt wewnętrzny w jednostce sektora finansów publicznych: 1)misja i cele audytu wewnętrznego w jednostce sektora finansów publicznych, 2)obszar działania audytu wewnętrznego i jego zakres, 3)ocena i weryfikacja procedur wewnętrznych, systemów zarządzania oraz kontroli, 4)komunikowanie ustaleń i współpraca z kierownictwem jednostki. Zadanie XII. Program Płatnik oraz Symfonia Termin: styczeń 2010, szkolenie 3-dniowe po 8 godzin lekcyjnych dziennie. Łączna liczba osób: 14, dla 1 grupy szkoleniowej w miejscowości Miastko. Program szkolenia: 1.Uruchomienie programu. 2.Wprowadzenie płatnika do rejestru płatników. 3.Zgłoszenie płatnika - druki ZPA, ZAA, ZBA. 4.Konfiguracja metody przekazu dokumentów. 5.Tworzenie zestawów dokumentów do wysłania. 6.Potwierdzanie wysłania zestawu dokumentów. 7.Wprowadzanie danych ubezpieczonych. 8.Zgłoszenie ubezpieczonych do ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych zgłoszenie członków rodziny ubezpieczonego do ubezpieczenia zdrowotnego- druki ZUA, ZZA, ZCZA. 9.Ustawienie parametrów konfiguracyjnych programu - Okres rozliczeniowy, Kwota przeciętnego wynagrodzenia chorobowego. 10.Tworzenie dokumentów rozliczeniowych ze dokumentów zgłoszeniowych. 11.Tworzenie dokumentów rozliczeniowych z dokumentów rozliczeniowych z innego miesiąca. 12.Korekty dokumentów zgłoszeniowych. 13.Korekty dokumentów rozliczeniowych. 14.Tworzenie dokumentów płatniczych (przelewów). 15.Tworzenie raportów dla ubezpieczonych RMUA. 16.Import dokumentów z programów płacowych. 17.Wprowadzenie do przekazu elektronicznego - pobieranie certyfikatów, tworzenie wniosku o wydanie certyfikatu W01. 18.Pozostałe funkcje programu z opcji narzędzia administracja. 19.Porównanie zastosowania programu Płatnik i Symfonia. Zadanie XIII. Rozliczanie VAT w samorządzie terytorialnym Termin: luty 2010, szkolenie 2-dniowe, Łączna liczba osób: 8, dla 1 grupy szkoleniowej w miejscowości Miastko. Program szkolenia: 1.Zadania samorządowych jednostek organizacyjnych w zakresie rozliczeń VAT. Wytyczne Ministerstwa Finansów w sprawie rejestracji podatkowej urzędów. Możliwości korzystania ze zwolnień podmiotowych przez jednostki budżetowe. 2.Dochody jednostek budżetowych opodatkowane VAT-em (zasady ustalania wysokości i stawki podatku). 3.Moment powstania obowiązku podatkowego przy poszczególnych rodzajach usług, w tym m.in. usługach wieczystego użytkowania gruntów oraz przy innych sposobach rozporządzania nieruchomościami. 4.Projektowane zmiany w przepisach ustawy o VAT, ich wpływ na rozliczenia podatku w jst w 2009r. 5.Zasady korzystania z prawa do pomniejszania podatku należnego, w szczególności przy inwestycjach samorządowych dofinansowanych ze środków unijnych. Wybór metody rozliczeń. Korekta roczna podatku naliczonego. 6.Prowadzenie rozliczeń VAT w rachunkowości budżetowej. Zadanie XIV. Rozwiązywanie problemów praktycznych przy udzielaniu zamówień publicznych. Najczęściej występujące błędy przy stosowaniu ustawy PZP Termin: luty 2010, szkolenie 2-dniowe. Łączna liczba osób: 38, dla 2 grup szkoleniowych w miejscowościach: Czarne, Bytów. Program szkolenia: Część I. Najczęstsze błędy w stosowaniu ustawy pzp. 1.Niestosowanie ustawy: 1) niestosowanie ustawy pomimo wystąpienia przesłanek jej stosowania, 2) podział zamówienia w celu uniknięcia stosowania ustawy, 3) błędy w szacowaniu wartości zamówienia skutkujące niestosowaniem ustawy, 4) niestosowanie ustawy przy zamówieniach dodatkowych i uzupełniających, 5) nieprawidłowe stosowanie przesłanek wyłączających obowiązek stosowania ustawy (podmiotowych i przedmiotowych). 2.Unikanie procedur (przewidzianych dla konkretnych progów kwotowych): 1) specyfika zamówień z uwagi na ich wartość, 2) zaniżanie wartości zamówienia w celu uniknięcia procedur, 3) podział zamówienia w celu uniknięcia procedur, 4) rozszerzające stosowanie procedur przewidzianych dla usług priorytetowych. 3.Ogłoszenia - nieprawidłowości dotyczące przygotowywania i zamieszczania ogłoszeń w postępowaniach. 