Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-01-04
Warszawa: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZNYCH
Numer og³oszenia: 6648 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej , ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalkarowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych: 1. bielizny p³askiej w tym: prze¶cierad³a, poszwy, poszewki, koszule, podk³ady, rêczniki, ¶cierki, serwetki, pieluchy, obrusy, itp., 2. bielizny noworodkowej: ¶piochy, kaftaniki, czapeczki, itp.; 3. bielizny operacyjnej (prze¶cierad³a, podk³ady, serwety, bluzy, spodnie, sukienki, pokrowce, itp.) 4. odzie¿y ochronnej i medycznej: fartuchów chirurgicznych pe³nobarierowych wielorazowego u¿ytku, 5. bielizny fasonowej w tym: fartuchy, marynarki, ¿akiety, spódnice, spodnie, t-shirty, peleryny, bluzy polarowe, koszule flanelowe, 6. kocy, poduszek, ko³der, firan, zas³on w tym parawanowych i prysznicowych, kombinezony do fototerapii, ro¿ki, rogale i gniazdka z wk³adem styropianowym. Szacunkowy wykaz ilo¶ciowy stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ. Zamawiaj±cy informuje, i¿ ilo¶ci wskazane mog± ulec zmianie. II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej: a) Odbiór brudnej bielizny codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.7.30-8.00; b) Za³adunek brudnej bielizny, c) Ka¿dorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upowa¿nionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawieraj±cym specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciow±, d) Transport brudnej bielizny odbywaæ siê bêdzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny. e) Wykonawca odpowiada za przejêty ³adunek brudnej bielizny szpitalnej z chwil± jego pobrania i za³adunku; f) Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ ³adunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostêpem osób trzecich, wp³ywem czynników zewnêtrznych. 2. Pranie brudnej bielizny: a) Pranie wodne, prasowanie i maglowanie wyrobów w³ókienniczych wraz z dora¼n± dezynfekcj± chemiczn± w razie potrzeby. b) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizn± z innych placówek, c) Wykonawca zobowi±zuje siê do osobnego prania ka¿dego rodzaju asortymentu opisanego w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ, d) Pranie bielizny powinno odbywaæ siê wed³ug procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantuj±cych wysok± jako¶æ wypranej odzie¿y (zarówno pod wzglêdem bakteriologicznym i higienicznym); e) Bielizna po praniu winna byæ: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenia skutecznie usuniête, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, daj±ca poczucie ¶wie¿o¶ci i czysto¶ci. f) Wszystkie wstawki kolorowe w ubraniach lekarskich nie mog± byæ odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane tj. niepourywane. g) Fartuchy i mundurki personelu, z wyj±tkiem odzie¿y operacyjnej powinny byæ prasowane, h) Stosowane ¶rodki w procesie odka¿ania, prania nie mog± niszczyæ tkaniny, nie mog± zawieraæ fosforanów oraz musz± byæ przeznaczone do stosowania w podmiotach wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±; i) Maszyny i urz±dzenia stosowane w procesie prania musz± byæ w dobrym stanie technicznym oraz musz± posiadaæ znaki CE (je¶li nie to powinny byæ dostosowane do obowi±zuj±cych przepisów); j) Maglowanie lub prasowanie bielizny nale¿y prowadziæ w sposób ograniczaj±cy jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mog³yby spowodowaæ jej zaka¿enie lub zabrudzenie; k) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak równie¿ w czasie transportu. Je¶li uszkodzenie nie pozwala na dalsze u¿ytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty zwi±zane z jej odkupieniem. l) Maksymalny czas prania bielizny - 24 h 3. Dostawê i transport czystej bielizny: a) Dostawy czystej bielizny codziennie (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 6.30-7.00; b) Transport czystej bielizny odbywaæ siê bêdzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny, c) Roz³adunek bielizny, d) Czysta bielizna bêdzie dostarczana: - posegregowana asortymentowo, - zapakowana w worki foliowe (zgrzane), a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyæ bieliznê przed powtórnym zabrudzeniem; - fartuchy i mundurki personelu dostarczane w stanie powieszonym pojedynczo zafoliowane - w opakowaniach umo¿liwiaj±cych odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczno¶ci otwierania opakowania oraz potwierdzenie, ¿e jest bielizn± Zamawiaj±cego, - ka¿de opakowanie bêdzie zawiera³o odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotno¶æ 10 szt. lecz nie wiêcej ni¿ 40 szt. w jednym opakowaniu). Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostan± ustalone miêdzy stronami; e) Ka¿dorazowe przekazanie czystej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upowa¿nionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawieraj±cym specyfikacjê asortymentowo - ilo¶ciow±. III. Wymagania Zamawiaj±cego 1. Pralnia, w której wykonywane bêd± us³ugi musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz. U. z 2012, nr 123, poz. 739) tj. zapewniaj±cej wymagania sanitarno-higieniczne oraz barierê higieniczn± oraz byæ pod nadzorem w³a¶ciwego organu sanitarno-epidemiologicznego. 2. Maszyny pralnicze powinny byæ wyposa¿one w automatyczne systemy dozuj±ce ¶rodki pior±ce i dezynfekcyjne oraz w urz±dzenia kontroluj±ce parametry procesu prania i dezynfekcji. 