Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Łódź: Dostosowanie aplikacji do obsługi Bazy Adresowej Województwa Łódzkiego wraz z migracją danych do wymogów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w ramach realizacji projektu WND-RPLD.04.02.00-00-021 pt.: Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 66019 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie aplikacji do obsługi Bazy Adresowej Województwa Łódzkiego wraz z migracją danych do wymogów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w ramach realizacji projektu WND-RPLD.04.02.00-00-021 pt.: Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie aplikacji do obsługi Bazy Adresowej Województwa Łódzkiego wraz z migracją danych do wymogów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów w ramach realizacji projektu WND-RPLD.04.02.00-00-021/09 pt: Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Zamówienie obejmuje dostosowanie aplikacji wraz z dostawą licencji oraz wykorzystaniem istniejących, prace wdrożeniowe, migrację danych, dokumentację oraz szkolenia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ (Projekt umowy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.20.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż należycie wykonali (tj. zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy (3) wdrożenia systemów informacji przestrzennej, wykonane w środowisku ArcGIS Server, z czego dwa (2) o wartości usług minimum 300 000,00 złotych brutto każda z czego co najmniej: a. jedno wdrożenie było wykonane dla jednostki samorządowej szczebla wojewódzkiego lub jednostki podziału terytorialnego kraju spełniającej kryteria klasyfikacji dla poziomu NUTS 1 lub NUTS 2; b. jedno wdrożenie obejmowało instalację i konfigurację usługi pobierania - w oparciu o usługę ATOM i pliki GML w wersji 3.2.1 zgodne z wymaganiami INSPIRE tj. Technical Guidance for the implementation of INSPIRE Download Services w wersji 3.0 c. dwa wdrożenia obejmowały instalację serwera usług danych przestrzennych, publikację serwisów, w tym transakcyjnych, instalacje webowej aplikacji mapowej obsługiwanej przez standardowe przeglądarki internetowe bez konieczności instalowania dodatkowych wtyczek (tzw. plug-in) umożliwiającej edycję (tworzenie, modyfikacja i usuwanie atrybutów i geometrii) punktów adresowych przez wielu użytkowników na szczeblu gminnym; d. dwa wdrożenia obejmowały instalację webowej aplikacji mapowej umożliwiającej dodawanie i nakładanie na siebie jednocześnie wielu usług zbiorów danych przestrzennych w standardach OGC WMS, WMTS i GeoREST oraz dostarczającej funkcji wyświetlania map, nawigowanie w oknie mapy, wyświetlanie informacji z legendy, generowanie wydruków i raportów z wartościami atrybutów obiektów wskazanych na mapie; e. jedno wdrożenie obejmowało publikację zbiorów danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. f. jedno wdrożenie obejmowało wdrożenie aplikacji mobilnej dla trzech platform mobilnych (Android, WindowsPhone, iOS) i udostępnianie w kanałach dystrybucji tych platform o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Aplikacja musi posiadać funkcje: f.1. przeglądanie usług danych przestrzennych f.2. wykorzystanie sygnału GPS do określenia aktualnej pozycji f.3 wyszukiwanie lokalizacji obiektów g. jedno wdrożenie aplikacji z wykorzystaniem sprzętowych Load Balancerów. h. jedno wdrożenie aplikacji z wykorzystaniem klastra na platformie Microsoft Windows Server 2008/2008R2 lub 2012 dla maszyn z ArcGIS Server. Poprzez wykonanie i wdrożenie z należytą starannością aplikacji/usługi należy rozumieć prace wykonane w terminie umownym i zakończone odbiorem końcowym nie zawierającym uwag. W wykazie dostaw i usług należy podać adresy URL publicznych usług i aplikacji. Poziom Minimum Maksimum NUTS 1 3 miliony 7 milionów NUTS 2 800 000 3 miliony Uwaga: Pod pojęciem klasyfikacji NUTS rozumie się minimalne i maksymalne progi populacji dla średniej wielkości jednostki z poszczególnych poziomów w danym państwie, przy czym Zamawiający nie wymaga, aby państwo to formalnie było Państwem Członkowskim UE i było objęte Europejskim Systemem Statystycznym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli wykażą, że dysponują lub będą dysponować: 1. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Administratora baz danych, posiadającą doświadczenie w administrowaniu baz danych ORACLE potwierdzone certyfikatem - Oracle Database 11g Administrator Certified Professional; 2. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Administratora sieci, posiadającą doświadczenie w konfiguracji i implementacji urządzeń CISCO potwierdzone certyfikatem - Cisco Certified Design Professional; 3. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Specjalisty GIS, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie konfiguracji serwera i publikacji usług danych przestrzennych zdobyte w minimum dwóch projektach GIS o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każdy oraz posiadająca certyfikat potwierdzający znajomość użytkowania ArcGIS Server od wersji 10 (wprowadzenie do ArcGIS Server); 4. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Projektanta baz przestrzennych, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i budowy wydajnych i funkcjonalnych przestrzennych baz danych zdobyte w minimum dwóch projektach GIS o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każdy oraz posiadających certyfikat potwierdzający umiejętność projektowania i budowy przestrzennych baz danych w ArcGIS od wersji 10; 5. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Administratora ArcGIS Server, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie instalacji, konfiguracji i optymalizacji pod katem wysokiej dostępności i wydajności zdobyte w minimum dwóch projektach GIS o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każdy oraz posiadających certyfikat potwierdzający znajomość administrowania ArcGIS Server od wersji 10 w oparciu o bazę danych Oracle (Szkolenie administracyjne w zakresie ArcGIS Server/Oracle DB); 6. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Specjalisty WebGIS, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w programowaniu w środowisku ArcGIS Server zdobyte w minimum dwóch projektach GIS o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każdy projekt oraz posiadającą certyfikat potwierdzający znajomość programowania z wykorzystaniem udostępnianych przez ArcGIS Server interfejsów programistycznych. Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną rolę w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za główne usługi uznaje się usługi polegające na organizacji imprez masowych. Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych usług, znajdowały się również usługi potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt. III.3.2; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Ofertowy 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 3. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze - pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Zamówień Publicznych, al. Piłsudskiego 8, 90 - 051 Łódź, pok. 407, piętro IV.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Podawcze , al. Piłsudskiego 8, 90 - 051 Łódź, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu WND-RDLP.04.02.00-00-021/09 Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.