Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-25
Gostyń: Wykonanie w roku 2011 operatów szacunkowych wartości rynkowej
dla nieruchomości oraz lokali mieszkalnych;
Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części wg niżej określonych zakresów.
Numer ogłoszenia: 66297 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w roku 2011 operatów szacunkowych wartości rynkowej dla nieruchomości oraz lokali mieszkalnych; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części wg niżej określonych zakresów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w roku 2011 operatów szacunkowych wartości rynkowej dla nieruchomości oraz lokali mieszkalnych; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części wg niżej określonych zakresów: Część I - Zakres zamówienia Wykonanie operatów szacunkowych: 1. Wartości nieruchomości niezabudowanej - rolnej: 1) składającej się z jednej działki, 2) składającej się kilku działek. 2. Wartości nieruchomości niezabudowanej: 1) składającej się z jednej działki, 2) składającej się z kilku działek. 3. Wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem wraz z gruntem bez inwentaryzacji. 4. Wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem wraz z gruntem z inwentaryzacją. 5. Prawa własności i prawa użytkowania wieczystego gruntu /określenie różnicy wartości praw własności i użytkowania wieczystego/. 6. Lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz gruntem - bez inwentaryzacji. 7. Określających wzrost wartości nieruchomości spowodowanej podziałem geodezyjnym /opłata adiacencka/: 1) wartość nieruchomości, jeżeli w wyniku podziału powstanie do 3 nowo wydzielonych działek, 2) wartość nieruchomości, jeżeli w wyniku podziału powstanie powyżej 3 nowo wydzielonych działek. 8. Określających wzrost wartości nieruchomości spowodowanej pobudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej/opłata adiacencka/, jeżeli w zasięgu zadania inwestycyjnego znajduje się: 1) do 10 nieruchomości, 2) powyżej 10 nieruchomości. 9. Określających wartość lokalu użytkowego wraz z gruntem - bez inwentaryzacji. 10. Określających wartość lokalu użytkowego wraz z gruntem - z inwentaryzacją. 11. Inwentaryzacja budynku lub lokalu /bez wyceny/. 12. Określających wartość czynszu najmu nieruchomości powyżej 1000 m2. 13. Określających wartość nakładów na gruncie w postaci zasiewów lub nasadzeń. Zamawiający ustala maksymalną wartość zamówienia w 2011 r., objętego I częścią przedmiotowym zamówieniem do kwoty zaplanowanej w budżecie w wysokości 45 000,00 zł brutto. Część II - Zakres zamówienia Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości na skutek uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do celów naliczania opłaty planistycznej). Szacunkowa ilość operatów w cz. II zamówienia: ok. 12 w ciągu roku. Zamawiający dopuszcza składanie wniosków częściowych, na kolejnym etapie składanie ofert częściowych: na obydwie części zamówienia (na odrębnych formularzach) lub na jedną wybraną część..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w uzasadnionych okolicznościach na podstawie odrębnej umowy, zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości (netto) zamówienia podstawowego (m. in. w razie potrzeby aktualizacji operatu szacunkowego, operatów szacunkowych, które utraciły ważność, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie za wykonanie aktualizacji operatu szacunkowego nie przekroczy 20% zaoferowanej ceny za wykonanie operatu - na etapie składania ofert).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I - wymagane doświadczenie w realizacji wycen o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia (z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków), dotyczące: - nieruchomości zabudowanych - co najmniej 5 wycen, - nieruchomości niezabudowanych - co najmniej 15 wycen, - lokali mieszkalnych - co najmniej 5 wycen; Cz. II - wymagane doświadczenie w realizacji wycen o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia (z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków): co najmniej 10 wycen; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych - przedstawionych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I, cz. II - wymagane dysponowanie osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego, z min. stażem od uzyskania uprawnień zawodowych - 5 lat; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych - przedstawionych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I, cz. II - wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości, zgodnie z art. 175 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.); Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych - przedstawionych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z wnioskiem (wg formularza zał. do ogłoszenia), należy przedłożyć (dot. cz. I, cz. II) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu;
