Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych różnych, przypraw, kawy, herbaty i słodyczy
Numer ogłoszenia: 65589 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 156 przy Jednostce Wojskowej 4198 , ul. Żwirki i Wigury 103, 00-912 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6825567, faks 0-22 6825567.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarswo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych różnych, przypraw, kawy, herbaty i słodyczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów spozywczych różnych, przypraw Zadanie nr 2 - dostawa kawy, herbaty i słodyczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00 - Cukier biały 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.89.15.00 - Buliony 15.86.11.00 - Kawa palona 15.86.41.00 - Herbata w torebkach 15.84.22.00 - Produkty z czekolady .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w § 11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z Dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163, nr 170, poz. 1217 i nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. nr 64, poz. 427 i nr 82 poz. 560)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrac osobiście w siedzibie Kasyna Wojskowego nr 156, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103, budynek D - księgowość Kasyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasyno Wojskower nr 156, 00-912 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spozywczych różnych, przypraw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4, 15.85.11.00-9, 15.89.15.00-5, 15.87.12.73-8, 15.87.24.00-5, 15.87.12.00-6, 15.89.24.00-1, 15.87.12.50-1, 15.87.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kawy, herbaty i słodyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje sie w załączniku nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.11.00-2, 15.86.41.00-3, 15.84.22.00-4, 15.84.22.20-0, 15.84.21.00-3, 15.82.12.00-1, 15.84.23.00-5, 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu w 2025 r.
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2025 r. - część I
więcej: Cukier biały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.