Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-01
Opole: Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 64699 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego, z podziałem na 4 części: Część nr 1: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2: Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Psychologii Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 3: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. Część nr 4: Dostawa i montaż mebli na portiernię budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.10.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, jeżeli dotyczy (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Liczba dni kalendarzowych wykonania przedmiotu zamówienia - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamowienia@uni.opole.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, Dział Zamówień Publicznych, pokój 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Psychologii Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Psychologii Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Opolskiego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli na portiernię budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli na portiernię budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Ozimskiej 46a w Opolu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i maszyn służbowych Zamawiającego
- Świadczenie usług holowania i przetransportowania pojazdów na terenach powiatów województwa opolskiego
- "Wykonywanie przeglądów technicznych i pełnego zakresu napraw bieżących oraz okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych OCRM w Opolu"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - kraników trójdrożnych na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego budynku biurowego Nadleśnictwa Kaczory"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych w Konopnicy, Szynkielowie i Rychłocicach.
- Dostawa mebli na potrzeby Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- "Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, 38-220 Łazy Dębowieckie 202""
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do projektu pn.: "Poznaję, eksperymentuję, decyduję! szkolne laboratorium umiejętności v. 2
- "Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do części pomieszczeń w budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.