eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaDostawa elementów umundurowania leśnika i odzieży ochronnej oraz obuwia bhp na 2014 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Nowa Dęba: Dostawa elementów umundurowania leśnika i odzieży ochronnej oraz obuwia bhp na 2014 r
Numer ogłoszenia: 65950 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba , ul. Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8467452, faks 015 8467377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.lublin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania leśnika i odzieży ochronnej oraz obuwia bhp na 2014 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Nowa Dęba ul. Wł. Sikorskiego 2, elementów mundurowych leśnika i odzieży ochronnej oraz obuwia BHP Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych: -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak osób uprawnionych do ich noszenia. -Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika oraz pracowników Lasów Państwowych. -Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika. -Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zamian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. -Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika. -Wzorcowe mundury i oznaki wykonane są w 2 egzemplarzach i przechowywane w Ośrodku Rozwojowo-Wdrożeniowym Lasów Państwowych w Bedoniu. Fotografie wzorcowych mundurów i oznak oraz wzorcowa dokumentacja techniczno-technologiczna w formie plików PDF dostępne są także na stronie internetowej ORW LP. 3. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 6128 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 4. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania: I. Mundur wyjściowy leśnika- Mundur wyjściowy męski - marynarka gabardyna - 3 szt. - marynarka gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 1szt. - spodnie gabardyna-4 szt. - spodnie gabardyna z wykończeniem oleofobowym-4szt 2 Mundur wyjściowy damski: - marynarka gabardyna z wykończeniem oleofobowym-2 szt. - spódnica gabardyna-1 szt. - spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym-2 szt. - spodnie gabardyna z wykończeniem oleofobowym-2 szt. 3 Koszula biała męska-17 szt 4 Koszula biała męska - 100% bawełna-11 szt. 5 Bluzka biała damska-4 szt. 6 Bluzka biała damska - 100% bawełna-4 szt. 7 Krawat-6 szt. 8 Czapka mundurowa-2 szt. 9 Płaszcz wiosenno - jesienny męski-1 szt. 12 Kapelusz męski - 7szt. 13 Kurtka zimowa damska- 1 szt. 14 Kurtka zimowa męska-9 szt. 16 Rękawice damskie- 2 szt 17 Rękawice męskie- 6 szt. 18 Skarpety letnie termoaktywne-8 szt. 19 Skarpety przejściowe termoaktywne-25 szt. 20 Skarpety zimowe termoaktywne-7 szt. 21 Półbuty wyjściowe-19 par. II Mundur codzienny leśnika: 1 Koszula zielona męska z długim rękawem- 20 szt. 2 Koszula zielona męska z długim rękawem - 100% bawełna- 14 szt. 3 Koszula zielona męska z krótkim rękawem- 17szt. 4 Koszula zielona męska z krótkim rękawem - 100% bawełna-10 szt. 5 Bluzka zielona damska z długim rękawem-1 szt. 6 Bluzka zielona damska z długim rękawem - 100% bawełna-1 szt. 7 Bluzka zielona damska z krótkim rękawem-2 szt. 9 Sweter -31 szt. 10 Kamizelka-12 szt. 11 Bluza z polaru typu windstoper-20 szt. 12 Kurtka wierzchnia-4 szt. 13 Czapka zimowa- 6 szt. 15 Półbuty codzienne typu-SYMPATEX-20 par. 16 Półbuty codzienne typu GORE-TEX-9 par. III Mundur terenowy leśnika 1 Bluza z kamizelką letnią-6 szt. 2 Spodnie letnie- 40szt. 3 Kurtka zimowa-7 szt. 4 Spodnie zimowe-17 szt. 5 Czapka letnia-5 szt. 6 Czapka zimowa-6 szt. 3 Trzewiki terenowe typu SYMPATEX-11 par 4 Trzewiki terenowe tupu SYMPATEX- ocieplone-2 par 5 Trzewiki terenowe typu GORE-TEX-niskie-4 par 6 Trzewiki terenowe typu GORE-TEX niskie - ocieplone-4 par 7 Trzewiki terenowe typu GORE-TEX wysokie- 8 par 8 Trzewiki terenowe typuGORE-TEX wysokie - ocieplone-6 par 4 Oznaki służbowe-2 szt Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach lub równoważnych: Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy : - odzież ochronna (ubrania) PN - EN 340:1996 - obuwie ochronne PN - EN 345:1996 - odzież ochronna -płaszcz p. deszczowy PN - 343:2004 - odzież ochronna i robocza i obuwie bhp musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, aby zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy oraz musi być oznaczona symbolem (CE). 7. Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy odzieży ochronnej i obuwia bhp:Buty gumowe 38 szt,Buty gumowo-filcowe 38 szt,Płaszcz p. deszczowy 14szt, Trzewiki robocze 3pary, Ubranie robocze letnie-3 szt.Koszula flanelowa-3 szt, Kalesony 3 pary, Rękawice ochronne BHP-3 pary 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 20 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający, niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. Zamawiający przewiduje że maksymalna nominalna wartość zamówienia może wynieść 120% ceny ofertowej. 9. Wykonawca odpowiada za wady sprzedanej rzeczy na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi (art. 556-576). Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na podstawie Kodeksu cywilnego trwa przez rok od dnia, w którym rzecz została wydana kupującemu. 10. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. 11. Miejsce wykonania dostawy: Odbiór własny u wykonawcy, jeżeli odległość magazynu, w którym będą dokonywane zakupy (przymierzalnia i odbiór), nie przekracza 50 km od siedziby zamawiającego. W przypadku, gdy odległość jest większa niż 50 km od siedziby zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego 12. We wszystkich przypadkach, w których zamawiający wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie elementów przedmiotu zamówienia, należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod względem jakościowym i spełnianych parametrów technicznych. 13. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia bhp wg rozmiarów wskazanych przez zamawiającego w cząstkowym zamówieniu, a także dla osób nietypowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagańdo tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) i wartością nie mniejszą niż 60 000,00 zł brutto każda dostawa, z załączeniem dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagańdo tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagańdo tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagańdo tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; b) wypełniony kosztorys ofertowy -załącznik nr 3 do SIWZ; c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, w tym spółka cywilna określające pełnomocnika (lidera)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzenia zmian do umowy korzystnych dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.lublin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowa Dęba, ul. W.Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowa Dęba, ul. W.Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje podpisania umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.