Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Gdańsk: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie,Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie.
Numer ogłoszenia: 65924 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie,Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w: Gdańsk-Śródmieście, Gdańsk-Wrzeszcz, Gdańsk-Oliwa, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie do wskazanego przez Prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Częśc I -przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Część II -przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Gdyni, Część III-przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Wejherowie, Częśc IV-przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Pucku, Częśc V -przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kartuzach, Częśc VI-przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie, Część VII-przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kwidzynie także z terenu powiatu sztumskiego, Część VIII-przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Malborku, Część IX - przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim Część X - przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Tczewie. Terminy wykonania: części I,II,III,IV,V,VI,IX,X od 10.05.2009r do 09.01.2011r części VII od 11.05.09r do 09.01.2011r, część VIII od 01.08.09r do 09.01.2011r Wykonawca zobowiązany będzie do:1)zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego 2)odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok,3)przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury,4)wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia,5)wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, 6)zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały,7)należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia,8)podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, 9)wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia,10)wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić:imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia) - formularz rejestru załącznik nr 7 Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dn.29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223 poz.1655 z póżn.zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,- zł,6)dysponują odpowiednim samochodem (własnym, najętym, tytułem użyczenia, dzierżawy, leasingu), do przewozu zwłok, który spełnia wymagania sanitarne i techniczne określone dla środków transportu drogowego przeznaczonych do przewozu zwłok (Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich Dz. U. Nr 249 poz.1866). Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22ust.1 - 3 ustawy 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust. 1 i 2 ustawy 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000 zł 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - samochód służący do przewozu zwłok ludzkich, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z aktualnym zezwoleniem inspektora sanitarnego dotyczącym spełnienia wymogów sanitarnych, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie dysponuje własnym samochodem służącym do przewozu zwłok ludzkich musi dołączyć pisemne ZOBOWIĄZANIE innych podmiotów, które udostępnią mu ten samochód do wykonania przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Gdańsku ul. Okopowa 7, ( budynek CENTROMORU ) IV piętro, pokój nr 405..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 36, parter biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.