To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-11
Ełk: Numer sprawy: 20/2015-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa artykułów spożywczych, mleka i wyrobów mleczarskich, wyrobów mięsnych i wędliniarskich, drobiu, ryb oraz pieczywa.
Numer ogłoszenia: 6508 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336864 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 20/2015-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa artykułów spożywczych, mleka i wyrobów mleczarskich, wyrobów mięsnych i wędliniarskich, drobiu, ryb oraz pieczywa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 5. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, mleka i wyrobów mleczarskich, wyrobów mięsnych i wędliniarskich, drobiu, ryb oraz pieczywa. Termin przydatności do spożycia asortymentu określonego w umowie nie będzie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu licząc od dnia dostawy Reklamacje będą załatwiane w terminie 5 dni roboczych. Wymagania stawiane wykonawcy: warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 oraz rozporządzeniem w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności - Dz. U. z 2003 r. nr 21, poz. 179) oznakowanie produktu zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 137, poz. 966); zgodnie z przepisami tego rozporządzenia oznakowanie musi zawierać: nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; wykaz i ilość składników lub kategorii składników; zawartość netto w opakowaniu; datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; warunki przechowywania; firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; nazwę i adres producenta. W przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia; wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii); warunki transportu muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP (GMP jest to Dobra Praktyka Produkcyjna obejmująca działania mające na celu, aby produkcja żywności oraz wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością odbywała się w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności, zgodnie z jej przeznaczeniem, GHP Dobra Praktyka Higieniczna obejmuje działania związane z warunkami i środkami podejmowanymi celem zapewnienia produkcji bezpiecznej żywności na wszystkich etapach produkcji) dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; przy każdej dostawie produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych mleka przetworów mlecznych, ryb dostawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z 30 kwietnia 2004 r.) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.21.00.00 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.31.10.00 - Ryby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1 - PIECZYWO.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karmelek Paweł Surawski, ul. Bahrkego 5, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14593,43
Oferta z najniższą ceną: 14593,43 / Oferta z najwyższą ceną: 28612,50
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2 - WYROBY MIĘSNE I WĘDLINIARSKIE, DRÓB.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mardi Sp. z o.o., ul. Olsztyńska 3, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97317,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91365,35
Oferta z najniższą ceną: 91287,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92398,95
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie Nr 5 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE "MILAND" SP. Z O.O.
- Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Miland Sp. z o.o., Al. 1000-lecia P.P. 4, 15-111 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28642,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23933,02
Oferta z najniższą ceną: 23933,02 / Oferta z najwyższą ceną: 27753,09
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Budowa sieci wodociągowej na trasie Regiel - Kałęczyny wraz z rozbudową sieci w miejscowości Regiel
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Ełk ul. Suwalska 38 POJAZDU SPECJALNEGO - PODNOŚNIKA KOSZOWEGO
- Usługi w ramach realizacji zadania "Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski " LTPL00315 NATURE AND PEOPLE z podziałem na 5 części.
- Zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 56 w Szczecinie
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.