4.Zasady udzielania zamówień. 5.Naruszenia zasad udzielania zamówień, w szczególności zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasady bezstronności w postępowaniu. 6.Przygotowanie postępowania: 1) nieprawidłowości w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, 2) nieprawidłowości w zakresie szacowania wartości zamówienia. 7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1) nieprawidłowości w zakresie treści specyfikacji, 2) nieprawidłowości w zakresie wyjaśniania treści specyfikacji, 3) nieprawidłowości w zakresie zmian treści specyfikacji. 8.Ocena wiarygodności wykonawcy: 1) nieprawidłowości w zakresie formułowania warunków udziału w postępowaniu, w tym w odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) nieprawidłowości w zakresie stosowania przesłanek wykluczenia wykonawców, 3) nieprawidłowości w zakresie wskazywania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 4) nieprawidłowości w zakresie uzupełniania dokumentów, 5) nieprawidłowości w zakresie wadium. 9.Oferta i jej ocena: 1) nieprawidłowości w zakresie formułowania kryteriów oceny ofert, 2) nieprawidłowości w zakresie przebiegu oceny ofert, 3) nieprawidłowości w zakresie stosowania przesłanek odrzucenia oferty (między innymi błąd w obliczeniu ceny, niezgodność oferty z treścią specyfikacji, rażąco niska cena), 4) nieprawidłowości w zakresie wyboru oferty najkorzystniejszej. 10.Udzielenie zamówienia: 1) nieprawidłowości w zakresie stosowania przesłanek unieważnienia postępowania, 2) nieprawidłowości w zakresie obowiązków informacyjnych zamawiającego, 3) nieprawidłowości w zakresie protokołu z postępowania. 11.Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy: 1) podmioty kontrolujące udzielanie zamówień, 2) naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 3) kary nakładane przez Prezesa UZP, 4) odpowiedzialność karna. 12.Umowy w sprawach zamówień publicznych: 1) nieprawidłowości w zakresie formułowania treści umów, 2) nieprawidłowości w zakresie zmiany umów (między innymi zmiany korzystne dla zamawiającego, zmiana przedmiotu zamówienia, zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana wynagrodzenia, klauzule waloryzacyjne), 3) nieprawidłowości w zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Część II. Zmiany w systemie zamówień publicznych wprowadzone ostatnimi nowelizacjami. Zadanie XV. Ochrona danych osobowych w JST Termin: Marzec 2010, szkolenie 2-dniowe. Łączna liczba osób: 28, dla 2 grup szkoleniowych w miejscowościach: Czarne, Tuchomie. Program szkolenia: 1. Podstawowe pojęcia dotyczące ochrony danych osobowych: 1) czym są dane osobowe? 2) co to jest zbiór danych? 3) czym jest przetwarzanie danych? 4) administrator danych osobowych, 5) administrator bezpieczeństwa informacji, 6) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, 7) system informatyczny. 2. Przepisy dotyczące ochrony danych osobowych: 1) ustawa o ochronie danych osobowych, 2) podstawowe akty wykonawcze do ustawy. 3. Zasady przetwarzania danych osobowych: 1) kiedy można przetwarzać dane osobowe? 2) jakie mamy obowiązki, gdy przetwarzamy dane? 3) jakich danych osobowych nie można przetwarzać? 4) udostępnianie danych osobowych, 5) szczególne kategorie danych osobowych, 6) prawa osoby, której dane dotyczą; 7) przekazywanie danych osobowych za granicę; 8) przetwarzanie danych osobowych przy świadczeniu usług drogą elektroniczną. 4. Główne obowiązki administratora danych osobowych. 5. Rejestracja zbiorów danych osobowych: 1) kiedy i gdzie mamy obowiązek zarejestrować zbiór danych? 2) jak powinno wyglądać zgłoszenie zbioru danych osobowych do rejestracji? 6. Metody zabezpieczania danych osobowych: 1) do czego jesteśmy zobowiązani? 2) wymagania formalne i organizacyjne związane z ochroną danych osobowych, 3) wymagania techniczne związane z ochroną danych osobowych. 7. Odpowiedzialność karna i dyscyplinarna za naruszenie przepisów o ochronie informacji. 