Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Otwock: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Otwocka w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 66402 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Otwocka w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie Otwocka prac polegających na: 1)likwidacji wybojów w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych - ok. 350 ton masy asfaltowej 2)powierzchniowym utrwalaniu nawierzchni w technologii emulsji i grysów - ok. 1000 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na budowie, modernizacji lub remoncie dróg o nawierzchniach bitumicznych, o wartości minimum 50.000 PLN każda. b)dysponować i wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia osobę posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi lub drogowymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, modernizacji lub remoncie dróg, o wartości minimum 50.000 PLN każda- sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ IDW, 3)dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie, 4)wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ IDW. W przypadku gdy Wykonawca wykazał osoby, jakimi będzie dysponował zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5)uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi lub drogowymi, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa -dla osoby wskazanej do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia. 6)oświadczenie (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub wykonawcy łącznie) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ IDW, 2.Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty stosownie do postanowień § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego budynek C pok. 31 w godzinach 9.00-15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlano-montażowych dla magazynu surowców w OR POLATOM w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Remont dachu budynku administracyjnego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku
- Usługa centralnego wydruku
- Wykonanie naprawy płyty obiektu nr 8 na terenie Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych w Różanie
- Licznik gamma z automatycznym zmieniaczem próbek
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa dróg gminnych nr 040511C, 040513C, 040148C na terenie Gminy Grudziądz
- Rozbudowa drogi gminnej 293122K (ul. Jamnicka) w km od 00+455,00 do km 00+688,00 w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz - cz. I
- Naprawa dróg o nawierzchniach gruntowych i żwirowych w gminie Morąg w 2025 roku
- "Modernizacja boiska Orlik "Lipowy Dwór" w Iławie"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2025.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.