eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowiceprzygotowanie i zarządzanie przetargami - KONSULTANT



Ogłoszenie z dnia 2005-12-06

POZYCJA 64664

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wadowice: przygotowanie i zarządzanie przetargami - KONSULTANT Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Bogusława Macięga, ul. Młyńska 110, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8235626, fax 033 8234638, e-mail: inwest.wpwik@wp.pl, www.wpwik.com. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i zarządzanie przetargami - KONSULTANT. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pełnienie obowiązków Konsultanta dla przygotowania dokumentacji przetargowej dla pięciu kontraktów : jednego kontraktu na usługi Inżyniera Kontraktów , jednego kontraktu na budowę wg czerwonego FIDIC-a (warunki kontraktowe na budowę wydanie 1.1999 r. 2. wydanie angielsko -polskie 2004, SIDiR ) i trzech kontraktów na urządzenia i budowę z projektowaniem wg żółtego FIDIC-a (warunki kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy wydanie 1.1999 r. 2. wydanie angielsko -polskie 2004, SIDiR ) , sprawdzanie kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawców do przetargu na budowę wg czerwonego FIDIC-a oraz pełnienie funkcji Konsultanta JRP dla projektu Gospodarka wodno -ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, woj. małopolskie, Gmina Wadowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.27.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1.Pomoc techniczno - prawna w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowych dla kontraktów: -na usługi Inżyniera Kontraktu (Kontrakt V) - termin realizacji do dwóch miesięcy od udzielenia zamówienia, -na roboty budowlane zgodnie z procedurami FIDIC-a czerwona książka (warunki kontraktowe na budowę wydanie 1.1999 r. 2. wydanie angielsko -polskie 2004, SIDiR ) - budowa nowych kanalizacji - nowe kanały i pompownia z przejściem pod rzeką Skawą (Kontrakt II) - termin realizacji do trzech miesięcy od udzielenia zamówienia, - na urządzenia i budowę z projektowaniem zgodnie z procedurami FIDIC-a żółta książka (warunki kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy wydanie 1.1999 r. 2. wydanie angielsko polskie 2004, SIDiR ) budowa nowych kanalizacji nowe kanały i pompownia lokalna oraz budowa nowych wodociągów i hydroforowni ( Kontrakt III) termin realizacji do czterech miesięcy od udzielenia zamówienia, - na urządzenia i budowę z projektowaniem zgodnie z procedurami FIDIC-a żółta książka (warunki kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy wydanie 1.1999 r. 2. wydanie angielsko polskie 2004, SIDiR ) - modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wadowicach ( Kontrakt I) - termin realizacji do czterech miesięcy od udzielenia zamówienia, - na urządzenia i budowę z projektowaniem zgodnie z procedurami FIDIC-a żółta książka (warunki kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy wydanie 1.1999 r. 2. wydanie angielsko polskie 2004, SIDiR modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody w Wadowicach ( Kontrakt IV) termin realizacji do czterech miesięcy od udzielenia zamówienia. 2. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawców do przetargu na budowę według czerwonego FIDIC-a- termin realizacji do jednego miesiąca od otwarcia ofert. 3. Pełnienie funkcji Konsultanta JRP dla projektu Gospodarka wodno ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej- termin realizacji do 24 miesięcy od udzielenia zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 20.000 PLN, W ramach niniejszego zamówienia jest przewidziane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wys. 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł: -Fundusz Spójności - 85 % wartości zamówienia -Zamawiający - 15 % wartości zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: porozumienie cywilno - prawne. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki ogólne: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy Wykonawca winien spełniać ten warunek), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): -posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości 8 pracowników, -posiadać przeciętną liczbę personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , w wysokości 2 osoby; -wskażą do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1)Lidera Zespołu -niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne, ekonomiczne lub prawnicze; - minimum 8 lat doświadczenia zawodowego; - w ciągu ostatnich 3 lat pełniła , przynajmniej jeden raz , rolę Kierownika Zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych; - znajomość języka polskiego; 2)specjalistę ds. przetargów - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -wyższe lub średnie wykształcenie techniczne, ekonomiczne lub prawnicze; -udział w minimum trzech postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego , w tym jednym prowadzonym zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych ,jako osoba wykonująca czynności w postępowaniu po stronie zamawiającego; -doświadczenie w przygotowaniu co najmniej trzech dokumentów przetargowych na usługi lub roboty , zgodnie z wymogami Polskiego Prawa , w tym przygotowanie co najmniej jednego dokumentu przetargowego, zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych; -znajomość języka polskiego; 3)specjalistę ds. dokumentacji projektowej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -wyższe lub średnie wykształcenie techniczne w kierunku inżynierii sanitarnej, środowiskowej