8. Nadzór nad ochroną danych osobowych. Prawo obywatela do ochrony swoich danych osobowych. Zadanie XVI. Informacja publiczna - prawne aspekty dostępu Termin: Marzec 2010, szkolenie 2-dniowe. Łączna liczba osób: 11, dla 1 grupy szkoleniowej w miejscowości Czarne. Program szkolenia: 1.Pojęcie informacji publicznej - zagadnienia wstępne. 2.Treść prawa do informacji publicznej. 3.Ograniczenia prawa do informacji publicznej: 1) zasady ograniczenia, 2) zakres ograniczenia. 4.Obowiązek udostępnienia informacji publicznej: 1) podmioty zobowiązane do udostępniania informacji publicznej, 2) organy władzy publicznej, 3) organy samorządów gospodarczych i zawodowych, 4) związki zawodowe i ich organizacje, 5) partie polityczne, 6) inne podmioty zobowiązane do udostępnienia informacji publicznej, 7) podmioty uprawnione do uzyskania dostępu do informacji publicznej. 5.Udostępnianie informacji publicznej: 1) formy udostępniania informacji publicznej, 2) urzędowy publikator teleinformatyczny, 3) charakterystyka i status Biuletynu Informacji Publicznej, 4) zakres i rodzaj informacji podlegających obowiązkowi udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej, 5) tryb wnioskowy udostępniania informacji publicznej, 6) umieszczenie informacji publicznej w miejscach ogólnie dostępnych, 7) wstęp na posiedzenie kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z wyborów powszechnych, 8) procedura udostępniania informacji publicznej, 9) odmowa udostępnienia informacji publicznej i umorzenie postępowania o udostępnienie tej informacji, 10) instrumenty prawne służące wnioskodawcy w przypadku odmowy udostępnienia informacji Publicznej, 11) wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy, 12) skarga do sądu administracyjnego, 13) powództwo do sądu powszechnego. 6.Podsumowanie - przegląd orzecznictwa sądowego w sprawach o udostępnianie informacji publicznej. Zadanie XVII. Zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej Termin: kwiecień 2010, szkolenie 3-dniowe. Łączna liczba osób: 27, dla 2 grup szkoleniowych w miejscowościach: Czarne, Tuchomie. Program szkolenia: 1.Nadrzędne zasady rachunkowości budżetowej. 2.Zasady wyceny aktywów i pasywów. 3.Charakterystyka zmian w zasadach wyceny aktywów i pasywów oraz zmian w planach kont wprowadzona rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 15 kwietnia 2008 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych. 4.Nowa definicja okresów sprawozdawczych a obowiązek dokonywania rozliczenia międzyokresowego przychodów i kosztów. 5.Ewidencja dochodów i wydatków a ewidencja przychodów i kosztów - charakterystyka zasad i ich zmian - księgowanie dotacji i subwencji na organie oraz ich przeksięgowania z mocą od 1 stycznia 2008 na urząd. 6.Charakterystyka nowych kont i zmienionych opisów kont w planie kont organu finansowego i w jednostce. 7.Metody aktualizacji należności oraz odsetki przypisane a nie wpłacone. 8.Ewidencja zadań zleconych w świetle nowych przepisów - księgowanie należności jako zobowiązań. 9.Ewidencja wydatków niewygasających w świetle nowych przepisów. 10.Pozostałe zmiany oraz zmiany w ustawie o rachunkowości i ich wpływ na rachunkowość budżetową oraz funkcjonowanie zespołów obsługujących oświatę. 11.Zaangażowanie w sprawozdawczości budżetowej a księgowanie zaangażowania. 12.Nowy wzór i nowe zasady sporządzania sprawozdania Rb-Z kwartalne o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń - układ przedmiotowy i podmiotowy sprawozdania. 13.Nowy wzór i nowe zasady sporządzania sprawozdania Rb-N kwartalne o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych - układ przedmiotowy i podmiotowy sprawozdania. 14.Układ przedmiotowy sprawozdań - depozyty w Rb-Z a depozyty w RB-N. 15.Układ podmiotowy sprawozdań - zasady wykazywania środków pieniężnych w układzie podmiotowym. 16.Zobowiązania wymagalne w Rb-Z. 17.Należności wymagalne i niewymagalne w Rb-N - ewidencja należności wymagalnych a problem konta 226. 18.Rozrachunki z budżetem z tytułu dochodów i wydatków w Rb-Z i Rb-N. 19.Zaangażowanie w sprawozdawczości budżetowej a księgowanie zaangażowania. 