3. Wykonawca zapewni technologie prania w oparciu o profesjonalne ¶rodki i preparaty dopuszczone do stosowania w podmiotach wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicza, zapewniaj±ce wysok± jako¶æ i bezpieczeñstwo mikrobiologiczne prania. 4. Wykonawca, na pro¶bê Zamawiaj±cego, dostarczy kopiê dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez w³a¶ciw± stacjê sanitarno-epidemiologiczn±. 5. Zamawiaj±cy ma prawo przeprowadzenia niezapowiedzianych, jak i okresowych kontroli w celu sprawdzenia prawid³owo¶ci wykonywania us³ugi bêd±cej przedmiotem niniejszego postêpowania. Negatywne wyniki kontroli mog± stanowiæ podstawê do rozwi±zania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia tzw. wizji lokalnej w pralni Wykonawcy przed podpisaniem umowy lub w trakcie jej trwania. 6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli bakteriologicznej wypranego asortymentu na terenie Pralni na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni alternatywne rozwi±zanie, dla ci±g³o¶ci i terminowo¶ci dostaw bielizny, w przypadku awarii pralni wg. obowi±zuj±cych cen okre¶lonych w umowie. 8. Wykonawca zapewnia, ¿e przedmiot umowy bêdzie przewo¿ony samochodami odpowiednio przystosowanymi do przewo¿enia bielizny brudnej i czystej, posiadaj±cymi aktualn± opiniê w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektoratu Sanitarno - Epidemiologicznego. 9. Zamawiaj±cy wymaga, aby ¶wiadczona przez Wykonawcê us³uga by³a zgodna z systemem zarz±dzania jako¶ci± ISO 9001 lub równowa¿nym. 10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zlecenia us³ugi (w szczególno¶ci bielizny operacyjnej i noworodkowej) w tzw. trybie interwencyjnym w czasie maksymalnie 7 godzin, w nastêpuj±cych przypadkach: a) w razie braku czystej bielizny Wykonawca bêdzie poproszony telefonicznie o wcze¶niejszy zwrot upranego asortymentu, b) w okresie kumulacji dni wolnych, w dniu poprzedzaj±cym ¶wiêto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 97.31.00.00 - 97.31.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) us³ugi w zakresie prania bielizny szpitalnej o warto¶ci 80.000 z³ brutto ka¿da.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje: a) tunelow± lini± pralnicz± z automatycznym systemem dozowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych, b) minimum dwoma samochodami posiadaj±cymi szczeln± i podzieln± komorê za³adunkow±, tak aby bielizna czysta nie mia³a mo¿liwo¶ci jakiegokolwiek kontaktu z bielizn± brudn±, spe³niaj±cymi wymogi sanitarno - epidemiologiczne.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
a) Aktualn± informacjê w³a¶ciwego organu sanitarno - epidemiologicznego, potwierdzaj±c±, ¿e pralnia, w której ¶wiadczona bêdzie us³uga jest pod sta³ym nadzorem sanitarno - epidemiologicznycm oraz spe³nia wymogi Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz. U. z 2012, nr 123, poz. 739) w tym, stwierdzaj±c±, ¿e pralnia posiada barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst±. b) Aktualne opinie sanitarne wydane przez w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego, dotycz±ce dopuszczenia do u¿ytkowania ¶rodki transportu, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ do wykonania us³ugi, c) Dokumentacjê dotycz±c± szczegó³owego opisu procesu technologicznego prania i dezynfekcji bielizny ka¿dego asortymentu, potwierdzon± przez producenta tych ¶rodków lub autoryzowanego przedstawiciela. d) Ostatni raport serwisowy potwierdzaj±cy nadzór nad stosowan± technologi± prania (nie starszy ni¿ z roku 2012), e) Wykaz profesjonalnych ¶rodków pior±co - dezynfekuj±cych, jakich Wykonawca zamierza u¿yæ w trakcie realizacji us³ugi (wzór wykazu stanowi za³±cznik 6), f) Ulotki informacyjne w jêzyku polskim dla zaoferowanych ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych, g) Protokó³ z ostatniej kontroli sanitarno - epidemiologicznej przeprowadzonej w pralni, w której Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi, h) Za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi potwierdzaj±cego, ¿e ¶wiadczone przez Wykonawcê us³ugi w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia spe³niaj± okre¶lone wymogi jako¶ciowe - certyfikat ISO 9001 lub równowa¿ny.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku podpisywania oferty lub po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osob(ê)y nie wymienion(±)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
W przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki VAT maj±ca wp³yw na cenê brutto nastêpuje z dniem urzêdowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana ta nie wymaga dokonywania zmian w tre¶ci niniejszej umowy w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej
Dzia³ Zamówieñ Publicznych
ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej Dzia³ Zamówieñ Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wsparcie dla systemu Load Balancer F5
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drog± dojazdow± przy ul. Przemys³owej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Usuwanie szkód powodziowych powsta³ych w wyniku powodzi we wrze¶niu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- Przebudowa wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - czê¶æ II
- Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.