To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 65547 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Chełm: Wykonanie przewiertów w sytuacjach awaryjnych oraz w ramach inwestycji na okres 24 m-cy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42360 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
11005287100000, ul.
ul. Wołyńska
57,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
082 5631461 do 63, faks
825 630 450, e-mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przewiertów w sytuacjach awaryjnych oraz w ramach inwestycji na okres 24 m-cy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):S_02
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przewiertów w sytuacjach awaryjnych oraz w ramach inwestycji realizowanych siłami własnymi przez zamawiającego w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do DIWZ. 1.2. Szczegółowa kalkulacja zawarta została w załączniku nr 1a do DIWZ. 1.3. W załączniku nr 1b zamawiający podał do celów informacyjnych ilość wykonanych przewiertów w ramach umowy w okresie 2015-2016. Podane ilości nie stanowią gwarancji ich realizacji. 1.4. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie przewiertów poziomych o średnicy podanej w mm i głębokości określonej w indywidualnych zamówieniach z uwzględnieniem podanych spadków. 1.5. W ofercie należy uwzględnić wszystkie inne czynności, które będą wykonywane przy realizacji zamówienia, np. dojazdy do miejsc, w których będą realizowane przewierty, koszty zakupu i transportu na plac budowy rur stalowych osłonowych, wprowadzenia rury do wnętrza studni, itp. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość świadczenia usług od dnia zawarcia umowy. 1.7. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości robót w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany zamówienia składanego przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu § 6 ust. 1 umowy (załącznik nr 5 do DIWZ). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację zamówienia, ani roszczenie odszkodowawcze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45255600-5,
45232150-8,
76300000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8240.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 8 782,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na okres 12 miesięcy
- Przebudowa ulic Stefana Żeromskiego, Granicznej oraz Łowieckiej w Chełmie
- Przebudowa ulicy Towarowej w Chełmie I etap
- Budowa pętli autobusowych w Chełmie w ramach przedsięwzięcia - Zwiększenie zrównoważonej mobilności mieszkańców ChOF
- Dostawa wag lekarskich ze wzrostomierzem oraz wag do ważenia osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich dla potrzeb MSP ZOZ w Chełmie
- Zakup, dostawa i montaż echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.