lub budowlanej; -minimum 3 lata doświadczenia w projektowaniu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, potwierdzone udziałem w wykonaniu co najmniej dwóch projektów budowlanych sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej; -udział w sporządzaniu co najmniej jednego programu funkcjonalno - użytkowego dla przetargu na urządzenia i budowę z projektowaniem kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej ; - znajomość języka polskiego; 4)specjalistę ds. dokumentacji projektowej oczyszczalni ścieków - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -wyższe lub średnie wykształcenie techniczne w kierunku inżynierii sanitarnej, środowiskowej lub budowlanej; -minimum 3 lata doświadczenia w projektowaniu oczyszczalni ścieków ze szczególnym uwzględnieniem technologii oczyszczania ścieków i gospodarki osadami, potwierdzone udziałem w wykonaniu co najmniej dwóch projektów budowlanych oczyszczalni ścieków; -udział w sporządzaniu co najmniej jednego programu funkcjonalno - użytkowego dla przetargu na urządzenia i budowę z projektowaniem oczyszczalni ścieków ; -znajomość języka polskiego; 5)specjalistę ds. dokumentacji projektowej dla Zakładu Uzdatniania Wody - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -wyższe lub średnie wykształcenie inżynierskie budowlane lub sanitarne; -minimum 3 lata doświadczenia w projektowaniu Zakładu Uzdatniania Wody ze szczególnym uwzględnieniem technologii uzdatniania wody , potwierdzone udziałem w wykonaniu co najmniej dwóch projektów budowlanych Zakładu Uzdatniania Wody; -udział w sporządzaniu co najmniej jednego programu funkcjonalno - użytkowego dla przetargu na urządzenia i budowę z projektowaniem ZUW-u; -znajomość języka polskiego; 6)specjalistę ds. kosztorysowania i rozliczeń - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -wyższe lub średnie wykształcenie techniczne lub ekonomiczne; - minimum 3 lata doświadczenia w sporządzaniu kosztorysów inwestorskich, potwierdzone sporządzeniem co najmniej trzech kosztorysów inwestorskich; - udział w co najmniej dwóch przetargach jako osoba sprawdzająca kosztorysy ofertowe wykonawców; - udział w obliczaniu planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno użytkowego dla co najmniej jednego przetargu na urządzenia i budowę z projektowaniem; - znajomość języka polskiego; - w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali co najmniej jedną usługę ,której przedmiotem było wykonanie dokumentacji przetargowej dla kontraktów na usługi Inżyniera Kontraktu, wykonali co najmniej jedną usługę ,której przedmiotem było wykonanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane oraz wykonali co najmniej jedną usługę ,której przedmiotem było wykonanie dokumentacji przetargowej na urządzenia i budowę z projektowaniem o łącznej wartości 500.000,00 zł; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ,oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) a przede wszystkim spełniają następujące warunki: - w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych osiągnął średni obrót w kwocie minimalnej 700.000,00 zł; - posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł; - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.500.000,00 zł; W przypadku podania przez Wykonawcę wymaganych danych finansowych w walucie innej niż PLN ,Zamawiający dokona przeliczenia w PLN wg kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 -8 u.p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 u.p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone w/w dokumenty dla każdego z nich);. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości , również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres ( każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 2.Informacja banku , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , w którym posiada Wykonawca podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającą posiadane środki finansowe w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości ( każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 3.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.500.000,00 zł;( każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną);. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Informacje na temat kwalifikacji osób niezbędnych do wykonania zamówienia (specjalistów), potwierdzone wykazem sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz CV zawierające informacje potwierdzające spełnienie stawianych warunków: doświadczenie zawodowe, wykształcenie, wykaz pracy zawodowej, 2.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzone wykazem wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW oraz dokumenty potwierdzające ,że wymienione usługi zostały wykonane należycie;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 22 - 21403 z dnia 01.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 5/WPWiK/PN/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.01.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: 1.gotówka w Kasie 2.za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.01.2006, godzina 13:00, Siedziba WPWiK spółka z o.o., Wadowice, ulica Młyńska 110, sala konferencyjna nr 8.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności nr projektu 2004/PL/16/C/PE/026. 4) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia : - data zakończenia - dzień podpisania ostatniego kontraktu na roboty lub na roboty z projektowaniem, nie później niż 24 m-ce od dnia podpisania umowy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.