To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Opole: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ORAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO i 11 BIUR POWIATOWYCH ARiMR
W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 6631 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376168 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ORAZ URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO i 11 BIUR POWIATOWYCH ARiMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i wniesienie do siedzib Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych artykułów biurowych oraz urządzeń biurowych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 BP ARiMR w województwie opolskim w ilościach i o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Artykuły biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Oddziału Regionalnego w Opolu oraz 11 Biur Powiatowych na terenie województwa opolskiego wskazanych przez Zamawiającego i wniesione do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach i Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonych artykułów do tych pomieszczeń. Adresy dostaw określa Załącznik nr 1 do umowy - wykaz miejsc dostaw artykułów biurowych (zadanie nr 1). Urządzenia biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Oddziału Regionalnego w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 G i wniesione do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach i Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonych urządzeń do tych pomieszczeń (zadanie nr 2). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ilości artykułów biurowych przy zachowaniu łącznej wartości zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację danego zadania. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zmodyfikowaną ilość w cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 4. Oferowane artykuły biurowe/urządzenia biurowe muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca udziela Zamawiającemu na urządzenia biurowe minimum: a) 2 lata gwarancji na dostarczoną niszczarkę przybiurkową (na urządzenie i noże tnące), b) 2 lata gwarancji na dostarczoną niszczarkę biurową (na urządzenie i noże tnące), c) 12 miesięcy gwarancji na dostarczoną bindownicę ręczną, d) 12 miesięcy gwarancji na dostarczoną gilotynę. 6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO i 11 BIUR POWIATOWYCH ARiMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul.Lotnicza 15d/15, 51-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86394,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60377,80
Oferta z najniższą ceną: 60377,80 / Oferta z najwyższą ceną: 70946,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO i 11 BIUR POWIATOWYCH ARiMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., ul.Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8433,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4349,76
Oferta z najniższą ceną: 3813,57 / Oferta z najwyższą ceną: 6777,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.