20.Odpowiedzi na pytania. Zadanie XVIII. Zarządzanie kryzysowe dla pracowników gminnych zespołów reagowania kryzysowego Termin: kwiecień 2010, szkolenie 2-dniowe. Łączna liczba osób: 8dla 1 grupy szkoleniowej w miejscowości Miastko. Program szkolenia: 1.Charakterystyka i rozpoznawanie zagrożeń ludności w czasie pokoju, kryzysu i wojny. 2.Obowiązki administracji państwowej i samorządowej obrony państwa w świetle nowego podziału administracyjnego. 3.Współpraca administracji rządowej, samorządowej i wojska w województwie. 4.Udział sił zbrojnych w likwidacji skutków zagrożeń niemilitarnych. 5.Cywilna gotowość kryzysowa jako metoda budowania bezpieczeństwa powszechnego. 6.Rola samorządów gmin i powiatów w zarządzaniu kryzysowym - aktualny stan prawny. 7.Zarządzanie kryzysowe i ratownictwo na szczeblu gminy i powiatu w świetle projektu ustawy o krajowym systemie ratowniczym. 8.Gminne zespoły reagowania i Powiatowe Zespoły Reagowania Kryzysowego - finansowanie, skład, zasady tworzenia i funkcjonowania, warunki techniczne i standardy wyposażenia. 9.Interpretacja zmian w ustawach samorządowych oraz w prawie wodnym w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej. 10.Krajowy System Ratowniczy - jako element systemu bezpieczeństwa obywatelskiego w świetle znowelizowanej ustawy O Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym. 11.Nowe prawo na czas zagrożeń - krótka analiza. 12.Zagrożenia atakiem terrorystycznym: 1)rola terroryzmu we współczesnej walce politycznej, 2)terroryzm środkami CBRN, 3)procedury w zakresie przeciwdziałania aktom terrorystycznym, 4)postępowanie kierownika jednostki administracyjnej w związku z bezpośrednim zagrożeniem detonacją ładunku wybuchowego, 5)ogólne zasady ewakuacji jednostek organizacyjnych w związku z alarmem bombowym. 2.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach umowy partnerstwa na rzecz realizacji projektu pn: Sprawnie funkcjonująca administracja samorządowa gwarancją konkurencyjności gmin powiatu bytowskiego i człuchowskiego zawartej pomiędzy gminami: Czarne, Człuchów, Bytów, Lipnica, Tuchomie, Miastko, gdzie Liderem projektu wyznaczono Zamawiającego działającego z upoważnienia pozostałych partnerów projektu. 3.Wykonawca:1)realizuje przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w czasie godzin pracy pracowników u poszczególnych partnerów projektu, a więc w: Urzędzie Miasta i Gminy Czarne, Urzędzie Miejskim w Miastku, Urzędzie Miejskim w Bytowie, Urzędzie Gminy w Człuchowie, Urzędzie Gminy w Tuchomie, Urzędzie Gminy w Lipnicy. Osobami wyznaczonymi do kontaktu są:a) Gmina Czarne - Magdalena Wojciechowska, tel. (059) 83 32 079 wew. 28, b) Gmina Człuchów - Paweł Gibczyński, tel. (059) 83 41 001, c) Gmina Bytów - Hanna Jagodzińska, tel. (059) 82 22 011, d) Gmina Lipnica - Patrycja Biela-Labun, tel. (059) 82 17 080, e) Gmina Tuchomie - Agnieszka Wandoch-Rekowska, tel. (059) 82 150 42, f) Gmina Miastko - Lucja Żmuda-Trzebiatowska, tel. (059) 85 72 081. 2)realizuje przedmiot zamówienia - poszczególne zadania, po szczegółowych uzgodnieniach z partnerami Zamawiającego wg miejsca odbywania szkolenia, 3)zapewnia przerwy każda po 15 minut, z jedną dłuższą przerwą na spożycie posiłku. Łączny czas trwania szkolenia nie może być dłuższy jak 8 godzin oraz zapewni uczestnikom szkolenia catering tj. kawa, herbata, woda mineralna, ciastka oraz minimum jeden ciepły posiłek składający się z drugiego dania obiadowego w przypadku gdy szkolenie trwa 8 godzin, 4)zapewni materiały dydaktyczne i piśmienne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na ich własność. