Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Katowice: DOSTAWA MIKROSKOPÓW ORAZ ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH
Numer ogłoszenia: 65305 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIKROSKOPÓW ORAZ ZESTAWÓW MULTIMEDIALNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem mikroskopów oraz zestawów multimedialnych o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną (wymagania techniczne) stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 11 pakietów: Pakiet Nr 1: Mikroskop Typ F - 1 szt. Pakiet Nr 2: Mikroskop Typ I - 1 szt. Pakiet Nr 3: Mikroskop Typ J - 1 szt. Pakiet Nr 4: Mikroskop Typ K - 1 szt. Pakiet Nr 5: Mikroskop Typ L - 6 szt. Pakiet Nr 6: Zestaw multimedialny - 1 szt. Pakiet Nr 7: Zestaw multimedialny Typ B - 1 szt. Pakiet Nr 8: Zestaw multimedialny Typ I - 1 szt. Pakiet Nr 9: Zestaw multimedialny Typ J - 1szt. Pakiet Nr 10: Zestaw multimedialny Typ K - 2 szt. Pakiet Nr 11: Obiektywy do mikroskopów - 30 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.51.72.00 - Mikroskopy projekcyjne 38.51.92.00 - Obiektywy do mikroskopów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; a w szczególności: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 6 do specyfikacji. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada upoważnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Prawidłowo załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanej dostawy winny zawierać: termin wykonania, wartość, zakres dostawy, opinię zamawiającego, dla którego dostawy te były wykonywane. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poniższych dokumentów: Deklarację zgodności zgodnie z Dyrektywą dotyczącą niskich napięć (72/23/EEC, 93/68/EEC) - dotyczy wszystkich pakietów, Deklaracja zgodności zgodnie z Dyrektywą dotyczącą diagnostycznych przyrządów medycznych IN-VITRO (98/79/EC) - dotyczy pakietów nr 8, .9 , 10, Wpisu do rejestru wyrobów medycznych lub Deklaracja zgodności CE - dotyczy wszystkich pakietów, Katalogów zawierających parametry techniczne oferowanego sprzętu potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego - dotyczy wszystkich pakietów. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice (Dział Zamówień Publicznych, IV piętro, pokój 410).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna Sląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15 (parter, pokój 11).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIKROSKOP TYP F.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Mikroskopu Typ F - 1 szt. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacja techniczną (załącznik nr 2.1 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MIKROSKOP TYP I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Mkroskopu Typ I - 1 szt. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną (załacznik nr 2.2 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MIKROSKOP TYP J.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Mikroskopu Typ J - 1 szt. Przedmiot zamówinia należy przygotować zgodnie ze specyfikacja techniczną (załącznik nr 2.3 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIKROSKOP TYP K.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Mikroskopu Typ K - 1 szt. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacja techniczną (załącznik nr 2.4 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.72.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MIKROSKOP TYP L.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Mikroskopu Typ L - 6 szt. Przedmiot zamówienia nalezy przygotować zgodnie ze specyfikacja techniczną (załacznik nr 2.5 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZESTAW MULTIMEDIALNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacja i uruchomieniem Zestawu multimedialnego - 1 szt. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 2.6 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZESTAW MULTIMEDIALNY TYP B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Zestawu multimedialnego Typ B - 1 szt. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 2.7 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAW MULTIMEDIALNY TYP I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Zestawu multimedialnego Typ I - 1 szt. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 2.8 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW MULTIMEDIALNY TYP J.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Zestawu multimedialnego Typ J - 1 szt. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną (załaczni nr 2.9 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZESTAW MULTIMEDIALNY TYP K.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem Zestawu multimedialnego Typ K - 2 szt. Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacja techniczną (załaczniknr 2.10 do SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: OBIEKTYWY DO MIKROSKOPÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obiektywów do mikroskopów - 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.92.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- P-71/2024: Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa mikroskopu odwróconego fluorescencyjnego
- Dostawa szkolnych mikroskopów optycznych i stereoskopowych
- Dostawa leków oraz odczynników.
- dostawa zestawu dyfraktometru proszkowego dla Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.