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy, który będzie stanowił zał. do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przesłana wykonawcom, którzy złożą wnioski, spełnią wymagane warunki udziału w postępowaniu i zostaną zaproszeni do złożenia oferty..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wraz z wymaganymi dok.) należy składać lub przesłać na adres: UM w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (kancelaria) lub ul. Wrocławska 256, pok. nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagane dokumenty winny być składane w formie oryginału (wniosek, wykaz usług, oświadczenia) lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (ubezpieczenie, odpis w właściwego rejestru), natomiast dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych usług - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; (przepisy szczegółowo nie precyzują rodzaju dokumentu na potwierdzenie należytego wykonania usługi - Zamawiający prosi o dołączenie referencji, opinii, rekomendacji, listów polecających - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem lub własnego oświadczenia potwierdzającego, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie). (Za termin złożenia wniosku uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez zamawiającego; wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony). Ogłoszenie (wraz z zał.) zostanie opublikowania na stronie internetowej: www.bip.gostyn.pl Osoba do kontaktu: cz. I - Dorota Kusik, tel. 0-65 575 21 75, e-mail: dkusik@um.gostyn.pl; cz. II - Justyna Zaborowska, tel. 0-65 575 21 18, e-mail: jzaborowska@um.gostyn.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie w roku 2011 operatów szacunkowych wartości rynkowej dla nieruchomości oraz lokali mieszkalnych;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Zakres zamówienia Wykonanie operatów szacunkowych: 1. Wartości nieruchomości niezabudowanej - rolnej: 1) składającej się z jednej działki, 2) składającej się kilku działek. 2. Wartości nieruchomości niezabudowanej: 1) składającej się z jednej działki, 2) składającej się z kilku działek. 3. Wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem wraz z gruntem bez inwentaryzacji. 4. Wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem wraz z gruntem z inwentaryzacją. 5. Prawa własności i prawa użytkowania wieczystego gruntu /określenie różnicy wartości praw własności i użytkowania wieczystego/. 6. Lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz gruntem - bez inwentaryzacji. 7. Określających wzrost wartości nieruchomości spowodowanej podziałem geodezyjnym /opłata adiacencka/: 1) wartość nieruchomości, jeżeli w wyniku podziału powstanie do 3 nowo wydzielonych działek, 2) wartość nieruchomości, jeżeli w wyniku podziału powstanie powyżej 3 nowo wydzielonych działek. 8. Określających wzrost wartości nieruchomości spowodowanej pobudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej/opłata adiacencka/, jeżeli w zasięgu zadania inwestycyjnego znajduje się: 1) do 10 nieruchomości, 2) powyżej 10 nieruchomości. 9. Określających wartość lokalu użytkowego wraz z gruntem - bez inwentaryzacji. 10. Określających wartość lokalu użytkowego wraz z gruntem - z inwentaryzacją. 11. Inwentaryzacja budynku lub lokalu /bez wyceny/. 12. Określających wartość czynszu najmu nieruchomości powyżej 1000 m2. 13. Określających wartość nakładów na gruncie w postaci zasiewów lub nasadzeń. Zamawiający ustala maksymalną wartość zamówienia w 2011 r., objętego I częścią przedmiotowym zamówieniem do kwoty zaplanowanej w budżecie w wysokości 45 000,00 zł brutto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości na skutek uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do celów naliczania opłaty planistycznej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Zakres zamówienia Wykonanie operatów szacunkowych określających wzrost wartości nieruchomości na skutek uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do celów naliczania opłaty planistycznej). Szacunkowa ilość operatów w cz. II zamówienia: ok. 12 w ciągu roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Gostyniu
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4936P Żychlewo -Wymysłowo
- Przebudowa oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Daleszynie
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa łącznika od ul. Leszczyńskiej do ul. Górnej wraz z włączeniem do ronda im. J. Zeidlera
- Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie - Orlik
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.