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma dokument potwierdzający jego odbycie, zawierający oznaczenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (logotypy) z podpisem trenera, 5)przeprowadzi dwuetapowe testy ewaluacyjne przeprowadzone wśród uczestników przed rozpoczęciem i na zakończenie szkoleń oraz ocena efektywności tych szkoleń (raport), 6)zapewni odpowiednią kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkolenia, 7)zapewni uczestnikom szkolenia odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie techniczne, adekwatne do rodzaju szkolenia, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestników, 8)oznaczy pomieszczenia w których realizowany jest przedmiot zamówienia w sposób zgodny z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 9)sporządzi wykaz ukończonych szkoleń z poszczególnych zadań danego pracownika w ramach projektu z podpisem trenera, 4.Zamawiający zastrzega sobie zmiany terminu i programu szkolenia nie później niż 1 miesiąc przed terminem określonym w SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, oddzielnie na minimum na 5 zadań, z możliwością zawarcia umowy na każdą część osobno. W przypadku gdy zostanie wybrany jeden Wykonawca na cały przedmiot zamówienia lub więcej niż jedno zadanie, to faktury należy wystawić odrębnie na każde zadanie z wyodrębnieniem kosztów cateringu. Do faktury należy dołączyć dokumentację określoną w SIWZ dział III pkt 5 i 9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 268453 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, tytuł projektu: Sprawnie funkcjonująca administracja samorządowa gwarancją konkurencyjności gmin powiatu bytowskiego i człuchowskiego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Efektywne zarządzanie czasem pracy urzędnika
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKA GRUPA DORADCZA SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKA GRUPA DORADCZA SP Z O O
- Europejska Grupa Doradcza Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 2-4, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10300,00
- Oferta z najniższą ceną: 8000,00 oferta z najwyższą ceną: 19060,40
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi w urzędzie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKA GRUPA DORADCZA SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKA GRUPA DORADCZA SP Z O O
- Europejska Grupa Doradcza Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 2-4, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10700,00
- Oferta z najniższą ceną: 8000,00 oferta z najwyższą ceną: 20748,40
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Techniki radzenia sobie ze stresem
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Urbanowska 32/4, 60-647 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16200,00
- Oferta z najniższą ceną: 16200,00 oferta z najwyższą ceną: 40004,80
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Komunikacja i praca w zespole
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RCS Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 8, 15-441 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22411,00
- Oferta z najniższą ceną: 15200,00 oferta z najwyższą ceną: 42106,80
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Kontrola i rozliczanie dotacji UE w JST
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejskie Centrum Kształcenia Eureka Sp. z o.o., ul. Bursaki 6 G-H, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11780,00
- Oferta z najniższą ceną: 9000,00 oferta z najwyższą ceną: 12000,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Techniki autoprezentacji
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Altkom Akademia S.A, ul. Władysława IV, 81-395 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18000,00
- Oferta z najniższą ceną: 10289,20 oferta z najwyższą ceną: 31500,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Motywowanie pracowników
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKA GRUPA DORADCZA SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKA GRUPA DORADCZA SP Z O O
- Europejska Grupa Doradcza Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 2-4, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8400,00
- Oferta z najniższą ceną: 8000,00 oferta z najwyższą ceną: 20260,40
