To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Łódź: Ochrona budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 65966 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37152 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynków i mienia Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: dozór, ochrona mienia i budynków Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. Zakres podstawowych obowiązków pracowników dozoru ochrony obejmuje: PORTIERNIA A Do szczególnych obowiązków pracownika dozoru-ochrony PORTIERNI A w budynku przy ul. Św. Teresy 8, należy : 1.Codzienna całodobowa jednoosobowa ochrona obiektu przy ul. Św. Teresy 8 wraz z obsługą Portierni A obejmującą budynek wysoki Instytutu (budynek A) i część budynku niskiego (budynek B) zaplecze pomiędzy bramą nr 6 i bramą nr 1, budynki magazynowe, garaże i budynki techniczne. Dotyczy to w szczególności: ochrony mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją, pożarem, zalaniem, ochrony przed zakłóceniem porządku i innymi zdarzeniami losowymi, doświadczenia w zakresie: - dozorowania obiektów podlegających monitoringowi pożarowemu, - obsługi Centrali Sygnalizacji Pożarowej wraz z terminalem równoległym, - obsługi Centrali Systemu Oddymiania. 2.Kontrola ruchu osobowego, kierowanie ruchem osobowym interesantów i gości Instytutu, udzielanie właściwych i pełnych informacji osobom przychodzącym oraz kontrola wynoszonego sprzętu, materiałów itp. (za okazaniem przepustek materiałowych wystawianych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną) jak również podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na terenie Instytutu, uniemożliwianie wejścia akwizytorom itp. - Kontrola ruchu osobowego i mienia zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi obowiązującymi w Instytucie. Aktualnie obowiązujące zarządzenie znajduje się na Portierni A i Portierni B - tylko do użytku służbowego. 3.Wydawanie- przyjmowanie dokumentów i kluczy od samochodów służbowych IMP od kierowców IMP, oraz osób uprawnionych (za pokwitowaniem w rejestrze). 4.Wydawanie-przyjmowanie kluczy od pomieszczeń Budynku A i części naukowej Budynku B oraz pomieszczeń budynku Technicznego - wyłącznie uprawnionym pracownikom, za pokwitowaniem w rejestrze. 5.Wydawanie-przyjmowanie kluczy do pokoi w internacie wg listy zakwaterowania przygotowanej przez pracownika Działu Administracyjno-Technicznego oraz pomoc w wypełnieniu karty meldunkowej (załącznik nr 2), jeśli zaistnieje taka potrzeba, a następnie przekazanie jej pracownikowi Działu Administracyjno-Technicznego. Wzór listy zakwaterowania, druki oświadczeń dotyczących korzystania z parkingu osób zakwaterowanych w hotelu oraz dodatkowe informacje znajdują się w załączniku nr 3 i nr 4. 6.Obsługa bramy nr 1, i uruchamianie automatycznej zapory umożliwiającej wjazd-wyjazd na parking przed wejściem głównym. 7.Codzienne otwieranie-zamykanie w określonych godzinach Bramy nr 1, 6, 8=, 9 i przejścia na I p. między budynkami A i B (rano o godz. 630, po południu o godz. 1630). 8.Codzienne otwieranie i zamykanie krat, wyjść awaryjnych klatki schodowej D, E, G - otwieranie o godz. 7:00, zamykanie o godz.17:00. 9.Obsługa szatni w sobotę i w niedzielę, gdy wymagają tego okoliczności i potrzeby IMP, jak również obsługa szatni po godz. 17-tej. 10.Prowadzenie Książki Dyżurów, w której dokonuje się regularnych wpisów oraz uwag, zdarzeń, awarii, uszkodzeń itp. W Książce Dyżurów znajdującej się na Portierni A winna być podawana informacja o nazwisku osoby obsługującej w danym dniu szatnię. 