Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Bydgoszcz: Dostawa środków do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 64670 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem dostawa środków do utrzymania czystości w grupach: Grupa 1 - Środki czystości : 1.Uniwersalny środek do czyszczenia łazienek i sanitariatów : - 200 litrów ( 10 litrów - kanister ), - 50 litrów ( 1 litr - butelka ). 2.Łagodny środek czyszczący ( również do mycia maszynowego ) : - 1 000 litrów ( 10 litrów - kanister ). 3.Środek czyszczący do uniwersalnego stosowania ( również do mycia maszynowego ) : - 300 litrów ( kanister ). 4.Środek do gruntownego czyszczenia wszystkich wodoodpornych podłóg odpornych na działanie zasad ( typ PCV ) ( również do mycia maszynowego) : - 500 litrów ( 10 litrów - kanister ). 5.Dyspersja pielęgnacyjna o dużej trwałości i wysokim połysku na bazie polimerów : - 300 litrów (10 litrów - kanister ). 6.Uniwersalny środek czyszczący : - 200 litrów ( 10 litrów - kanister ), - 50 litrów ( 1 litr - butelka ). 7.Środek do pielęgnacji stali nierdzewnej : - 60 litrów ( 500 ml - butelka ). 8.Mleczko do czyszczenia : - 100 litrów ( 500 ml - butelka ). 9.Emulsja samopołyskowa : - 150 litrów (10 litrów - kanister ). Grupa 2 - Pady : 1.Pady - 9 szt., 2.Pady - 12 szt., 3.Pady - 12 szt., 4.Pady - 12 szt. Grupa 3 - Tabletki do zmywarki wielofunkcyjne: 1. Tabletki do zmywarki wielofunkcyjne - 8 500 szt. Grupa 4 - Gąbki i ścierki : 1.Gąbki kuchenne - 500 szt., 2.Ścierki - 1 000 szt., 3.Ścierki - 1 000 szt., 4.Ścierki - 1 000 szt., 5.Ścierki - 1 000 szt. Grupa 5 - Mop : 1. Mop płaski kieszeniowy - 1 000szt. Grupa 6 - Papier toaletowy : 1. Papier toaletowy ( duże rolki ) - 2 200 szt., 2. Papier toaletowy - 80 000 szt. Grupa 7 - Ręczniki : 1. Ręczniki papierowe - 36 000 szt, 2. Ręczniki papierowe - składanka - 4 000 000 szt. ( listków ). Grupa 8 - Golarki : 1. Golarki - 12 000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem okreslonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem okreslonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem okreslonym w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem okreslonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli oferent przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem okreslonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Atesty PZH lub równoważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania - dotyczy grupy 1, 3, 6, 7,8. 2. Etykiety dla oferowanego produktu zamieszczone na opakowaniach - dotyczy grupy 2, 4, 5.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie o podwykonawcach. 3 Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenia, dokumenty o których mowa rozdziale III.4.2. składa każdy z wykonawców. Dokumenty, oświadczenia, o których mowa w rozdziale III.4.1 i III.5 wykonawcy składają wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: 1)zmiany stawki podatku VAT, 2)nr rachunku bankowego, nazwy firmy/wykonawcy i innych danych Stron umowy, 3)obniżenia ceny, 4)wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zmiany danych Strony umowy, zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny, zaistnienia okoliczności leżących po stronie Odbiorcy mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedz. Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75, lok.39 po
okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej (+koszty przesyłki).Cena 10 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala, lok 46A - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy: NZZ/06/D/10. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - świetlica - niski parter w dniu 17.03.2010r. o godzinie 10:00. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: Agata Juśkowiak tel. (052) 36-55-521, fax (052) 36-55-752, (052) 36-55-496, lok. 39, w godz. 7: 30 -15:00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Barbara Sikorska tel. (052) 36 - 55 - 459 , Centralny dział Utrzymania Czystości i Transportu, w godz. 7.00-15.00. NIP: 953 258 22 66. Regon: 340517145. Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku: 7:30-15:00 E-mail: przetargi@biziel.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Uniwersalny środek do czyszczenia łazienek i sanitariatów : - 200 litrów ( 10 litrów - kanister ), - 50 litrów ( 1 litr - butelka ) 2.Łagodny środek czyszczący ( również do mycia maszynowego ) : - 1 000 litrów ( 10 litrów - kanister ), 3.Środek czyszczący do uniwersalnego stosowania ( również do mycia maszynowego ) : - 300 litrów ( kanister ), 4.Środek do gruntownego czyszczenia wszystkich wodoodpornych podłóg odpornych na działanie zasad ( typ PCV ) ( również do mycia maszynowego) : - 500 litrów ( 10 litrów - kanister ), 5.Dyspersja pielęgnacyjna o dużej trwałości i wysokim połysku na bazie polimerów - 300 litrów (10 litrów - kanister ), 6.Uniwersalny środek czyszczący : - 200 litrów ( 10 litrów - kanister ), - 50 litrów ( 1 litr - butelka ) 7.Środek do pielęgnacji stali nierdzewnej - 60 litrów ( 500 ml - butelka ), 8.Mleczko do czyszczenia - 100 litrów ( 500 ml - butelka ), 9.Emulsja samopołyskowa - 150 litrów (10 litrów - kanister ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pady - 9 szt., 2.Pady - 12 szt., 3.Pady - 12 szt., 4.Pady - 12 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.97.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tabletki do zmywarki wielofunkcyjne:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabletki do zmywarki wielofunkcyjne - 8 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gąbki i ścierki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gąbki kuchenne - 500 szt., 2.Ścierki - 1 000 szt., 3.Ścierki - 1 000 szt., 4.Ścierki - 1 000 szt., 5.Ścierki - 1 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.20-7, 39.51.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mop płaski kieszeniowy - 1 000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier toaletowy ( duże rolki ) - 2 200 szt., 2. Papier toaletowy - 80 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ręczniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ręczniki papierowe - 36 000 szt, 2. Ręczniki papierowe - składanka - 4 000 000 szt. ( listków ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Golarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarki - 12 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa artykułów sanitarno - higienicznych z papieru na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa śr. czystości, gąbek, mopów, ścierek, pap. i ręczników, opak. jednor. i gastromicz., worków oraz mater. dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
więcej: Golarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.