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Kodeks Postępowania Administracyjnego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejskie Centrum Kształcenia Eureka Sp. z o.o., ul. Bursaki 6 G-H, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 66700,00
- Oferta z najniższą ceną: 49000,00 oferta z najwyższą ceną: 88100,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Nabycie praktycznych umiejętności w procesie ubiegania się o dotację z funduszy strukturalnych UE
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RCS Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 8, 15-441 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20572,00
- Oferta z najniższą ceną: 14000,00 oferta z najwyższą ceną: 24200,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Analiza ekonomiczno-finansowa jako element projektu unijnego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKA GRUPA DORADCZA SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKA GRUPA DORADCZA SP Z O O
- Europejska Grupa Doradcza Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 2-4, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19600,00
- Oferta z najniższą ceną: 14000,00 oferta z najwyższą ceną: 19600,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Kontrola i audyt w urzędzie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska, Ewa Marmołowska, ul. 11 Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4000,00
- Oferta z najniższą ceną: 4000,00 oferta z najwyższą ceną: 8000,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Program Płatnik oraz Symfonia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DWCOM S.C. - WALDEMAR TABAKA, DOROTA WOŁOSIUK-KONDRATOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
DWCOM S.C. - WALDEMAR TABAKA, DOROTA WOŁOSIUK-KONDRATOWICZ
- DWCom s.c Dorota Wołosiuk-Kondratowicz, Waldemar Tabaka, Al. Wolności 30, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5890,00
- Oferta z najniższą ceną: 5890,00 oferta z najwyższą ceną: 11460,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Rozliczanie VAT w samorządzie terytorialnym
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska, Ewa Marmołowska, ul. 11 Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4000,00
- Oferta z najniższą ceną: 4000,00 oferta z najwyższą ceną: 7630,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Rozwiązywanie problemów praktycznych przy udzielaniu zamówień publicznych. Najczęściej występujące błędy przy stosowaniu ustawy PZP
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejskie Centrum Kształcenia Eureka Sp. z o.o., ul. Bursaki 6 G-H, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17100,00
- Oferta z najniższą ceną: 12000,00 oferta z najwyższą ceną: 23600,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Ochrona danych osobowych w JST
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska, Ewa Marmołowska, ul. 11 Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8000,00
- Oferta z najniższą ceną: 8000,00 oferta z najwyższą ceną: 17400,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Informacja publiczna - prawne aspekty dostępu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska, Ewa Marmołowska, ul. 11 Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4000,00
- Oferta z najniższą ceną: 4000,00 oferta z najwyższą ceną: 7460,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Zasady rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska, Ewa Marmołowska, ul. 11 Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16800,00
- Oferta z najniższą ceną: 16800,00 oferta z najwyższą ceną: 21360,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Zarządzanie kryzysowe dla pracowników gminnych zespołów reagowania kryzysowego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska, Ewa Marmołowska, ul. 11 Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4000,00
- Oferta z najniższą ceną: 4000,00 oferta z najwyższą ceną: 7600,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.