11.Portier ma prawo i obowiązek dokonania kontroli wynoszonego bagażu budzącego podejrzenia, że wynoszony sprzęt jest własnością Instytutu, ma prawo żądać przepustek materiałowych na wynoszony sprzęt, materiały, przedmioty itp., wystawionych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną na dany dzień i godzinę. 12.Czuwanie nad stanem bezpieczeństwa pożarowego oraz bezpieczeństwa budynku w rejonie dozorowanego obiektu, szczególnie w godzinach wieczornych i nocnych, wymagane doświadczenie w zakresie dozorowania obiektów podlegających monitoringowi pożarowemu, obsługi Centrali Sygnalizacji Pożarowej wraz z terminalem równoległym, obsługi Centrali Systemu Oddymiania, znajomości Instrukcji Bezpieczeństwa pożarowego i Planu ewakuacji oraz znajomości podstawowych czynności przy lokalizacji i obsłudze zaworów wody. W przypadku nieuzasadnionego (z winy Zleceniobiorcy) przyjazdu jednostki straży pożarnej koszty interwencji pokrywa Zleceniobiorca. 13.Ewidencjonowanie przeprowadzanych rozmów telefonicznych w przypadkach awaryjnych (data, godz. Nr telef.- sprawa). 14.Powiadamianie telefoniczne dyżurujących pod telefonem pracowników technicznych (po godzinach pracy) o zaistniałych awariach, zdarzeniach, odnotowując w Książce dyżurów. Lista pracowników dyżurujących pod telefonem przekazywana jest na Portiernię A- na każdy miesiąc kalendarzowy. oraz powiadamianie w ciągu dnia pracy: W sprawach technicznych: Kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej = tel. wew. 865 Pracownika inżynieryjnego Sekcji Techniczno-Administracyjnej = tel. wew. 864 W sprawach administracyjno-gospodarczych: Kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej = tel. wew. 865 Samodzielnego referenta Działu Adm. - Technicznego = tel. wew. 860 W sprawach ogólnych - wyjątkowych: Kierownika Działu Adm. - Technicznego = tel. wew. 859 Specjalistę ds. Administracyjnych = tel. wew. 874 15.Zapalanie i gaszenie oświetlenia wewnątrz budynku, świateł dyżurnych lub zgodnie z zaleceniami kierownika Sekcji Techniczno-Administracyjnej. 16.Obsługa głównych portierni: A , B i szatni w budynku Zamawiającego, przy ul. Św. Teresy w Łodzi zobowiązana jest posiadać jednolite umundurowanie, z emblematami Wykonawcy. 17.Pracownik Portierni A ma obowiązek utrzymania jej w czystości (codzienne sprzątanie). 18.Pracownik Portierni A ma obowiązek odśnieżania i posypywania środkami antypoślizgowymi (np. piaskiem) wejścia do budynku A (obszar wejścia pokrytego płytą granitową ze schodami i parkingu głównego) w przypadku nagromadzenia się śniegu - w dni wolne od pracy w IMP oraz po godzinach pracy IMP tj. gdy służby techniczne IMP są nieobecne tj. w godz. 14:00 - 6:00. Stosowny sprzęt i środki zabezpiecza Zamawiający. Zakres obowiązków pracownika obsługującego Szatnię IMP Zatrudnienie sezonowe w okresie od początku 38 tygodnia roku do końca 19 tygodnia roku w godzinach 7:00-17:00 od poniedziałku do piątku (w soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy w IMP, jak również w dni robocze po godz.17-tej szatnię obsługuje portier z Portierni A). 1. Zatrudniony pracownik-szatniarz jest odpowiedzialny materialnie za przyjętą do szatni odzież zewnętrzną. 2. Przyjmowanie i wydawanie odzieży -tylko za wydaniem i zwrotem numerka fabrycznego Instytutu. 3. Zatrudniony pracownik-szatniarz jest zobowiązany do codziennej kontroli ilości numerków i zdejmowania ich przed dniami wolnymi od pracy (lub przekazania określonej ilości numerków wskazanemu pracownikowi IMP - zgodnie z zaleceniem kierownictwa Działu Administracyjno-Technicznego). 