eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › świadczenie usług pralniczych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-12

POZYCJA 65642

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krotoszyn: świadczenie usług pralniczych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie, do kontaktów: Joanna Raczyńska, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 588 03 90, fax 062 588 04 02, e-mail: spzoz-raczynska@wp.pl, www.spzoz.krotoszyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pralniczych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług pralniczych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pralnia wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5 500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności nie mniejszy niz 30 dni od daty wystawienia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp., spełnienie pozostałych warunków określonych w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena wykonania przedmiotu zamówienia - 75% jakość - 15% warunki płatności - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.01.2006, cena - 48,80 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa i przedstawiciel oferenta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.01.2006, godzina 11:00, sala konferencyjna SPZOZ Krotoszyn.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Warunki udzuiału w postępowaniu. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ - Formularz ofertowy stanowi integralną częśc niniejszej specyfikacji. 2. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2004 r., Nr 19,poz. 177/. 3. Dostarczą wszystkie wymagane w punkcie V dokumenty. 4. Wniosą wadium w wysokości 5 500,00 zł 5. Dysponują pralnią, która posiada pełną barierę higieniczną. 6. Dysponują systemem umożliwiającym wydruk przebiegu poszczególnych procesów prania (etapy, czasu, środki piorące, temperatura). 7. Posiadają opinię /pozolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego na pranie bielizny i odzieży szpitalnej oraz noworodkowej. 8. Posiadają decycję Państwowego Inspektora Sanitarnego na swiadczenie usług transportowych w zakresie przewozu przedmiotu zamówienia. 9. Posiadają możliwość chemicznego czyszczenia odzieży roboczej. 10. Wykażą iż aktualne realizuje minimum dwa zamówienia o identycznym przedmiocie zamówienia. 11. Zaoferują niezmienność cen przez okres co najmniej 6 miesięcy oed podpisania umowy. 12. Wniosą zabezpieczenie nalezytego wykonamnia umowy w wysokości 3% ceny ofertowej - najpóźniej w dniu podpisania umowy 13. Zaoferują termin płatności nie mniejszy niż 30 dni. 6)Termin realizacji zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.