Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-10
Chrzanów: Odbiór odpadów wraz z transportem na składowisko odpadów komunalnych zadanie 1) Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów zadanie 2) Odbiór odpadów zebranych w ramach prac społecznie użytecznych w dostarczonych przez wykonawcę workach i ich przekazanie na składowisko odpadów
Numer ogłoszenia: 66070 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa , al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów wraz z transportem na składowisko odpadów komunalnych zadanie 1) Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów zadanie 2) Odbiór odpadów zebranych w ramach prac społecznie użytecznych w dostarczonych przez wykonawcę workach i ich przekazanie na składowisko odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zadanie nr 1) Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów obejmująca zebranie odpadów komunalnych w ilości około 500 m3 wraz z ich transportem i przekazaniem na składowisko odpadów komunalnych. Miejsca likwidacji dzikich wysypisk określane będą sukcesywnie przez Zamawiającego. zadanie nr 2) Odbiór odpadów zebranych w ramach prac społecznie użytecznych w dostarczonych przez wykonawcę workach i ich przekazanie na składowisko odpadów. Odbiór odbywać się będzie 2 dni w tygodniu jednak nie więcej niż 8 dni w m-cu. Odbiór odpadów zgłoszonych do odbioru w dniu wykonywania prac społecznie użytecznych (dwa dni w tygodniu) następować będzie do godz. 12.00 następnego dnia drogą telefoniczną. O konieczności dostawy worków do siedziby Zamawiającego, Wykonawca powiadomiony będzie z tygodniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów zebranych w ramach prac społecznie użytecznych obejmuje: - dostawę 2 400 szt. worków z wiązaniem na odpady o pojemności 110 l - 120 l o grubości nie mniejszej niż 0,04 mm, - odbiór odpadów w workach, - transport odpadów na składowisko, - minimalna ilość worków do odbioru jednorazowego to 10-15 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia w szczególności: - posiada aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbiór odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia lub przedstawią umowę z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych i posiadającym zezwolenie Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbiór odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 45000 zł brutto
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 2. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1a lub 1b do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbiór odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia lub umowę z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych i posiadającym zezwolenie Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbiór odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów
pok. nr 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20 32-500 Chrzanów pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów obejmująca zebranie odpadów komunalnych w ilości około 500 m3 wraz z ich transportem i przekazaniem na składowisko odpadów komunalnych. Miejsca likwidacji dzikich wysypisk określane będą sukcesywnie przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór odpadów zebranych w ramach prac społecznie użytecznych w dostarczonych przez wykonawcę workach i ich przekazanie na składowisko odpadów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór odbywać się będzie 2 dni w tygodniu jednak nie więcej niż 8 dni w m-cu. Odbiór odpadów zgłoszonych do odbioru w dniu wykonywania prac społecznie użytecznych (dwa dni w tygodniu) następować będzie do godz. 12:00 następnego dnia drogą telefoniczną. O konieczności dostawy worków do siedziby Zamawiającego, Wykonawca powiadomiony będzie z tygodniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów zebranych w ramach prac społecznie użytecznych obejmuje: - dostawę 2 400 szt. worków z wiązaniem na odpady o pojemności 110 l - 120 l o grubości nie mniejszej niż 0,04 mm, - odbiór odpadów w workach, - transport odpadów na składowisko, - minimalna ilość worków do odbioru jednorazowego to 10-15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19.
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
- Dostawa leku Cladribinum dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie - pilny zakup
- Modernizacja i remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Chrzanowie.
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Chrzanów.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze Szpitala św. Anny w Miechowie
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.