4. Pracownik obsługi Szatni ma obowiązek utrzymania jej w czystości(codzienne sprzątanie). 5. Pracownik szatni winien być wyposażony w firmowe umundurowanie, jednolite z pracownikami Portierni A i B. 6. Pracownik szatni zobowiązany jest, w miarę możliwości, do współpracy z pracownikiem Portierni A oraz Portierni B (głownie w zakresie spraw związanych z kontrolą ruchu pojazdów - wjazd na parkingi, parkowanie na parkingach). PORTIERNIA B Do szczególnych obowiązków pracownika dozoru-ochrony PORTIERNI B w budynku przy ul. Św Teresy 8 należy: 1. Obsługa całodobowa jednoosobowa Portierni B wraz z ochroną obiektu obejmującą: Przychodnię Chorób Zawodowych, Klinikę Chorób Zawodowych i Toksykologii, Klinikę Audiologii i Foniatrii, Ośrodek Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego, Zakład Psychologii Pracy, oraz parking ogólny od ul. Św. Teresy (między bramą nr 1 a bramą nr 3) i parking kliniczny (podwórze między bramą nr 4 a bramą nr 6). Dotyczy to w szczególności: ochrony mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją, pożarem, zalaniem, ochrony przed zakłóceniem porządku i innymi zdarzeniami losowymi. 2. Obsługa szatni dla interesantów Przychodni Chorób Zawodowych, Kliniki Audiologii i Foniatrii, Ośrodka Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego, Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii, Zakładu Psychologii Pracy. 3. Informowanie i kierowaniem ruchem osobowym pacjentów i interesantów Przychodni Chorób Zawodowych, Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii, Kliniki Audiologii i Foniatrii, Ośrodka Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego. Kontrola ruchu osobowego, udzielanie właściwych i pełnych informacji osobom przychodzącym oraz kontrola wynoszonego sprzętu, materiałów itp. (za okazaniem przepustek materiałowych wystawianych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną) jak również podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na terenie Instytutu, uniemożliwianie wejścia akwizytorom itp. - Kontrola ruchu osobowego i mienia zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi obowiązującymi w Instytucie. Aktualnie obowiązujące zarządzenie znajduje się na Portierni A i Portierni B - wyłącznie do użytku służbowego. 4. Kontrola ruchu osobowego przez Portiernię B: Pacjenci na badania w Przychodni Chorób Zawodowych, Ośrodku Alergii Zawodowej i Zdrowia Środowiskowego, Klinice Audiologii i Foniatrii po okazaniu skierowania, kierowani są do rejestracji. Pacjenci Klinik mogą wejść na teren po okazaniu skierowań na badania lub hospitalizację, osoby odwiedzające chorych przebywających w Klinikach mogą wejść codziennie w godz. 14:00-17:00 a przed 14:00 i po 17:00 po uzgodnieniu telefonicznym z dyżurką pielęgniarek,(Toksykologia tel.757, Choroby Zawodowe tel.770) Osoby zgłaszające się w celu uzyskania informacji o stanie zdrowia chorych przebywających w Klinice mogą wejść na teren Kliniki po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z pielęgniarką (Izba Przyjęć), tel.-754; dyżurką pielęgniarek I piętro tel.-757; dyżurką pielęgniarek II piętro tel.-770 lub z lekarzem dyżurnym tel.-763, Pracownicy Instytutu mogą wejść na teren do godz. 1700 bez przepustki (po okazaniu karty zegarowej) a po godz. 17:00 tylko za okazaniem aktualnej przepustki wystawionej przez Sekcję Techniczno-Administracyjną, (zwolnieni są pracownicy kliniki pracujący na zmiany) oraz zgodnie z wykazem pracowników uprawnionych do wejścia po godz. 17-tej oraz w dni wolne od pracy. 