Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i makaronu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.
Numer ogłoszenia: 65700 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy , ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, faks 077 4613480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i makaronu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i makaronu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część I załącznik nr 2: barszcz czerwony o zawartości sodu do 0,5g/100g -5kg, budyń o różnych smakach np. śmietankowy, waniliowy, wiśniowy- 15kg, chrzan tarty słoik 180g - 70szt, cukier 1kg - 3750kg, cukier puder 500g - 90szt, cukier waniliowy 16g, - 450szt, cynamon 20g- 100szt, czosnek granulowany 20g - 550szt, dżem bez cukru słoik 195g różne smaki wiśnia, czarna porzeczka, truskawka - 300szt, dżem niskosłodzony słoik 280g różne smaki np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku- 1500szt, fasola Jaś 90kg, fasolka czerwona konserwowa puszka 400g - 50szt, galaretka owocowa różne smaki np. truskawkowa, agrestowa - 30kg, groch łuskany połówki 400g - 200szt, groszek konserwowy puszka 400g - 80szt, herbata ekspresowa czarna 50szt w paczce np. Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych - 140 paczek, herbata granulowana 80g - 1000 paczek, herbata granulowana 100g - 1800paczek, herbata miętowa ekspresowa 50 szt w opakowaniu- 50opak. , herbata owocowa ekspresowa 50 szt w opak. - 70opak., kakao ciemne 100g - 110szt, kasza jęczmienna 1 kg - 300kg, kasza manna błyskawiczna 400g - 700szt, kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. inka lub inna nie gorsza jakościowo smakowo 100szt, kawa naturalna 250g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie - 30szt, kawa naturalna rozpuszczalna 100g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie - 40szt, kisiel o różnych smakach np. cytrynowy, wiśniowy, truskawkowy 1kg - 15kg, koncentrat pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo - 50szt, koncentrat pomidorowy 30% 900g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo - 450szt, kukurydza konserwowa w puszkach 400g -80 szt, kwasek cytrynowy 20g - 480szt, liść laurowy 10g - 90szt, mak -20kg, maggi 1l - 100szt, majeranek 20g -300szt, majonez 250g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 380 szt, majonez 500g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo - 100szt, marmolada słoik 280g-40szt, mąka pszenna 1kg typ 500np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach -2000kg, mąka ziemniaczana 330kg, miód naturalny słoik 380g- 35 szt, musztarda 210g - 300szt., musztarda 900g - 120 szt, ocet spirytusowy 10% 1 l butelka -180l., olej spożywczy 1l butelka plastikowa - 900l, papryka słodka mielona 15g - 400 szt, pasztet drobiowy 130g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 200 szt, pasztet drobiowy 200g słoik np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 300 szt , pieprz czarny mielony - 50g - 350 szt, płatki owsiane błyskawiczne 400g - 400szt, proszek do pieczenia 18g - 220szt, przyprawa do flaków 20g - 60szt, przyprawa do mięsa mielonego - 10kg, przyprawa do pierników 20g - 40 szt, rodzynki 1kg - 10kg, ryż 1kg - 500 kg, seler konserwowy słoik 370g - 70szt, soda oczyszczona 40g - 100szt, sok owocowy nie mniej niż 0,30l różne smaki np. Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo -2500 szt, sok owocowy gęsty malinowy nie mniej niż 0,5l -110szt, sos boloński - 5kg, sos sałatkowy włoski, francuski - 5kg, sos grzybowy pieczarkowy - 5kg, sól spożywcza 1 kg - 600 kg, suchary bezcukrowe 285g - 200 szt, szynka konserwowa mielona 110g foremka jednorazowa- 200 szt, szynka konserwowa mielona 130g foremka jednorazowa - 200szt, śmietana 60g np. śnieżka na mleku w proszku - 250szt, przyprawa warzywna np. Wegetta lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo- 300kg, wiórki kokosowe 200g - 25 szt, woda mineralna niegazowana 1,5 l - 400szt, woda mineralna niegazowana1,5l - 2676szt, woda mineralna gazowana 1,5l - 2676szt, zupa grzybowa - 5kg, ziele angielskie 15g -80szt.,żelatyna spożywcza 50g - 200 szt. Część II załącznik nr 2: makaron co najmniej 3-jajeczny nitki - 350kg, makaron co najmniej 3- jajeczny świderki, kolanka, łazanki - 350kg. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w-w części zamówienia oraz dowolne części. Zamówienie składa się z dwóch części : I część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. II część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa makaronu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15000000-8 Żywność, napoje 15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa 03212200-2 Warzywa strączkowe suszone, łuskane 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15821150-5 Sucharki 15130000-8 Produkty mięsne 15851100-9 Makaron niegotowany.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 03.21.22.00-2, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.82.11.50-5, 15.13.00.00-8, 15.85.11.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
