Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Łódź: Kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej dotycząca programu Młodzi w Łodzi (maj 2009 r.)
Numer ogłoszenia: 64978 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6384700, 6384520, faks 0-42 6384485.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej dotycząca programu Młodzi w Łodzi (maj 2009 r.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) wynajem 180 nośników reklamowych, typu billboard o powierzchni ok. 12 m2, w Łodzi (50 sztuk), Częstochowie (10 sztuk), Kaliszu (10 sztuk), Kielcach (10 sztuk), Krakowie (10 sztuk), Płocku (10 sztuk), Poznaniu (10 sztuk), Radomiu (10 sztuk), Warszawie (10 sztuki), Wrocławiu (10 sztuk), Lublinie (8 sztuk), Bełchatowie (5 sztuk), Gdańsku (5 sztuk), Łowiczu (5 sztuk), Toruniu (5 sztuk), Piotrkowie Trybunalskim (3 sztuki), Rawie Mazowieckiej (3 sztuki), Kutnie (2 sztuki), Pabianicach (2 sztuki), Sieradzu (2 sztuki), b) przygotowanie do druku na podstawie projektu billboardu dostarczonego przez Zamawiającego nie później niż 2 tygodnie przed terminem rozpoczęcia kampanii (ekspozycji reklamy), c) druk w pełnym kolorze, na papierze billboardowym typu Blue Back Side 120 g/ m2, d) wyklejenie reklamy w Łodzi (50 sztuk), Częstochowie (10 sztuk), Kaliszu (10 sztuk), Kielcach (10 sztuk), Krakowie (10 sztuk), Płocku (10 sztuk), Poznaniu (10 sztuk), Radomiu (10 sztuk), Warszawie (10 sztuki), Wrocławiu (10 sztuk), Lublinie (8 sztuk), Bełchatowie (5 sztuk), Gdańsku (5 sztuk), Łowiczu (5 sztuk), Toruniu (5 sztuk), Piotrkowie Trybunalskim (3 sztuki), Rawie Mazowieckiej (3 sztuki), Kutnie (2 sztuki), Pabianicach (2 sztuki), Sieradzu (2 sztuki), e) ekspozycję reklamy w terminie od 1 do 31 maja 2009 r. f) kontrolę jakości umieszczania plakatów na billboardach, konserwacja ekspozycji, polegająca na wymianie zniszczonych plakatów na nowe oraz wszelkie czynności niezbędne do utrzymania jej wysokiego poziomu w trakcie trwania kampanii promocyjnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi
Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy
ul. Piotrkowska 113
90-430 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy (sekretariat pok. 301) ul. Piotrkowska 113 90-430 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzezroczystych, zabezpieczonych przed otwarciem kopertach. Kopertę zewnętrzną należy opisać następująco: /Urząd Miasta Łodzi, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy Oferta w postępowaniu na Kampanię promocyjną na nośnikach reklamy zewnętrznej dotyczącą programu Młodzi w Łodzi (maj 2009 r.). Nie otwierać przed dniem 25.03.2009r. godz. 10:00./.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.