5. Kontrola ruchu pojazdów przez bramę nr 3 i nr 4: Obsługa urządzenia komputera zliczającego samochody, Dozwolony wjazd na parking ogólny wyłącznie dla pracowników Instytutu, których pojazdy są odpowiednio i prawidłowo oznakowane, zgodnie z obowiązującą w Instytucie kolorystyką nalepek oraz obowiązującym wykazem osób uprawnionych do parkowania, Brama nr 3 otwierana o godz. 6:00, zamykana o godz. 20:00, W godz. 15:30-7:30 mogą parkować samochody kursantów zakwaterowanych w Instytucie (po okazaniu dowodu zakwaterowania). 6. Kontrola ruchu pojazdów przez bramę nr 4: Bez przepustek dozwolony wjazd dla karetek pogotowia ratunkowego, oraz oznakowanych pojazdów policyjnych dowożących i pilnujących pacjentów uzależnionych, Bez przepustek ale po uzgodnieniu telefonicznym z Sekcją Techniczno-Administracyjną, samochody dostawcze, Dozwolony wjazd na parking kliniczny wyłącznie dla pracowników Instytutu, których pojazdy są odpowiednio i prawidłowo oznakowane, zgodnie z obowiązującą w Instytucie kolorystyką nalepek oraz obowiązującym wykazem osób uprawnionych do parkowania. 7. Portier wydaje i przyjmuje klucze od pomieszczeń Przychodni Chorób Zawodowych wyłącznie za pokwitowaniem w Rejestrze pobierani zdawania kluczy przez uprawnionych pracowników Przychodni (czytelne podpisy). 8. Portier ma prawo i obowiązek dokonania kontroli wynoszonego bagażu budzącego podejrzenia, że wynoszony sprzęt jest własnością Instytutu, ma prawo żądać przepustek materiałowych na wynoszony sprzęt, materiały, przedmioty itp. wystawionych przez Sekcję Techniczno-Administracyjną na dany dzień i godzinę. 9. Czuwanie nad stanem bezpieczeństwa pożarowego oraz bezpieczeństwa budynku w rejonie dozorowanego obiektu szczególnie w godzinach wieczornych i nocnych. Wymagana znajomość lokalizacji i podstawowych czynności przy obsłudze zaworów wody, znajomości Instrukcji Bezpieczeństwa pożarowego i Planu ewakuacji. W przypadku nieuzasadnionego (z winy Zleceniobiorcy) przyjazdu jednostki straży pożarnej koszty interwencji pokrywa Zleceniobiorca. 10. Powiadamia telefonicznie o zaistniałych awariach, zdarzeniach Portiernię A (tel. 891) odnotowując w Książce Dyżurów. 11. Obsługa głównych portierni: (A i B) w budynku Zamawiającego, przy ul. Św. Teresy 8 w Łodzi zobowiązana jest posiadać jednolite umundurowanie z emblematami Wykonawcy. 12. Pracownik Portierni B ma obowiązek utrzymania jej w czystości(codzienne sprzątanie). 13.Pracownik Portierni B ma obowiązek odśnieżania i posypywania środkami antypoślizgowymi (np. piaskiem) wejścia do budynku B (kompleksu schodów, podjazdu dla niepełnosprawnych, drogi do furtki wejściowej na teren Szpitala Biegańskiego i pasa drogi wraz z przejściem dla pieszych przed bramą wjazdową do kliniki o długości około 8m licząc od bramy w kierunku ulicy) w przypadku nagromadzenia się śniegu - w dni wolne od pracy w IMP oraz po godzinach pracy IMP., gdy służby techniczne IMP są nieobecne tj. w godz. 14:00 - 6:00. Stosowny sprzęt i środki zabezpiecza Zamawiający. = dotyczy tylko w przypadku awarii automatu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAROR-BIS Sp. z o.o., Ul. Unii Europejskiej 4, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 372000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 278848,50
Oferta z najniższą ceną: 130606,32 / Oferta z najwyższą ceną: 335406,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO
- 2025 Przedłużenie licencji subskrypcji i wsparcia urządzeń Palo Alto dla WSRM w Łodzi
- DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI.
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.