eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa zespołu lamp z układem kontrolno-sterującym na potrzeby symulatora promieniowania słonecznego



Ogłoszenie z dnia 2006-12-28

POZYCJA 65134

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa zespołu lamp z układem kontrolno-sterującym na potrzeby symulatora promieniowania słonecznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Paliw i Energii Odnawialnej, do kontaktów: Stanisław Gołębiowski, ul. Jagiellońska 55 bud. 6, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5100200, fax 022 6595894, e-mail: sgolebiowski@ecbrec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Paliw i Energii Odnawialnej, Anna Gawlik, ul. Jagiellońska 55 bud. 6, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5100200, fax 022 6595894, e-mail: agawlik@ecbrec.pl, www.cln.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka Badawczo-Rozwojowa; Usługi badawcze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zespołu lamp z układem kontrolno-sterującym na potrzeby symulatora promieniowania słonecznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : jak w punkcie I.1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zespołu lamp z układem kontrolno-sterującym na potrzeby symulatora promieniowania słonecznego. Lampy powinny spełniać wymagania normy PN-EN 12975-2 "Słoneczne systemy grzewcze i ich elementy - Kolektory słoneczne - Część 2: Metody badań" pkt 6.1.5.2. Lampy powinny zapewnić oświetlenie badanego kolektora słonecznego o wymiarach 2m x 3 m ustawianego pod kątem 0 - 90 st. Szczegółowe warunki zamówienia są opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Część II. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.41.10.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła Kod CPV wg słownika 2008: 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w sekcji II punkt 1.5 - szczegółowy zakres zostanie przedstawiony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych 2) nie zaleganie z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) nie podleganie odpowiedzialności karnej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a w przypadku podmiotów zbiorowych także w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawo zamówień publicznych 4) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę, na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Poziom techniczny (%) do 45 2. Gwarancja i darmowy serwis (%) do 30 3. Termin realizacji dostawy (%) do 15 4. Cena (%) do 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ecbrec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.01.2007, godzina 11:30, jak w pkt I.1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstw - działanie 1.4; Wzmocnienie współpracy między sferą badawczo-rozwojową a gospodarką - poddziałanie 1.4.2: Rozbudowa laboratorium badawczego kolektorów słonecznych jako elementu krajowego laboratorium energetyki odnawialnej w Europejskim Centrum Energii Odnawialnej przy Instytucie Paliw i Energii Odnawialnej 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.