druk oferta - załącznik nr 1, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się , aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty, informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą: dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i wydzielone w formie załącznika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, budynek główny, dział administracji i obsługi, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:50, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8, budynek główny, sala narad, III piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: załącznik nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część I załącznik nr 2: barszcz czerwony o zawartości sodu do 0,5g/100g -5kg, budyń o różnych smakach np. śmietankowy, waniliowy, wiśniowy- 15kg, chrzan tarty słoik 180g - 70szt, cukier 1kg - 3750kg, cukier puder 500g - 90szt, cukier waniliowy 16g, - 450szt, cynamon 20g- 100szt, czosnek granulowany 20g - 550szt, dżem bez cukru słoik 195g różne smaki wiśnia, czarna porzeczka, truskawka - 300szt, dżem niskosłodzony słoik 280g różne smaki np. Łowicz lub inny o podobnej konsystencji i smaku- 1500szt, fasola Jaś 90kg, fasolka czerwona konserwowa puszka 400g - 50szt, galaretka owocowa różne smaki np. truskawkowa, agrestowa - 30kg, groch łuskany połówki 400g - 200szt, groszek konserwowy puszka 400g - 80szt, herbata ekspresowa czarna 50szt w paczce np. Lipton lub inna o podobnych właściwościach smakowych - 140 paczek, herbata granulowana 80g - 1000 paczek, herbata granulowana 100g - 1800paczek, herbata miętowa ekspresowa 50 szt w opakowaniu- 50opak. , herbata owocowa ekspresowa 50 szt w opak. - 70opak., kakao ciemne 100g - 110szt, kasza jęczmienna 1 kg - 300kg, kasza manna błyskawiczna 400g - 700szt, kawa zbożowa rozpuszczalna 150g np. inka lub inna nie gorsza jakościowo smakowo 100szt, kawa naturalna 250g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie - 30szt, kawa naturalna rozpuszczalna 100g np. Jacobs lub inna o podobnym smaku i aromacie - 40szt, kisiel o różnych smakach np. cytrynowy, wiśniowy, truskawkowy 1kg - 15kg, koncentrat pomidorowy 30% 200g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo - 50szt, koncentrat pomidorowy 30% 900g np. Pudliszki lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo - 450szt, kukurydza konserwowa w puszkach 400g -80 szt, kwasek cytrynowy 20g - 480szt, liść laurowy 10g - 90szt, mak -20kg, maggi 1l - 100szt, majeranek 20g -300szt, majonez 250g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo- 380 szt, majonez 500g słoik np. Winiary lub inny nie gorszy jakościowo i smakowo - 100szt, marmolada słoik 280g-40szt, mąka pszenna 1kg typ 500np. wrocławska lub inna o podobnych parametrach -2000kg, mąka ziemniaczana 330kg, miód naturalny słoik 380g- 35 szt, musztarda 210g - 300szt., musztarda 900g - 120 szt, ocet spirytusowy 10% 1 l butelka -180l., olej spożywczy 1l butelka plastikowa - 900l, papryka słodka mielona 15g - 400 szt, pasztet drobiowy 130g w foremkach np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 200 szt, pasztet drobiowy 200g słoik np. Herby lub inny nie gorszy jakościowo - 300 szt , pieprz czarny mielony - 50g - 350 szt, płatki owsiane błyskawiczne 400g - 400szt, proszek do pieczenia 18g - 220szt, przyprawa do flaków 20g - 60szt, przyprawa do mięsa mielonego - 10kg, przyprawa do pierników 20g - 40 szt, rodzynki 1kg - 10kg, ryż 1kg - 500 kg, seler konserwowy słoik 370g - 70szt, soda oczyszczona 40g - 100szt, sok owocowy nie mniej niż 0,30l różne smaki np. Kubuś lub inny nie gorszy jakościowo -2500 szt, sok owocowy gęsty malinowy nie mniej niż 0,5l -110szt, sos boloński - 5kg, sos sałatkowy włoski, francuski - 5kg, sos grzybowy pieczarkowy - 5kg, sól spożywcza 1 kg - 600 kg, suchary bezcukrowe 285g - 200 szt, szynka konserwowa mielona 110g foremka jednorazowa- 200 szt, szynka konserwowa mielona 130g foremka jednorazowa - 200szt, śmietana 60g np. śnieżka na mleku w proszku - 250szt, przyprawa warzywna np. Wegetta lub inna nie gorsza jakościowo i smakowo- 300kg, wiórki kokosowe 200g - 25 szt, woda mineralna niegazowana 1,5 l - 400szt, woda mineralna niegazowana1,5l - 2676szt, woda mineralna gazowana 1,5l - 2676szt, zupa grzybowa - 5kg, ziele angielskie 15g -80szt.,żelatyna spożywcza 50g - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 03.21.22.00-2, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.82.11.50-5, 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: załącznik nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i makaronu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część II załącznik nr 3: makaron co najmniej 3-jajeczny nitki - 350kg, makaron co najmniej 3- jajeczny świderki, kolanka, łazanki - 350kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na część I i II"
- Rozbudowa budynku Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich o budynek zakładu opiekuńczo-leczniczego realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa samochodu ciężarowego (o DMC do 3,5) do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Usługa w zakresie bieżącego utrzymania dróg - zakup tłucznia
- Utworzenie rodzinnego domu dziecka - remont
- "Budowa - przebudowa przepustu oraz stawu wraz z punktem czerpania wody w ciągu drogi leśnej w Leśnictwie Osiek oddz. 76 na terenie Nadleśnictwa Strzelce Opolskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- Dostawa żywności
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.