Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 64 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Kraków: Kompleksowa obsługa techniczna Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 2 w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360948
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
00000156003300, ul.
ul. Warszawska
24,
31155
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 628 26 56; 628 22 20, faks
12 6282072, e-mail
zampub@pk.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa techniczna Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 2 w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KA-2/106/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres prac branży elektrycznej: 1) Zapewnienie ciągłej dostawy energii elektrycznej (Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie energii elektrycznej z winy Zakładu Energetycznego). 2) Zakres działania: - konserwacja wewnętrznej linii zasilającej do rozdzielni głównej (naprawa instalacji, oświetlenia, wymiana żarówek, świetlówek, bezpieczników, podstaw i główek bezpiecznikowych, naprawa gniazd wtykowych, przełączników, styczników, naprawa kuchenek elektrycznych), wymiana wadliwych subliczników energii elektrycznej, - rozdzielnia główna tablic zabezpieczających poszczególne WLZ do pomieszczeń mieszkalnych, - obwody zabezpieczające w tablicach świetlnych łącznie z instalacją, - instalacja odgromowa, - konserwacja oświetlenia terenu Domu Asystenta łącznie z przyległymi parkingami (naprawa lamp oświetleniowych, wymiana nieczynnych punktów oświetleniowych) oraz szlabanów, - konserwacja domofonów oraz wymiana niedziałających urządzeń domofonowych. 2. Zakres prac branży hydraulicznej: 1) W budynku znajduje się jeden węzeł cieplny wraz z wymiennikami i zasobnikami CCW. Obiekt składa się z czterech segmentów połączonych przewiązką. W jednym segmencie znajduje się 11 pionów wod.-kan. i 22 piony c.o. Piony c.o. z rozdziałem dolnym zamontowane są w korytarzach. Dostęp do zaworów podpionowych - pełny, odpowietrzniki samoczynne. W mieszkaniach znajduje się węzeł sanitarny (umywalka, kabina prysznicowa, ubikacja a w kuchni - zlewozmywak). W łazienkach zamontowane są wodomierze. 2) Zakres działania: - systematyczna kontrola instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i c.o., - usuwanie na bieżąco usterek stwierdzonych i zgłoszonych, polegające na likwidacji nieszczelności instalacji i urządzeń sanitarnych, wymiana uszczelek, pokręteł, głowic, zaworów ciepłej i zimnej wody, baterii umywalkowych i prysznicowych oraz utrzymanie urządzeń w stanie sprawności eksploatacyjnej - w razie konieczności wymiana niesprawnych urządzeń i przyborów po uprzednim doczyszczeniu i odgrzybieniu miejsca demontażu, - wymiana uszczelek i zaworów grzejnikowych oraz termostatów, likwidacja przecieków instalacji wewnętrznej c.o., odpowietrzanie grzejników i instalacji, uzupełnianie wody w systemie grzewczym (również w dni wolne od pracy) oraz utrzymanie instalacji w stanie sprawnym technicznie, - w przypadku wystąpienia awarii wod.-kan. kompleksowe jej usunięcie polegające na ustaleniu przyczyny, ewentualnym rozkuciu pionu, wymianie lub naprawie uszkodzonego elementu, zamurowaniu, pomalowaniu powierzchni objętej awarią, - zabezpieczenie podłóg łazienek folią w płynie (w pierwszej kolejności łazienki awaryjne), - utrzymanie drożności instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej do pierwszej studzienki kontrolnej wraz z instalacją opadową, - wzywanie specjalistycznych firm do przetykania kanalizacji wewnętrznej - w razie potrzeby zewnętrznej - jeden raz w roku oraz opadowej po uprzednim uzgodnieniu prac w administracji Domu Asystenta. Usługa czyszczenia wykonywana będzie na koszt Politechniki Krakowskiej na podstawie wystawianych faktur. - okresowe przepłukiwanie instalacji c. o.. 3. Zakres prac ślusarskich: 1) Naprawa oraz wymiana zamków i klamek, naprawa pokryw hydrantowych, rozdzielni elektrycznych i klap zsypowych, naprawa i regulacja drzwi wejściowych wraz z wymianą uszkodzonych samozamykaczy. 2) Wykonywanie w razie potrzeby drobnych prac spawalniczych oraz prac ślusarskich zleconych przez pracowników administracji Domu Asystenta. 3) Naprawa i konserwacja zapór wjazdowych (słupki). 4. Zakres prac stolarskich i szklarskich: 1) Naprawa znajdujących się w mieszkaniach, pomieszczeniach ogólnodostępnych i biurowych: mebli, zamków, klamek drzwiowych i okiennych, drzwi i okien, 2) Dostosowanie blatów kuchennych do montażu kuchenek elektrycznych, 3) Szklenie okien, drzwi i bram na korytarzach oraz drobne prace zlecone przez pracowników administracji Domu Asystenta. 5. Zakres prac budowlanych: - drobne prace budowlane takie jak: naprawy parapetów, drobne prace murarskie, fliziarskie, uzupełnianie obtłuczonych narożników, drobne prace malarskie wewnątrz i na zewnątrz budynków (np. usuwanie graffiti), itp.. W miarę potrzeb flizowanie ścian (np. uszkodzenia płytek przy wymianie brodzików, umywalek). 6. Konserwacja instalacji i urządzeń: - konserwacja systemów odgromowych - jeden raz w roku. 7. Inne drobne prace - np.: przenoszenie sprzętu i mebli w obrębie budynków Domu Asystenta. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50800000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT122926.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 126000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.