To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-22
Suszec: Dostosowanie budynku Urzędu Gminy Suszec do aktualnych przepisów p. poż. wraz z przebudową części pomieszczeń biurowych- etap 1
Numer ogłoszenia: 65102 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40158 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 44993050, faks 32 4493051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Urzędu Gminy Suszec do aktualnych przepisów p. poż. wraz z przebudową części pomieszczeń biurowych- etap 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Dostosowanie budynku Urzędu Gminy Suszec do aktualnych przepisów p. poż wraz z przebudową części pomieszczeń biurowych- etap 1, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Realizacja inwestycji obejmuje swoim zakresem następujące roboty: - roboty rozbiórkowe (zgodnie ze schematem wyburzeń i wymurowań) polegające na likwidacji okien, powiększeniu otworów okiennych, rozbiórkach ścianek podparapetowych i ścian likwidowanych, odbiciu tynków, skuciu posadzek, wywózce gruzu i materiałów rozbiórkowych. - montaż nowych nadproży jeżeli zajdzie taka potrzeba - zgodnie ze schematem wyburzeń i wymurowań, - wykonanie zamurowań i wymurowań (wg schematów wyburzeń i wymurowań) w miejscach po likwidowanych oknach, nowych ścian, - montaż ślusarki aluminiowej, - montaż stolarki drewnianej, - wykonanie nowych posadzek, - instalacje elektryczne remontowanych pomieszczeń oraz reszta instalacji wg opracowania branżowego, za wyjątkiem oddymiania), - wykonanie robót uzupełniających, towarzyszących i wykończeniowych, - usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. 3.3 Szczególne wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w trakcie godzin pracy urzędu, ale pod warunkiem utrzymania dostaw mediów i odbioru ścieków oraz w sposób jak najmniej kolidujący z bieżącym funkcjonowaniem obiektu. Powyższe oznacza, że wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania podmiotów mających siedziby na objętym pracami terenie. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac, które mogą zakłócić pracę urzędu w godzinach popołudniowych i w soboty. W związku z powyższym, wykonawca jest zobowiązany, każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji danego zakresu robót, do wcześniejszego ich zgłaszania zamawiającemu (min. 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji) i uzgodnienia z zamawiającym zakresu, sposobu i terminu realizacji robót, które umożliwią normalne funkcjonowanie urzędu. Zaniechanie powiadomienia zamawiającego o zamiarze przystąpienia do danego zakresu prac może spowodować, iż wykonawca nie będzie miał możliwości w określonym przez siebie terminie rozpoczęcia prac. Z tego tytułu wykonawca nie może wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń!!! 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111300-1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 45262500-6 ROBOTY MURARSKIE I MUROWE 45432100-5 KŁADZENIE I WYKŁADANIE PODŁÓG 45421000-4 ROBOTY W ZAKRESIE STOLARKI BUDOWLANEJ 45410000-4 TYNKOWANIE 45442100-8 ROBOTY MALARSKIE 45310000-3 ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE 3.6 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A (roboty budowlane), b) formularz przedmiaru robót - zał. 1.B (instalacje elektryczne), c) projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi (w tym z informacją BIOZ) - zał. nr 9, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zał. nr 10. Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Określony w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w tym m.in. urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.43.21.00-5, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PLATER Spółka Jawna Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek, ul. Jaworowa 16, 43-241 Łąka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159916,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192042,82
Oferta z najniższą ceną: 183204,23 / Oferta z najwyższą ceną: 192042,82
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI SUSZEC
- ŚWIADCZ. USŁ. OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GM. SUSZEC W RAMACH PROJ. DOFINANS. Z FUND. EUROP. DLA ŚL. 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁ. SPOŁECZNYCH W GM. SUSZEC; 2. SPRAWIEDL. TRANSFORMACJA W GM. SUSZEC
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni szkolnej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Suszcu w 2025 roku
więcej: przetargi SUSZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.